87 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα και ήδη το Internet έχει γεμίσει με Χριστουγεννιάτικα μπλιμπλίκια.
Θα μετράμε μαζί αντίστροφα τις μέρες και θα βλέπουμε μερικά από αυτά!
Για δείτε αυτό το απίστευτο μωράκι με το εξίσου απίστευτο χριστουγεννιάτικο σετάκι!
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
>Θέλω ένα τέτοιο (μαζί με μωρό) στο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο!!!!!!!
>Ολιβιάκι! Είναι τόσο υπέροχο που εγώ που δεν ειίμαι ακόμα έγκυος, σκέφτομαι να το προγραμματίσω έτσι ώστε να γεννήσω Χριστούγεννα για να του το φορέσω ;))))
>Να ξερεισ οτι στα H & M εχουν ειδικες στολες αγιου Βασιλη με φοβερη κουκουλα απο 0 εωσ 12 μηνων. Την εχω αγορασει και ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!! (και φθηνη)