Μια δασκάλα μοιράζεται μαζί μας την τραγική κατάσταση της Ελληνικής Παιδείας το 2011… Σας παρακαλούμε να γράψετε και εσείς όλα όσα βλέπετε και αντιμετωπίζετε, είτε ως γονείς, είτε ως εκπαιδευτικοί. Ενώστε τις φωνές σας μήπως ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποιοι ΑΚΟΥΣΟΥΝ!!
Όπως γνωρίζετε η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει την παιδεία από παντού…
Ενδεικτικά:
1.900 περίπου λουκέτα σε σχολεία πρωτοβάθμιας – δευτεροβάθμιας και συγχώνευσή τους με διπλανά σχολεία
Δε γίνονται εδώ και δύο χρόνια αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό με πρόσχημα την κρίση αλλά παράλληλα καταργούνται ή κλείνουν οριστικά πολλά ελληνικά τμήματα…
Αφανισμός της παιδείας.
Πάμε στα εσωτερικά:
Έχουμε 6.600 χιλιάδες κενά για εκπαιδευτικούς και διόρισαν μόνο 50 δάσκαλους!!!
Ποιος θα μπει στην τάξη να κάνει μάθημα φέτος;;;
Ακόμα δεν έχουν βγει οι αποσπάσεις μας, χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι στον αέρα.
Χιλιάδες σχολεία, κυρίως ολιγοθέσια, δεν θα ανοίξουν την 1η Σεπτέμβρη, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει τοποθετημένος εκπαιδευτικός να το ανοίξει άρα… δε γίνονται και εγγραφές Α’ δημοτικού! Καλό εεε;
Τα μειονοτικά της Θράκης δεν έχουν δασκάλους γιατί δεν έχουν βγει ΚΑΝ οι μεταθέσεις! Εκεί να δείτε χαμός!
Βιβλία….
ΔΕΝ τυπώθηκαν παρά μόνο τα βασικά…
Και ξέρετε τι μας πρότειναν ΕΥΘΑΡΣΩΣ;
ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ!!!!!
Πάμε τώρα και στις σχολικές επιχορηγήσεις:
Μέχρι τώρα σχηματίζονταν ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ που αποτελούνταν από τον διευθυντή του σχολείου (ταμίας) , έναν δημοτικό σύμβουλο ως πρόεδρο και κάποιους συμβούλους του δήμου ή της κοινότητας ως μέλη. Αυτοί με πρακτικό όριζαν το ποσό που θα ζητούσαν ως έκτακτη επιχορήγηση για υλικοτεχνικές υποδομές του σχολείου ή για αγορά εποπτικού υλικού και τα κατέθεταν στο δήμο. Εκεί ή αίτηση έπαιρνε πρωτόκολο και έπαιρνε κωδικό για να αποδοθούν χρήματα.
Πχ. στο σχολείο που ασκούσα τα διευθυντικά καθήκοντα είχα ζητήσει 3000 Ευρώ για τη σκεπή και μου έδωσαν 2500 Ευρω . Πάλι καλά…
Επίσης εκτός απο αυτά τα έκτακτα, ο δήμος έδινε σε 3 ή 4 δοσεις τακτικές επιχορηγήσεις με βάση τα έξοδα της σχολικής μονάδας το προηγούμενο έτος και με βάση το μέγεθος του κτιρίου, τον αριθμό των μαθητών κτλ….
Παρέλαβα σχολείο με 700 ευρώ έσοδα και σε 2 χρόνια είχα μαζέψει 9000 Ευρω και επιδιορθωσαμε όλο το πάτωμα του σχολείου, τη σκεπή, φτιάσαμε κιόσκι, βάλαμε παιδική χάρά στην αυλή, αγοράσαμε αυλόπορτα και φτιάξαμε καγκελα στον τοίχο…
Γιατί σας τα λέω όλα αυτά…
Σήμερα, μετά από 3 χρονια, το 2011 δουλεύω σε σχολείο που με διαχείριση ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ, δεν εχουμε ούτε ένα σεντ στο ταμείο μας.
Γιατί;
Επειδή ΔΕΝ έχει φράγκο ο δήμος μας.
Το χειμώνα είχαμε 70 ευρώ υπόλοιπο στο λογαριασμό και με τις απίστευτα χαμηλές θερμοκρασίες δε μπορούσαμε να λειτουργήσουμε το σχολείο.
Δεν ειχαμε πετρέλαιο.
Καταντάμε εμείς οι δάσκαλοι να παρακαλάμε τον χ ψ βενζινοπώλη να μας βάζει πετρέλαιο με πίστωση.
ΦΥΣΙΚΑ κανείς δεν μας έβαζε κανείς και το σχολείο παρέμεινε κλειστό…
Μπορείς να βάλεις τα παιδιά σε παγωμένη αίθουσα για μάθημα;;; Εγκληματικό.
Ο διευθυντής μας ζήτησε, αν θέλει κάποιος γονέας, να δώσει 10 ευρώ για θέρμανση…
ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ ΚΑΘΕΤΑ.
Δεν επιτρέπεται και εκ νόμου και εκ συνειδήσεως να ζητάμε χρήματα από τους έλληνες πολίτες για παροχές που ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι πρέπει να δίδονται από το κράτος.
Όμως τι να έκανε και ο άνθρωπος αυτός;
55 χρονών άνθρωπος, 30 και χρόνια αφοσιωμένος στα παιδιά…
Και έφτασε να μη κοιμάται με ήσυχη τη συνείδησή του…
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ;;;;
Κάθε μέρα ξεφτίλιζε την αξιοπρέπειά του να ζητάει από τον καθένα μέσα στο δήμο για 500 ευρώ πετρέλαιο.
Σχολείο είναι ρε παιδιά!!!!!!!
Τελος πάντων, κλείσαμε το οικονομικό έτος χρεωμένοι.
Και φτάνουμε στο Σεπτέμβριο του 2011 να πρέπει να ανοιξουμε τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικό προσωπικό, χωρίς βιβλία, χωρίς φράγκο για να πάρουμε κιμωλίες…
Δεν μιλάμε για μελάνια, χαρτιά, χαρτόνια, χάντρες, πούπουλα, μαρκαδορους, μπογιές, ξυλάκια αριθμητικής κτλ.
ΑΥΤΑ…. ειδος πολυτελείας…
Για να καταλάβετε, όλο το καλοκαίρι μαζεύω τα ρολά υγείας, τσόφλια από φυστίκια Αιγίνης, εφημερίδες, κορδελάκια, τούλια, χαζομαρίτσες για να κάνω μια ΚΑΒΑ από άχρηστα υλικά για να μπορώ να δουλέψω…..
Παρακαλώ όποιον έχει παιδια που μεγαλώνουν και θέλει να ξεφορτωθεί παραμυθάκια, τουβλάκια και άλλα τέτοια να μου τα δώσει για να τα φορτώσω στο αμάξι να τα πάω στο σχολείο.
Εμείς, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τα διαθέσουμε.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Μ Ι Α.
Και απορώ ΠΩΣ στον κόρακα θα φωτοτυπούμε τα βιβλία που λείπουν αφου ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ δεν έχουμε φράγκο για φωτοτυπικό χαρτί και για μελάνι φωτοτυπικού μηχανήματος;
ΠΩΣ θα δουλεψουμε;;;;;
Πώς;;;;;
Σας καλώ όλους να καταγγείλετε, να φωνάξετε!
Καλώ και άλλους εκπαιδευτικούς να σας πουν παραδείγματα…
Και εσείς μαμάδες και μπαμπάδες….
Να τους πείτε πόσα δίνετε κάθε χρόνο για πράγματα που θα έπρεπε ΣΑΦΩΣ να τα προσφέρει το σχολείο, αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, γιατί ΔΕΝ ΕΧΕΙ!
Και κάτι τελευταίο….
Στην Ελβετία, όπου και διέμενα για κάποιο διάστημα το καλοκαίρι, τα δημοτικά σχολεία είναι σαν μικρά παλατια.
Είναι απλά, καθαρά και έχουν…. όσο και να σας φαίνεται εξωπραγματικό, πολύ μικρό προυλογισμό.
Ο διευθυντής του σχολείου δίνει στο δάσκαλο της κάθε τάξης 700 ευρώ και με αυτά τα χρήματα πρέπει όλη τη χρονιά να καλύψει τις ανάγκες της τάξης του.
Όλα, ΜΑ ΟΛΑ, λειτουργούν με απίστευτη νοικοκυροσύνη…
Δεν έχουν υπερπολυτέλειες οπως νομίζουμε, δεν έχουν φανφάρες και νταούλια…. απλές τάξεις είναι!
Αλλά, όλα τα απαραίτητα τα αγοράζει Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ για τα παιδιά. Τετράδια, μολύβια, μαρκαδορους, ψαλίδια, κόλλες κτλ
και… όλα μένουν ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ…..
Δε φορτωνουν τα παιδια σαν γαιδούρια.
Τα βιβλία… ΔΕΝ ΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ καθε χρόνο ώστε να διανεμηθούν στα παιδιά, να τα κάνουν χάλια και στο τέλος της χρονιάς να τα κάψουν….
ΟΧΙ!
Τους τα μοιράζουν, ΔΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΑΝΩ ποτέ και στο τέλος της χρονιάς τα ξαναμαζευουν και τα δινουν στους επομενους.
ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ;
ΟΙ ΕΛΒΕΤΟΙ!
Που είναι μια χώρα με απίστευτα καλή οικονομία…
Τι κάνουν όμως;;;;;
Οικονομία!
Σε ποιον περνάνε αυτή τη νοοτροπία;;;
ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ…
ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
Ξερετε πώς λέγεται αυτό;
Ναι …
Σωστά…
Π α ι δ ε ί α !
Καλό κουράγιο σε γονείς, Δασκαλους και πάνω από όλα στα παιδιά μας αυτό το Σεπτέμβρη…
ΥΓ: Καμιά φορά σκέφτομαι πόσο χαζή είμαι… που κάθομαι και σκάω και σκάω και σκάω… Και λέω… γιατί να τρέχω αφού με προλαβαίνουν πάντα τα γεγονότα, οι εξελίξεις..;
Αλλά μετά βλέπω τα παιδιά στο σχολείο να χαίρονται με απλά πράγματα, ξέρετε, με μια φρουτοσαλάτα που φτιάξαμε για να μάθουμε να τρώμε σωστά ή με ένα γατάκι που βρήκαμε στην αυλή ή με ένα μπράβο και ένα φούσκωμα από περηφάνια που λύσανε μια «δύσκολη» άσκηση στα μαθηματικά και λέω
υπάρχει λόγος να προσπαθώ.
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Χιλια μπραβο καταρχην για τη πρωτοβουλια! Δεν ειμαι μητερα ουτε εκπαιδευτικος, ειμαι εκπαιδευτρια και κομμωτρια σκυλων..Δυστυχως η ελλειψη παιδειας στη χωρα μας εχει μεγαλυτερες διαστασεις απ' οτι νομιζουν μερικοι. Εχω αποφασισει να ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΠΑΙΔΙΑ γιατι ξερω τι θα συναντησω μπροστα μου! Ενα τεραστειο τοιχο. Το κρατος δεν θελει μορφωμενα ατομα, με αποψη. Η Ελλαδα θαβει τα παιδια της. Σαν εκπαιδευτρια σκυλων μπαινω σε πολλα Ελληνικα σπιτια και η κατασταση ειναι απογοητευτικη! Προσπαθω να τους πω πως θα μεγαλωσουν σωστα τα σκυλια τους οταν δεν ξερουν πως να υπερασπιστουν τα παιδια τους!!! Τι λεμε τωρα? Και μιλαω για Ελληνικα σπιτια στην Αττικη, φανταστειτε τι γινεται στην επαρχεια και στα νησια! Οι γονεις δε μπορουν να καταλαβουν οτι απο αυτους και το πως θα μεγαλωσουν τα παιδια τους κρινεται το μελλον της χωρας. Ειμαστε σε μια χωρα που παντου βλεπεις σκουπιδια, αλλοδαπους, αδεσποτα..Εχουμε χασει επαφη με το περιβαλλον, τα ζωα, τις αξιες και οτι εχει να κανει με εκεινη τη παλια λεξη που λεγεται πολιτισμος! Περιμενετε εσεις γονεις και εκπαιδευτικοι να γινει κατι μαγικο? Αν εσεις που ειστε οι αμεσα ενδιαφερωμενοι δεν αντιδρασετε, δεν φωναξετε, δεν διεκδικησετε αυτα που εννουνται, τοτε τα παιδια θα μιμηθουν αυτη την αδρανεια και θα συνεχισουν κι αυτα να ειναι ερμαια αυτης της καταστασης. Τους μιλαω για ωραιο τροπο προσεγγισης στα σκυλια τους, για ομορφη ενεργεια, για αναπτυξη των δυνατοτητων τους και μετα γελαω μονη μου και σκεφτομαι..τι λεω?? Οταν δεν φερονται καλα στα παιδια τους και εχουν μια μονιμη αρνητικη ενεργεια και θαβουν τις δυνατοτητες τους..τα σκυλια θα προσεξουν? Ολα ειναι ενας κυκλος, ολα συνδεονται, καντε εσεις το βημα για να ακολουθησουν κι αλλοι, μη περιμενετε απο το κρατος και απο αυτους που ενδιαφερονται μονο για τους εαυτους τους, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ!!!!! Αντε γιατι θα μαζεψω καμμια 20αρια Ντομπερμαν και θα μπω μες στη Βουλη!
εγω αυτο που εχω να πω σαν μανα μονη,,που μεγαλωνει μονη της το παιδι της και ανεργη γιατι στην ελλαδα που ζουμε μολις ακουνε ελληνιδα,31 ετων χωρισμενη και με ενα παιδι...δεν μας παιρνουν στην δουλεια...και γιατι τα λεω ολα αυτα,ο γιος μου πηγαινε τριτη δημοτικου σε δημοσιο σε ολοημερο??περυσι ποσες απεργιες γινανε???ποτε δουλεψανε τα ολοημερα??ποιες δραστηριοτητες δεν γιναν ποτε?ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ 9 ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ????δεν ειναι θεμα εκπαιδευτικων το προβλημα.ολα ξεκινουν απο αλλου εδω και χρονια!!!ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΤΑΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΟΠΟΥ ΤΟ 90% ΕΙΑΝΙ ΑΠΕΙΡΑΧΤΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ!!ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ (ΝΤΥΜΕΝΑ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ΣΚΙΣΜΕΝΑ???ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ(ΠΙΟ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥΣ ΟΓΚΟΥΣ ΧΑΡΤΙΩΝ)ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ(ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ)ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΜΟΛΥΒΙΑ,ΓΟΜΕΣ κτλ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΡΟΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑ ΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ(ΛΟΓΩ ΟΜΑΔΙΚΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ)ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΣΕΠΗ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΦΕΤΟΣ ΑΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑΤΟΝ ΕΞΗΣ ΛΟΓΟ: ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΦΟΒΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΜΕ!!!ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ (ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ) ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΩ!!!!!! ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΑΒΟΛΑ ΦΕΤΟΣ (ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ .ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΙΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ)ΑΣ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΜΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ-ΓΟΝΕΙΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ.
Επειδη δουλευω απεναντι απο ενα δημοτικο σχολειο της πολης μου και βλεπω πολλα αποφασισα να γραψω και εγω κατι. Να ξεκινησω απο την καθαριοτητα που καθαριζουν οσα βλεπει η πεθερα. Τα σκουπιδια που πετανε στο πεζοδρομιο περιμενουν να τα μαζεψει ο δημος ο οποιος δημος δεν τα μαζευει ποτε και ξαναπηγαινουν μεσα στο σχολειο.Οπως καταλαβατε ολα ειναι μια αλυσιδα.Να παμε και στους δασκαλους . Μεχρι τις 2 που τελειωνει το σχολειο εχουν μπει και εχουν βγει απο αυτο 100φορες. Να παρουμε καφε, να παρουμε φαγητο,ψωμι για το σπιτι,κομμωτηριο, ψωνια, να κλεισουμε και το φαγητο στο σπιτι.Ανναρωτικη για τη μεση,για το κεφαλι,απλα πραγματακια.Παμε στο θεμα της φωτοτυπιας.Οι φωτοτυπιες που βγαζει ο δασκαλος για τους μαθητες του στο σπιτι δεν ειναι κοστος για το σχολειο? Τα βιβλια επισης?Και μη μου πειτε οτι πολλοι διορισμενοι δασκαλοι δεν κανουν ιδιαιτερα?Εχουν και παραπονο που τους κοψανε λιγο απο τον μισθο με 4 μηνες διακοπες.Και αν φωναξει ο διευθυντης κανουν και αγωνα να τον διωξουν την επομενη χρονια.Και αν δεν γουσταρουμε τον καινουργιο διευθυντη παμε σε αλλο σχολειο ασχετα αν τα παιδια εχουν δεθει μαζι σου γαιτι σαν δασκαλος εισαι πολυ καλος.Την παρτη τους σκεφτονται. Τελος ας παμε στους φυλακες οι οποιοι ξυνονται κανονικοτατα.Παιρνουν μεγαλυτερο μισθο απο τους δασκαλους και το μονο που κανουν ειναι να καθονται, να ανοιγοκλεινουν πορτες και να επιτηρουν στα διαλλειματα δουλεια των δασκαλων.Τωρα θα μου πειτε εσυ δεν εχεις δουλεια να κανεις? Δυστυχως οι δουλειες δεν πανε καλα,αλλα μερικα πραγματα βγαζουν ματια!!!!!!!!
Αυτά τα συγκεκριμένα σχολικά βιβλία δεν θα έπρεπε να τα χρειαζόμαστε. Χρειαζόμαστε τις βιβλιοθήκες, τα πολλά διαφορετικά κείμενα πάνω στο ίδιο θέμα, τις διαφορετικές ιστορίες, τις πρωτότυπες εικονογραφήσεις, τη δυνατότητα να ξεφεύγει ο κάθε δάσκαλος από το συγκεκριμένο σχολικό βιβλίο και να φτάνει στους στόχους του αναλυτικού προγράμματος μέσα από βιβλία που διαλέγει. Γιατί όχι το κείμενο του Σολωμού; Ας ενισχύσουμε τις βιβλιοθήκες που μαραζώνουν ή μένουν κλειστές με τα χρήματα που χρειάζονται για την έκδοση των σχολικών βιβλίων, που περιορίζουν τους ορίζοντες της γνώσης και της έρευνας. Sorry, αλλα θεωρω την προσεγγιση σας τουλαχιστον ανεμπνευστη! Και αυτο ειναι ενα απο τα βασικα θεματα της εκπαιδευσης στην Ελλαδα... Ποιος τελικα αξιζει μια θεση στην εδρα... Για μενα το προβλημα ειναι η δειλια αυτων που ακομα και σε μια εποχη κρισης δεν παιρνουν γενναιες αποφασεις να αλλαξουν τα ΠΑΝΤΑ -αρχικα απο τον μικροκοσμο τους και στη συνεχεια σε εθνικο επιπεδο
Αυτο το σχολιο αγαπητε/η Librerian το διαβασα και πριν απο λιγο ως απαντηση σε αλλο ποστ, αλλου μπλογκ με μια παραποιηση στο ονομα του υπογραφοντος. Ή το αντιγραψατε προσθετοντας εναν ακυρο σχολιασμο, ή (αν ειστε ο ιδιος συντακτης) το περιφερετε απο μπλογκ σε μπλογκ που λογω των ημερων ασχολουνται με το ιδιο θεμα..
Nα πω κάτι ακόμα στο γενικότερο πλαίσιο εκπαιδευτικών... μιλήσατε για διορισμούς που δεν έγιναν... Δεκτό εφόσον υπάρχει ανάγκη να διοριστούν καθηγητές και δάσκαλοι...για όλες όμως τις δασκάλες κλπ που έχουν διοριστεί και μάλιστα επαρχία και αμέσως πήραν άδεια ανατροφής παιδιού...για να μείνουν στην συνέχεια έγκυες...και να χτυπήσουν επαπειλούμμενες...χωρίς φυσικά να υπάρχει λόγος... Με αποτέλεσμα... το σχολείο να μένει χωρίς δασκάλα... την κυρία να την πληρώνουμε για να κάθεται...γιατί δεν λέει κανείς κάτι; Θεωρείται σωστό όλο αυτό ή μήπως δρα θετικά στην όλη οικονομική κρίση και τα ελλείματα; Γιατί τα παραδείγματα δυστυχώς είναι πάρα πολλά...
Χαίρομαι αφανταστα που ακούστηκε η κραυγή απόγνωσης μιας δασκάλας. Χαίρομαι που οι γονείς ενός μπλογκ που ασχολείται με τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν τι ακριβώς συμβαίνει στη δημόσόσια εκπαίδευση. Είμαι αδιόριστη εκπαιδευτικός με πολλά χρόνια στην δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκαπιδευση, με δύο πτυχία και ενα μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση. Είνααι αρκετά άτοπο να συγκρίνουμε την εκπαίδευση της Ελλάδας με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα. Έτσι κι αλλιώς το δικό μας είναι στάσιμο για τουλάχιστον μια εικοσαετία. Είναι συντηρητικό, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει στόχος. Ποιος είναι ο στόχος που έχουν τα χ, ψ, ω αναλυτικά προγράμματα; Ένας ψυλλος μέσα στα άχυρα. Νομίζω ότι κανένας Υπουργός, κανένας πρόεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου δεν ήξερε τι ήθελε. Γιατί απλώς δεν ήταν παιδαγωγος, δεν είχε διδάξει ποτε στην τάξη, δεν ήξερε την ελληνική πραγματικότητα. Οσο για τα εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού, επειδή έχω δουλέψει στο εξωτερικό, αφενός έχουν διαφορετική νοοτροπία αφετέρου δεν είναι και τόσο ιδανικά. Θα φέρω ως παράδειγμα τις ΗΠΑ ή την Αγγλία ή την Αυστραλία που τα γωρίζω καλύτερα: εκεί κάθε περιοχή, πολιτεία ή ακόμα και σχολείο θέτει το δικό του αναλυτικό πρόγραμμα ανάλογα με τη φιλοσοφία και τους στόχους που θα τεθούν. Δηλαδή το κάθε σχολείο σε γενικές γραμμές ακολουθεί διαφορετικό πρόγραμμα. Επιπλέον, επειδή είναι σημαντικός ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης, όπως προαναφέρθηκε, τα αναβαθμισμένα και υποβαθμισμένα σχολεία σχετίζονται με τις δυνατότητες επιχορήγησης τοσο του δήμου όσο και των γονέων. Π.χ. το δημοτικό σχολείο της Κηφισιάς και το δημοτικό σχολείο Αγ. Παντελεήμονα, ή του Δενδροπόταμου και του Πανοράματος θα έχει τις ίδιες δυνατότητες. Επίσης, οι επιχορηγήσεις εξαρτώνται και σε ένα βαθμό από την επιτυχία εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση. Οπότε τα υποβαθμισμένα σχολεία θα είναι πάντα υποβαθμισμένα. Βέβαια, αυτό που γίνεται στην Ελλάδα είναι ένα ανοργάνωτο σχέδιο υποβάθμισης, τη στιγμή που την προηγούμενη χρονιά αντί να εξοικονομηθούν λεφτά για τα βασικά βλ. βιβλία, δίνοντας για τα μάτια του κόσμου στα ελιτιστικα δημόσια σχολεία για την τοποθέτηση πχ διαδραστικών, προβολέων και υπολογιστών τη στιγμή που το μεγαλύτερο ποσοστό των παλιών δασκάλαλων δεν γνωρίζουν τη χρήση τους. Κατασπατάληση!! Θα ζήσουμε κλεισίματα σχολείων φέτος!!!Αλίμονο σε εμάς τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς (προσωπικά χαίρομαι που φέτος δεν θα διοριστώ), που θα φορτωθούν όλο το μένος των γονεών.
ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΕΓΩ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΣΕ ΝΗΣΙ) ΞΕΚΙΝΑΓΑΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΚΤΩΒΡΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΥΧΕΙ Κ ΝΟΕΜΒΡΗ... ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ.... ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΓΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΕ ΜΠΟΥΦΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΔΕΝ ΑΝΑΒΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ... ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΛΙΑ, ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΦΕΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΑΡΤΗ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ- ΛΥΚΕΙΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΣΙ Κ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΓΙΑ ΗΛΙΟ ...???? ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ Κ ΑΦΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΑ ΨΑΧΝΑ... Κ ΛΟΓΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ.....
Καλησπέρα σας. Διάβασα όλα τα παραπάνω και δεν μπορώ πάρα μόνο να συμφωνήσω. Είμαι και εγώ μητέρα που το κοριτσάκι μου θα πάει για πρώτη φορά στο δημοτικό.Συμφωνώ πως πρέπει και εμείς οι γονείς να συνδράμομε στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών αλλά και εμείς θέλουμε εκπαιδευτικούς που να μορφώνουν τα παιδιά μας, όχι απλώς να περιμένουν να περάσει η ώρα και να φύγουν. Αναφερθήκατε στην οικονομική μας κρίση, μία κρίση που την δημιούργησαν αυτοί που μας κυβερνούν και καταφέρανε να κάνουν αυτό που τους υπόδειξαν οι ανώτεροί τους την εξαθλίωση και υποδούλωση του ελληνικού λαού, και πως αυτό? μα μέσω της παιδεία μας. Αυτό γίνεται εδώ και χρόνια, δεν είναι τωρινό απλώς τώρα φτάσαμε στο τέλος. Ας ενωθούμε λοιπόν όλοι μαζί για ένα καλύτερο αύριο, να δώσουμε ένα σωστό αύριο στα παιδιά μας. Καλό μας κουράγιο!
"ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ, ΚΕΜΑΛ... ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕΕΕ..."
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΚΛΑΙΩ. ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ. ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΟΔΑ, ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ 2 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΕ 2 ΠΑΛΙΟΧΑΡΤΑ. ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΕΝΙΟ, ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΠΙΚΡΑΤΤΟΥΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΛΙΜΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΙΧΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑ-ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΘΕΩΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΥΕΛΗΞΙΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ....... ΚΟΥΡΑΓΙΟ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!!ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΕΣ ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΜΕ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΕΣ.ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΑΝΑΠΤΙΧΤΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ .ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΠΑΥΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΔΑΦΝΕΣ ΜΑΣ.ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ <>.ΑΛΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΣΤΟ ΖΟΦΕΡΟ ΠΑΡΟΝ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ,ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!
ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ,ΠΟΣΟ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ,ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ(ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ)ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ,ΘΕΛΕΙ ΠΟΟΟΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ!!!!ΜΠΟΡΩ ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟ....ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΩ ΤΙΤΛΟ ΕΤΟΙΜΟ..''ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ''....ΓΡΑΦΙΚΗ ΥΛΗ,ΜΗΔΕΝΙΚΗ!!!ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ Η' ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ!!!ΘΕΡΜΑΝΣΗ????Ε ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ...ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ......!!!!ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ,ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ,ΠΟΥ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ,Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ,ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΛΗΓΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ,ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ.....ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ,ΠΗΓΑΝ ΣΤΡΑΦΙ...ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ,ΚΟΙΤΑΩ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ,ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!!ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΖΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΑΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ...ΓΙ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ..ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ!!!ΤΟΥΣ ΟΦΕΙΛΩ!!!ΤΟΥΣ ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΙΧΩΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ!!!!!!!!!ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ,ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ...ΣΕ ΓΡΑΦΙΚΗ ΥΛΗ,ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,ΒΙΒΛΙΑ...ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ...ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ!!!!!!!
να μαστε καλα οι μανουλες που τα πληρωναμε ολα πριν τη κριση και 8α τα πληρωσουμε και τωρα με την κριση....γιατι αυτη ειναι η δημοσια παιδεια...γιατι αυτο ειναι το κρατος μας και γιατι υπευ8υνοι ειμαστε ολοι εμεις γιατι εμεις τους ψηφιζουμε αντι να τους δωσουμε μια μουτζα...γιατι τα δικα μας τα παιδια κρυωνουν μεσα στις αι8ουσες και τα δικα τους ειναι σε πολυτελη ιδιωτικα κτηρια και γιατι ανεχομαστε για δασκαλο της κα8ε καρυδιας καρυδι και δεν εχουμε 8αρρος να μιλησουμε γιατι 8α υποοφερει το παιδι μας κα8ολη τη διαρκεια της σχολικης χρονιας...και ναι υπαρχουν δασκαλοι διαμαντια και εχω γνωρισει,αλλα υπαρχουν και αλλοι με απαραδεκτη συμπεριφορα που ταπεινωνουν τα παιδια μας...που τα τιμωρουν λες και βρισκομαστε 100 χρονια πριν...αυτοι ομως δε λεγονται δασκαλοι αλλα ουτε και αν8ρωποι...
Προσωπικά,στα 15 χρόνια που είμαι σε σχολεία,δεν έχω συναντήσει τέτοιους απαράδεκτους δασκάλους που περιγράφετε.Αυτό είναι μοντέλο μιας άλλης εποχής.Οι περισσότεροι από τους δασκάλους κάνουν το καλύτερο δυνατό και είναι ταγμένοι στο επάγγελμά τους. Αντίθετα έχω συναντήσειεπανειλημμένα παρεμβατικούς γονείς που θέλουν να έχουν άποψη όχι μόνο που και με ποιον θα καθήσει το παιδί τους αλλά και για τη διδακτέα ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας ή γονείς που κάνουν παράπονα στον δάσκαλο και στον διευθυντή επειδή έγινε στο παιδί τους παρατήρηση. Τελικά το μόνο εύκολο είναι να κατηγορεί κανείς τους άλλους κι όχι να κάνει την αυτοκριτική του.
Συμφωνώ απόλυτα!
Εννοώ συμφωνώ απόλυτα με τη liana
Είμαι η δασκάλα που έγραψε το κείμενο. Ευχαριστώ που ανταποκριθήκατε με προθυμία σε αυτήν την ανοιχτή συζήτηση μέσα από το βήμα που προσέφερε η Ολίβια. Θέλω να εκφράσω την κατανόησή μου σε όσες εκπαιδευτικούς έγραψαν τη -δυστυχώς- κακή εμπειρία τους από την εργασία τους στα δημόσια σχολεία. Επίσης συμπαρίσταμαι απόλυτα σε όλες τις μητέρες που έγραψαν, και ελπίζω να συνεχίσουν να γράφουν, εδώ για τις εμπειρίες τους σχετικά με την εκπαίδευση. Θα ήθελα να διευκρινίσω κάποια πράγματα. Μερικές διευκρινίσεις: Τα σχολικά βιβλία παρέχονται από μια κεντρική υπηρεσία που λέγεται ΟΕΔΒ (Οργανισμός εκδόσεως διδακτικών βιβλίων) και από εκεί διανέμεται σε 1.600 σημεία σε όλη την Ελλάδα. Όταν πχ. τα βιβλία της Πρωτοβάθμιας φτάνουν στο νομό, διανέμονται σε επιμέρους σημεία διανομής (συνήθως μεγάλους χώρους σχολείων) και από κει τα παίρνουν με λίστες τα διάφορα σχολεία. Εμείς, κάνουμε από την προηγούμενη σχολική χρονιά λίστα με τα βιβλία που θα χρειαστούμε την επόμενη σχολική χρονιά. Και μετά... περιμένουμε.... όπως οι σκωτσέζοι που πετάνε καπάκια στο βαρέλι περιμένοντας το ουίσκι να ωριμάσει. Οι λίστες μας πάνε στα γραφεία, τα γραφεία παραγγέλνουν βιβλία, τα βιβλία έρχονται και ... κάποια στιγμή, μας τηλεφωνούν ότι μπορούμε να πάμε να τα πάρουμε. Και μάλιστα μας τα δίνουν μετρημένα... Πχ. αν έχω 10 μαθητές, παίρνω 11 βιβλία (10 συν το δικό μου) Ρεζέρβα... δεν υπάρχει! όσον αφορά τις εργασίες για τα παιδιά του δημοτικού, υπάρχει σαφής διευκρίνιση από τον προγραμματισμό της σχολικής χρονιάς να αποφεύγονται οι φωτοτυπίες για το σπίτι για να μη βαραίνουν το παιδί αλλά είναι στην κρίση του δάσκαλου να αποφασίσει τελικά αν θα δώσει ασκησούλες ή όχι. Αν θέλετε τη γνώμη μου, δε θέλει υπερβολές,ούτε από το δάσκαλο, ούτε από τις μανούλες. π.χ. αν διδάξω στη Β δημοτικού την κλίση ενός ουσιαστικού, προκειμένου να σιγουρευτώ ότι στο σπίτι θα γίνει μια επανάληψη μπορώ να δώσω μια ευχάριστη σελιδούλα με 3 ασκησούλες με συμπλήρωση κενών, αντιστοίχηση κτλ. Έτσι και η μαμά θα δει αν το παιδί κατανόησε τι διδάχτηκε και δε θα το ταλαιπωρήσω επί ώρες. Η περίφημη φωτοτυπία δεν είναι άλλο από μια διαγνωστική φόρμουλα και για μας και για τους γονείς! Ναι, υπάρχουν δάσκαλοι που είναι αδιάφοροι. Ναι, υπάρχουν δάσκαλοι που είναι διαμάντια. Ναι, υπάρχουν δάσκαλοι που είναι αυταρχικοί. Ναι, υπάρχουν δάσκαλοι που είναι απίστευτα καλοί παιδαγωγοί. Έχω κάτι πρότυπα... Δε μπορείτε να φανταστείτε τι σπουδαίους δασκάλους είχα την τιμή να γνωρίσω και να δουλέψω μαζί τους. Με τι μεράκι! Και Μίδες (πληθυντικός χαχα). Έπιαναν άχρηστα αντικείμενα και τα έκαναν χρυσάφια! χμ.... Όχι, δεν υπάρχει κανείς που μπορεί να μας ελέγξει και να μας αξιολογήσει. Όχι, δεν υπάρχει όμορφη συνεργασία μεταξύ γονέων και δασκάλων. Ναι, υπάρχει μια τάση δάσκαλος και γονέας να κάνουν παράλληλους μονολόγους παρά να ακούν ο ένας τις ανησυχίες του άλλου. Η γνώμη μου είναι ότι δεν έχουμε μάθει να κατανοούμε, ο ένας το ρόλο του άλλου.Θα έπρεπε να αναπτύξουμε και οι δάσκαλοι και οι γονείς αυτή τη ΝΕΑ νοοτροπία.Μιας και τώρα μας δίνουν οι παλαιότεροι τα σκήπτρα. Οι μαμάδες και οι μπαμπάδες θα πρέπει λίγο να ανοίξουν τα αυτάκια τους και να ακούσουν τι έχει να πει ο δάσκαλος για το παιδί. (το ξέρετε ότι υπάρχουν γονείς που δεν αποδέχονται ότι το παιδάκι τους μπορεί να αντιμετωπίζει πχ. μαθησιακή δυσκολία και δε το βοηθούν για να μη χαρακτηριστούν στην κοινωνία;;;;) Δε γράφω όλα τα παραπάνω με επικριτική διάθεση. Αντιθέτως νιώθω συγκίνηση και χαρά ταυτόχρονα που μπορούμε να αλλάξουμε ΜΑΖΙ τα πράγματα. Κατανόηση θέλει, υπομονή αρκετή, αυτιά και μάτια ανοιχτά, διάλογο και χέρια! Ναι, χέρια! χέρια να κάνουμε τα σχολεία μας καθαρά. Να βάψουμε μαζί έναν τοίχο, να βάλουμε μια γλαστρούλα, να κολλήσουμε τα σχισμένα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης με μια ταινία, να βιδώσουμε τα ξεχαρβαλωμένα θρανία, να μαζέψουμε από τα σπίτια μας βιβλία που δε τα θέλουμε, παιχνίδα, παλιά μουσικά όργανα, ό,τι έχουμε και είναι σε καλή κατάσταση και να τα δώσουμε στο σχολείο. Να βάλουμε κάδο ανακύκλωσης... έχει χίλια δυο που μπορούμε να τα κάνουμε όλοι μαζί. τι λέτε;;;;; ακούγομαι ρομαντική; Δε νομίζω. καλό βράδυ.
Είμαι μανούλα 2,5 χρονών παιδιού και δεν έχω κάποια προσωπική εμπειρία ακόμη για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία πέρα από αυτά που ακούω. Τρέμω όμως για την στιγμή που θα πρέπει να αντιμετωπίσει όλα αυτά το παιδί μου. Περνούσαμε έξω από ένα σχολείο πριν λίγες ημέρες και μπήκαμε για να ξεκουραστούμε λίγο από την βόλτα μας. Πραγματικά αυτό που αντίκρισα με έκανε να αηδιάσω, με τον χώρο, με τους ανθρώπους που μετέτρεψαν ένα σχολικό χώρο σε έναν σκουπιδότοπο. Καρφιά, σίδερα πεταμένα κάτω, και παντού πεταμένα σκουπίδια, φαγητά μέχρι και πάνες. Πραγματικά όπου και να κοιτούσα υπήρχαν σκουπίδια σαν να βρισκόμουν σε ένα εγκαταλειμμένο κτίριο, βρώμικο απεριποίητο...Πήρα το παιδί μου που ήδη είχε αρχίσει να πειράζει κάτι σκουριασμένα σίδερα και φύγαμε κυριολεκτικά τρέχοντας… Πως μπορούν να βρίσκονται παιδιά σε τέτοιους χώρους? τα παιδιά μας? πως το επιτρέπουν αυτό οι γονείς για τα παιδιά τους? Πως μπορεί να υπάρχει τέτοια αδιαφορία? Πως περιμένουμε να μεγαλώσουν τα παιδιά μας μετά όταν φτάσουν να θεωρούν αυτή την κατάσταση φυσιολογική? τους βρώμικους τοίχους τα σκουπίδια και τα μουτζουρωμένα θρανία? Πως περιμένουμε να έχουν παιδεία και ευαισθησίες? Εγώ πιστεύω ότι εμείς οι γονείς έχουμε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης. Αν δεν νοιαστούμε εμείς για τα παιδιά μας ποιός θα νοιαστεί? Προσωπικά πιστεύω ότι θα πρέπει να νοιώσουμε ότι αποτύχαμε σαν γονείς αν δεν αντιδράσουμε σε οτιδήποτε καταστρέφει το μέλλον των παιδιών μας.
..αν θέλεις να αφανισεις ένα έθνος καταστρεφεις την παιδεία του...δυστυχώς αυτο συμβαίνει..λυπάμαι πολυ ..και ανησυχώ..είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα η σωστή διαχείριση πόρων και διαφορετικό η μίζερη σχολική πραγματικότητα..η στερημενη ανεμπνευστη εκπαιδευση καθρεφτιζει ενα μιζερο μέλλον..απλά ελπίζω ότι δεν θα πάψουν ποτέ να υπάρχουν κάποιοι εξαιρετικοί δάσκαλοι και καθηγητές που εμπνέουν και ξεχωρίζουν και που αποτελούν ισχυρό κίνητρο για την αγάπη των παιδιών προς το σχολείο και την γνώση!
Όπως το κράτος μας έτσι και η παιδεία μας "μπάζει" από παντού! Από τα κτίρια των σχολείων έως και την διδακτική ύλη, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που τη διδάσκουν. Με τον ερχομό και της οικονομικής κρίσης μία παροιμία ταιριάζει... "Ήτανε στραβό το κλίμα, το 'φαγε κι ο γάιδαρος..." ΥΓ. Θυμάμαι 1 καλή δασκάλα (από 4 που μας είχαν αλλάξει) & 2-3 καλούς καθηγητές... Ευτυχώς υπάρχουν και μερικοί που αξίζουν να λέγονται εκπαιδευτικοί! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ
Μπράβο για τα όσα γράφεις! Λυπάμαι που όσα γράφεις είναι η πραγματικότητα! Ως φρέσκια εκπαιδευτικός που έχω μπει σε τάξη δημόσιου σχολείου έχω ήδη νιώσει την απογοήτευση του αδιέξοδου. Αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεσαι κάθε φορά που θέλεις να δημιουργήσεις και τα ελληνικά δεδομένα δεν σου το επιτρέπουν ή έστω σε εμποδίζουν. Σίγουρα η ψυχή του κάθε εκπαιδευτικού μπορεί πάντα να φωτίζει τις όποιες δυσκολίες. Αλλά μέχρι πότε; Και πώς είμαστε σίγουροι ότι όλοι έχουν ψυχή; Ας μην ξεχνάμε και τους συμβούλους στην εκπαίδευση που με περισσή χαρά σε επαινούν στιγμιαία για μια λύση που βρήκες σε κάποιο πρόβλημα αλλά που ποτέ δεν κάθησαν να το σκεφτούν πρώτα οι ίδιοι και να το θέσουν ως κανόνα που θα ισχύει σε όλα τα σχολεία!! Μακάρι να βρεθεί λύση μόνιμη και πραγματική. Ως τότε, ας κρατήσουμε την αισιοδοξία μας, αυτή είναι δωρεάν!! Καλή σχολική χρονιά!
Αχ πόσο σε καταλαβαίνω. Είναι τραγελαφική η κατάσταση. Διδάσκω πληροφορική οπότε το χαρτί για εκτύπωση και το μελάνι είναι από τις πρωταρχικές μου ανάγκες (για να μην πω ότι και ο υπολογιστής που σπανίζει η ποσότητά του στις αίθουσες). Η λύση ήταν να φέρνουν τα παιδιά ένα πακέτο Α4 κάθε φορά που τελείωνε. Φυσικά κάνω και τον τεχνικό όσο μπορώ και μέχρι εκεί που ξέρω, γιατί που να φέρεις τεχνικό άμα χαλάσει κάτι. ΚΑΗΚΕΣ, θα περιμένεις μέχρι να κλείσουν τα σχολεία και αν... Η ελβετία, σουηδία κτλ είναι μακριά για μας. Πολύ μακριά...
Εμείς είχαμε ένα σχολειάκι με πολλές ιδιαιτερότητες που δούλευε όμως ρολόι γιατί είχε μια άψογη διευθύντρια που το υπηρέτησε ακούραστα 28 συναπτά χρόνια(ως δασκάλα, ως υποδιευθύντρια και τελικά ως διευθύντρια) και που γνώριζε όλα του τα χούγια και την παραμικρή λεπτομέρεια για την εύρυθμη λειτουργία του. Μας την πήρανε γιατί είχε έναν τίτλο λιγότερο από κάποια άγνωστη και την έστειλαν να περάσει την τελευταία της τετραετία πριν τη σύνταξη σε ένα άλλο σχολείο. Και ρωτώ, γιατί καταστρέφονται σχολικές μονάδες- υποδείγματα σωστής λειτουργίας και ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ θα περάσουν μέχρι κάποιος να καταφέρει να τις ξαναφτάσει στο ίδιο επίπεδο;
H δυστυχία της πραγματικότητας!
Ειμαι κ εγω εκπαιδευτικος,αδιοριστη καθηγητρια γερμανικων..εχω δουλεψει 5 χρονια ως ωρομισθια σε δημοτικα σχολεια(ως κ το ετος 2009-2010)..καθε χρονο δουλευα σε 4 διαφορετικα δημοτικα σε πολεις κ χωρια ..ξερω τι συμβαινει..κ φανταζομαι φετος θα ειναι ακομα χειροτερα...με τα νεα μετρα στερουν απο τα παιδια τη γνωση την ΠΑΙΔΕΙΑ!!!στερουν απο τα παιδεια κ την επιλογη κ σπρωχνουν χιλιαδες συναδελφους εκπαιδευτικους στην ανεργια αν κ υπαρχουν πολλες κενες θεσεις σε σχολεια...ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ!!!πως μπορει μια χωρα να παει μπροστα οταν δεν εχει τα δυο βασικοτερα?ΥΓΕΙΑ κ ΠΑΙΔΕΙΑ?ας σταματησουν να ριχνουν τα χρηματα οι πολιτικοι καποια στις τσεπες τους κ αλλα στα οπλα κ στο στρατο κ ας κοιταξουμε για μια φορα τα βασικοτερα!χωρις παιδεια κ υγεια ειμαστε χαμενοι απο χερι κ μεις κ τα παιδια μας..αυτη η χωρα δεν προστατευει το μελλον της...δυστυχως!!
το ελληνικο κρατος προτιμα να εξοπλιζει καννες οπλων κ να παραμεριζει την ελπιδα κ το μελλον αυτου του τοπου,,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!
δωρεαν παιδεια for ever!!! πλησιαζουν οι μερες και σκευτομαστε τις λιστες που θα μας φερουν τα παιδια μας που πλεον δεν περιεχουν μονο γραφικη υλη αλλα και χαρια υγειας vitex κ.τ.λ. ασε που πληρωνουμε και τραπεζοκομο γιατι δεν παρεχεται σε ολοημερο νηποιαγωγειο με 56 παιδακια
Πραγματικα η κατασταση ειναι απελπιστικη..περσυ στο νηπιαωγειο της κορης μου δεν ζητησαν να αγορασουμε πραγματα ΑΛΛΑ μας ζητησαν 50 ευρω.!!!!!! Φετος θα παει πρωτη δημοτικου και δεν ξερω τι καταστασεις εχουμε να αντιμετωπισουμε....ΕΜΕΙς ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩς ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΟΙ!!!!!! ΝΤΡΟΠΗ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ. Υ.Γ Μπραβο σου κι εσενα ΔΑΣΚΑΛΑ για την ορεξη που εχεις να μαθεις στα παιδια μας...αλλα χωρις να εχεις καμια βοηθεια!!εχεις ομως δυναμη ψυχης.γιατι πολλοι ειναι αυτοι που λενε...σιγα μην καθομε να ζοριζομε εγω γιαυτους!!! κι ομως γιατι επελεξες να γινεις δασκαλος αν δεν εχεις ορεξη να δουλεψεις???αν δεν αγαπας αυτο που κανεις τοτε γιατι το σπουδασες?????και αλλα πολλα... ΕΥΧΟΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Και εμας η νηπιαγωγος μας ζητησε 50 ευρω για να αγορασει πραγματα για το νηπιαγωγιο δεν το θεωρω τοσο τραγικο αυτο τι να τα αγορασει αυτη τι εμεις .Οι αποδειξης υπηρχαν και οποιος ηθελε ελεγχε. Και στο προνηπιο μας το ιδιο ηταν και οτι περισεψε αντι να μας το γυρισει πισω πηρε ενα βιβλιο για καθε παιδι . Ισα ισα που πιστευω ηταν καλυτερα ετσι απο οτι να μας δωσει εναν καταλογο .Το θεμα ειναι να γινετε σωστη δουλεια με τα παιδια.
Δεν ειναι τραγικο να δωσεις 50 ευρω για υλικο, ειναι τραγικο που δεν το παρεχει το κρατος για τα παιδια μας. Ειναι τραγικο να μιλανε για δωρεαν δημοσια εκπαιδευση. ΤΗΝ ΠΟΙΑ????? ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑ!!!! Γελασαμε και σημερα! Σε προσφατο ταξιδι μου στην Βιεννη συζητωντας με μια μαμα γενικα για την οικονομια μας, το θεμα πηγε στην εκπαιδευση και εμεινε η κοπελα με το στομα ανοιχτο για ωρες (ισως και μρες μετα...)οταν της αναλυσα τι ειδους εκπαιδευση παιρνει καποιος αν δεν δωσει ουτε ενα σεντ! Ενω οι ιδιοι τα εχουν ολα βασικα στα σχολεια τους (αγγλικα, δευτερη γλωσσα, ενισχυτικη διδαδκαλια, βιβλια κλπ) ΔΩΡΕΑΝ!
Ναι, συμβαινουν ολα τα παραπανω. να ρωτησω ομως, αφου γνωριζουμε το τι πρεπει να γινει, γιατι δεν το κανουμε? οχι οι αλλοι, εμεις. το καθε σχολειο εχει εναν/μια Διευθυντη. ποιος μαζεψε τα βιβλια τα τελευταια χρονια? ποιος εκανε εκδηλωσεις και εψαξε να βρει ιδιους πορους? δεν γινεται ολα να τα περιμενουμε απο τους αλλους. Ναι, το κρατος επρεπε να βοηθαει. τωρα ομως τι θα κανουμε? καλο το μνημοσυνο, χρειαζεται η αγανακτιση και η συνειδητοποιηση της πραγματικοτητας αλλα καθομαστε και γκρινιαζουμε χωρις να περνουμε πρωτοβουλιες. Να υπενθυμισω ομως, οτι τα σχολεια στο εξωτερικο τα λειτουργουν η κοινωνια με συμπαραστατη τον Δημο και επιβλεψη κρατικη. ΤΙ σημαινει αυτο? οτι μοιαζουν, φερονται, αντιμετωπιζονται, λειτουργουν ως ιδιωτικα αλλα ειναι δημοσια. πχ οταν ο νηπιαγωγος εμεσως διωχνει τα παιδακια νωριτερα και δεν τα κραταει μεχρι τις 3 που ειναι κανονικα (διοτι κοντα ειναι οι γιαγιαδες ας τα παρουν αυτες), οταν αδιαφορει για παραπονα γονεων και δασκαλος σχιζει επανειλημενα εργασιες μαθητων (μια εργασια αναγκαστηκαν να την κανουν 5 φορες), οταν σε μια ταξη δημοτικου τα παιδακια δεν διδασκονται τιποτα διοτι η δασκαλα ειναι σχεδον απουσα (τσιριζε και εβγαινε για τσιγαρο εν ωρα μαθηματος και η απαντηση της Διευθυνριας ηταν οτι ειχε τα ψυχολογικα της), τοτε γιατι οι γονεις να σταθουν διπλα στους εκπαιδευτικους? ναι θελουμε το καλυτερο για τα παιδια μας, αλλα ειμαστε καλοι μονο οταν διεκδικουμε για ρευμα, θερμανση, γραφικη υλη, κλπ? Οταν διεκδικουμε σωστη μορφωση? οταν καθηγητες μπαινουν σε ταξεις μονο για να ψαρεψουν μαθητες για ιδιαιτερα? Μενω σε μικρη περιοχη και εδω δεν μπορουν να κρυφτουν πολλα. Ο συλλογος γονεων βρισκει χρηματα, βοηθαει ολη η περιοχη, με εκδηλωσεις, χορηγιες, κλπ αλλα οταν ζητηθηκε απομακρυνση εκπαιδευτικου και μιας καθαριστριας (τα παιδια αναγκαζοντουσαν και πηγαιναν στα διαλλειματα σπιτια τους ενω μια φορα το μηνα πηγαινε το συενργειο του Δημου) η Διευθυνση του σχολειου αλλα και οι ανωτερες διευθυνσεις επικαλεστηκαν μονιμοτητα, "ε ανθρωπος ειναι και αυτη", και αλλα τετοια σοβαρα. Αποτελεσμα ειναι ταξεις ολοκληρες να μην διαδασκονται ουτε τα βασικα, Ειμαι μαζι σας, αρκει να μορφωνεται τα παιδια μας, και οχι να τα παραμορφωνεται.
Το θέμα είναι τόσο απλό όσο και περίπλοκο, βρίσκω μεγάλο σφάλμα στην σχέση γονέων δασκάλων που είναι ανύπαρκτη εδώ και χρόνια αλλά και στην φοιλοσοφία που έχουν ορισμένοι δάσκαλοι σχετικά με το επάγγελμα τους -για μένα δεν είναι επάγγελμα είναι λειτούργημα- . Ως μητέρα παιδιών στο δημοτικό όσες φορές προσπάθησα να ενεργοποιήσω τον σύλλογο γονέων να συνέργαστεί με τους δασκάλους για να βγουν από την αυστηρή τάξη των ντουβαριών και διευρύνει δραστηριότητες έξω από αυτήν συνάντησα εμπόδια τόσο από τους γονείς όσο και από τους δασκάλους γιατί κανείς δεν ήθελε να χαλασει την ησυχία του για να βοηθήσει το παιδί του πρώτα απ΄όλα και την τάξη του μετά, τώρα που τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί πλέον μπαίνει θέμα βιωσημότητας κα κατάργησης της ίδιας της παιδείας δεν νομίζω ότι θα γίνει και κάτι καλύτερο θα σκύψουμε το κεφάλι θα προσμαρμοστούμε γκρινιάζοντας αλλά....την ησυχία μας δεν θα την χαλάσουμε, προσωπικά δεν σκοπεύω να συμετάσχω αλλά και δεν σκοπεύω να αγωνιστώ γιατί φαντάζομαι ότι πάλι θα βρω τοίχο και επειδή δεν μ΄αρέσουν τα ημίμετρα θα φροντίσω για τα παιδιά μου, με ή χωρίς σχολείο αλλωστέ προσωπικά το έχω απαξιώσει εδώ και χρόνια γιατί θεωρώ ότι έχει χάσει την ουσία του
Aχ αυτοί οι κακοί οι δάσκαλοι! Τι ακριβώς εννοείτε "να βγουν έξω από την αυστηρή τάξη των ντουβαριών και να διευρύνουν τις δραστηριότητες"??? Ξέρετε,οι δάσκαλοι δουλεύουν συγκεκριμένο διδακτικό και εξωδιδακτικό ωράριο (που πολλές φορές,όταν πρόκειται για δύσκολες τάξεις που χρειάζεται ιδιαίτερη προετοιμασία ή διαφοροποίηση της διδασκαλίας,φτάνει το διδακτικό σε χρόνο απασχόλησης),έχουν επίσης προσωπική ζωή,οικογένειες κλπ όπως όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Αυτά λοιπόν με "τις δραστηριότητες" εκτός διδακτικού ωραρίου (απογεύματα κλπ) τη στιγμή που ο μισθός και τα επιδόματα -όπως το εξωδιδακτικό-μειώνονται συνεχώς,τη στιγμή που οι συνθήκες διδασκαλίας έχουν γίνει εξαιρετικά δύσκολες με 25άρια τμήματα μέσα στα οποία υπάρχουν πολλές φορές πάνω από 2 παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες,τη στιγμή που το κράτος αντιμετωπίζει με απαξίωση τους εκπαιδευτικούς και το έργο τους,τη στιγμή,που όπως αναφέρει και η γράφουσα το παραπάνω άρθρο,δεν θα υπάρχουν βιβλία αλλά σε κάποιες περιπτώσεις ούτε χρήματα για μελάνι για τις φωτοτυπίες, αυτά λοιπόν με τις "δραστηριότητες" ακούγονται λίγο περίεργα. Αναρωτιέμαι αν κάποιοι γονείς έχετε πραγματική επίγνωση της κατάστασης.Οι σύλλογοι γονέων ας σταθούν μια φορά στο πλευρό των εκπαιδευτικών κι όχι απέναντί τους κι ας αφήσουν αυτές τις εύκολες κατηγορίες. Κάποια πράγματα είναι ευθύνη του κράτους κι όχι του εκπαιδευτικού που έχει φτάσει πλέον να αντιμετωπίζεται σαν εκτελεστικό όργανο. Κι αν έχετε φτάσει να απαξιώνετε το σχολείο, μου κάνει εντύπωση που δεν αποδίδετε καμία ευθύνη στο εκπαιδευτικό σύστημα του κράτους και των εκάστοτε κυβερνήσεων αλλά στους εκπαιδευτικούς. Υποθέτω επειδή είναι πολύ πιο εύκολο να τα βάλεις με τον δάσκαλο αντί να τον υποστηρίξεις.Δεν πειράζει..συνεχίστε να χτυπάτε το σαμάρι κι αφήστε τον γάιδαρο στην ησυχία του.
η κατασταση ειναι οντως τραγικη..τι να πουμε και εμεις που εχουμε τελειωσει ιδιωτικα κολλεγια και δεν μας αναγνωριζουν το πτυχιο; μπορουμε να διδαξουμε αγγλικα μονο στα φροντιστηρια με τρεις και εξηντα , υποτιθεται οτι θα μπορουσαμε να διαδαξουμε και σε ιδιωτικα σχολεια ..αλλα απο το 2002 που τελειωσα εγω κανενα ιδιωτικο σχολειο δε με εχει δεχτει.λες και μεις δεν διαβασαμε , δεν κατσαμε τεσσερα χρονια στα θρανεια του κολλεγιου..
Αν υπαρχει εστω και μια ελπιδα να παει αυτος ο τοπος "μπροστα", αυτη σιγουρα πηγαζει απο την ΠΑΙΔΕΙΑ! Και ειναι να αναρωτιεται κανεις, γιατι ολοι αυτοι οι "εξυπνοι" πολιτικοι που διαθετετουμε δεν βαζουν κατω να στιψουν το μυαλο τους να βρουν τροπο να δωσουν ανασα στην παιδεια μας,αλλα τη σφυροκοπουν ανελεητα και αναλλωνονται σε εξευτελιστικους "σκυλοκαβγαδες" στα παραθυρα των καναλιων ψαχνοντας να βρουν "που πηγαν τα λεφτα"???? Στην τελικη... ας παρουν παραδειμγα τις χωρες οπως η Εβετια. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.... Ειμαι κι εγω εκπαιδευτικος, στην προσχολικη αγωγη βεβαια, αλλα τα πραγματα ειναι κι εκει πανω κατω τα ιδια....
Έχετε τόσο δίκιο... Ο γιος μου ήταν 2 χρόνια στο νήπιο (προνήπιο, νήπιο)... η δασκάλα μας και διευθύντρια ζήτησε με σκυμμένο το κεφάλι να δώσουμε 100ευρώ το χρόνο γιατί ο δήμος δεν έδινε τις επιχορηγήσεις... Μπορέσαμε και φτιάξαμε (εμείς οι γονείς!) το αυτόματο πότισμα για τα δεκάδες (!!!) δέντρα που μας είχε φυτέψει στην αυλή ο δήμος αλλά που δεν έστελνε κανέναν να τα περιποιηθεί... Φτιάξαμε με δικά μας λεφτά τη στέγη του νηπιαγωγείου γιατί έμπαζε νερά και ο δήμος μας είπε πως δεν είχε προσωπικό να στείλει (και να βάλουμε λεκάνες σαν προσωρινή λύση)... εγώ η ίδια με τη διευθύντρια καθάρισα Κυριακές το σχολείο γιατί είχαν σταματήσει να πληρώνουν την καθαρίστρια... και πόσα άλλα........ αλλά είναι αυτό που λέτε... μένω απέναντι από το νηπιαγωγείο και κάθε πρωί ακούω τις φωνούλες τους... (ανάμεσά τους και του δικού μου παιδιού...)... και κάθε φορά που αγανακτώ... το μετανιώνω και λεω... ναι... ΑΞΙΖΕΙ η προσπαθεια... Φέτος, μάλλον θα είναι χειρότερα τα πράγματα... Το μικρό γιο δεν ξέρω ακόμα αν θα τον πάρουνε προνήπιο... δεν έχει θέσεις, δεν έχει προσωπικό,δεν,δεν,δεν... μόνο αυτό ακούω για κάτι που είναι αναφαίρετο δικαίωμα των παιδιών μας... το δικαίωμα στη μάθηση... Μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι εκπαιδευτικοί σας εσάς...!