Στην πλήρη απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων εντός των σχολείων για τους μαθητές, προχωρά το υπουργείο Παιδείας, που επικαλείται λόγους «εύρυθμης λειτουργίας».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε του υπουργείο, οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου, γεγονός που σημαίνει ότι η απαγόρευση δεν ισχύει απλώς για τις αίθουσες την ώρα του μαθήματος αλλά αφορά και στις ώρες του διαλείμματος στο προαύλιο.
Παράλληλα απαγορεύεται και η κατοχή οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρονικής συσκευής ή παιχνιδιού που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου.
Η απαγόρευση δεν επεκτείνεται και στους εκπαιδευτικούς, που εξακολουθούν να έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν τα δικά τους κινητά και τάμπλετ, ακόμα και μέσα στην αίθουσα, «στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα και τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και τις σχετικές διατάξεις περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και των εκπαιδευτικών».
Όπως επισημαίνει το υπουργείο, θα πρέπει να αποφεύγεται η ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο με μαθητές στους δικτυακούς τόπους των σχολικών μονάδων καθώς οι φωτογραφίες αποτελούν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.
Σύμφωνα με το άρθρο 5 του σχετικού νόμου, η επεξεργασία και κατά συνέπεια η ανάρτηση και η αποθήκευση φωτογραφιών θα επιτρέπεται μόνον όταν οι κηδεμόνες των μαθητών δίνουν τη συγκατάθεσή τους.
Παράλληλα δεν επιτρέπεται πλέον ούτε η χρήση και η λειτουργία των καμερών ασφαλείας στους σχολικούς χώρους τις ώρες των μαθημάτων.
Για αυτόν τον λόγο, οι ώρες λειτουργίας του κυκλώματος ασφαλείας θα πρέπει να αναγράφονται με σαφήνεια σε σχετικές ενημερωτικές πινακίδες «έτσι ώστε να γνωρίζουν όλοι οι μαθητές και φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας ότι κατά τη διάρκεια της παρουσίας τους στο σχολείο δεν παρακολουθούνται».
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο