“Είναι ωραίο να παρατηρείς τους ανθρώπους στους χώρους αναμονής. Πρόσωπα αγχωμένα, πρόσωπα ρουτινιασμένα που περιμένουν να παραλάβουν πελάτες, εκφράσεις λαχτάρας και μάτια ανυπόμονα με βλέμματα σπινθηροβόλα, πόδια ασυγκράτητα να σηκωθούν στις μύτες για να βοηθήσουν χέρια που περιμένουν να αγκαλιάσουν.” αυτό περιγράψαμε -μεταξύ άλλων- ως αίσθηση, όταν περάσαμε μια νύχτα στην αίθουσα αφίξεων του αεροδρομίου Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη, πριν από περίπου τρία χρόνια.
Σήμερα, ανακαλέσαμε στο μυαλό εκείνη την αίσθηση, όταν είδαμε τη νέα καμπάνια αεροπορικής εταιρείας του εξωτερικού, αφιερωμένη ακριβώς σε αυτό: την μαγεία της αίθουσας αφίξεων ενός αεροδρομίου. Σε εκείνα τα τετραγωνικά του αεροδρομίου, όπου μπροστά από μία πόρτα, τα λεπτά της αναμονής και κάθε δευτερόλεπτο αφότου η πόρτα ανοίξει, δημιουργείται ένα συγκλονιστικό σύμπαν, που όμοιό του δεν συναντάται τόσο συγκεντρωτικά πουθενά αλλού.
Το “WE ARE TRAVELERS – THE ARRIVALS” με αφηγηματικό τρόπο και έντονες εικόνες, κατάφερε να συγκινήσει και να μαγέψει εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως που το παρακολούθησαν στα κοινωνικά δίκτυα.
Το “The Arrivals” κυκλοφόρησε στις 30 Οκτωβρίου και το video της καμπάνιας φέρει την υπογραφή του βραβευμένου φωτογράφου Peter Funch και του σκηνοθέτη Jeppe Rønde.
Η αεροπορική κάλεσε τον διάσημο φωτογράφο Peter Funch και τον σκηνοθέτη Jeppe Rønde να περάσουν μια εβδομάδα στο Διεθνές Αεροδρόμιο Kastrup στην Κοπεγχάγη, για να απαθανατίσουν με τον μοναδικό τους τρόπο όσα συμβαίνουν στην αίθουσα αφίξεων, παρατηρώντας και περιμένοντας μαζί με όλους λεπτό προς λεπτό κάθε άφιξη πτήσης για να μπορέσουν να βιώσουν αυτό το μοναδικό συναίσθημα της άφιξης.
Δείτε το video που έχει ήδη εκατομμύρια προβολές στα κοινωνικά δίκτυα καταφέρνοντας να αποσπάσει τα διθυραμβικά σχόλια:
πηγή parallaximag.gr
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο