Το παιδί του νηπιαγωγείου που δεν έχει επαρκώς κατανοήσει :
• την έννοια του συλλαβισμού,
• της κατηγοριοποίησης,
• χωροχρονικές έννοιες της προσχολικής ηλικίας,
• δεν προφέρει όλους τους ήχους της ελληνικής γλώσσας
• ο λόγος του είναι λακωνικός ή ασαφής ,
• όπως και το παιδί που δυσκολεύεται στη συγκέντρωση της προσοχής,
• την επίλυση «παζλ» τουλάχιστον 25 τεμαχίων
• δυσκολεύεται να αυτοεξυπηρετηθεί
• θα αντιμετωπίσει μεγαλύτερη δυσκολία στην αφομοίωση της ύλης στην πρώτη δημοτικού, από τον συνομήλικό του ο οποίος έχει κατακτήσει τα παραπάνω.
Πώς μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να βελτιώσει το μαθησιακό του προφίλ;
Αρχικά θα χρειαστεί να διαπιστωθεί αν οι υποψίες σας είναι βάσιμες. Οι επιστήμονες του «Εύλογον» χρησιμοποιούν σταθμισμένα εργαλεία προκείμενου να «χαρτογραφήσουν» τις δεξιότητες του κάθε παιδιού και να μπορέσουν να επέμβουν σε συγκεκριμένους τομείς χρειάζεται ενίσχυση. Στην καταγραφή της ατομικής του στοχοθεσίας, θα είναι σημαντικός ο ρόλος όλων των εμπλεκομένων του ειδικού επιστημονικού προσωπικού, των εκπαιδευτικών (με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων) καθώς και το αίτημα των ιδίων.
Ειρήνη Κιάμου CCC-SLP
Παθολόγος Λόγου και Ομιλίας
Επιστημονική Υπεύθυνη Διεπιστημονικής Ομάδας ¨ΕΥΛΟΓΟΝ»
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο