Η ανάγνωση είναι μια σύνθετη λειτουργία «αποκρυπτογράφησης» γραπτών συμβόλων, που στόχο έχει ν’ αποκαλύψει στον αναγνώστη το νόημα του κειμένου που διαβάζει.
Η διδασκαλία της αποτελεί πάντοτε ένα κεντρικό θέμα στη σχολική τάξη και έχει καταστεί αντικείμενο συστηματικής μελέτης και έρευνας πολλών επιστημών.
Η λειτουργία της ανάγνωσης αλλάζει χαρακτήρα καθώς ο αναγνώστης ωριμάζει και αναπτύσσει συναφείς δεξιότητες. Με άλλα λόγια, η ανάγνωση δεν είναι μία μεμονωμένη δεξιότητα, αλλά μια σειρά δεξιοτήτων, που εξελίσσονται όλο και περισσότερο σύμφωνα με την ηλικία του ατόμου. Όσο πιο πολλές δεξιότητες αποκτά το παιδί τόσο περισσότερο καθίσταται ικανό στην αναγνωστική του δραστηριότητα.
Τα δυσλεξικά παιδιά έχουν πολύ χαμηλά επίπεδα αναγνωστικής ακρίβειας, που συχνά εκτιμάται ότι βρίσκεται δύο ή περισσότερα χρόνια κάτω από τη χρονολογική τους ηλικία.
Πιο συγκεκριμένα:
Αλκμήνη Οικονομάκη, Ειδική Παιδαγωγός M.Ed
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο