Από ένα μακρύ κοντάρι, στην άκρη του οποίου υπαρχει μια δεμένη κλωστή από την οποία κρέμεται μια λιχουδιά, τα παιδιά προσπαθούν μόνο με το στόμα , ενώ τα χέρια τους είναι πίσω στην μέση τους, να δαγκώσουν το γλυκό.
Με ένα κοντάρι χτυπάμε την πινιάτα που μπορεί να έχουμε φτιάξει με τα παιδιά , την οποία έχουμε γεμίσει με καραμέλες και άλλα γλυκίσματα. Μόλις γίνει τρύπα στην πινιάτα και πέσουν κάτω τα γλυκίσματα τα παιδιά προσπαθούν να μαζέψουν όσα περισσότερα μπορούν.
Τα παιδιά ζωρίζονται σε 2 ομάδες και σχηματίζουν δύο τρενάκια. Σε ένα τραπέζι αντικριστά είναι τοποθετημένα 2 πιατάκια με λουκούμια- μπουκίτσες και μπόλικη ζάχαρη άχνη. Τα παιδιά που είναι μπροστά στο τρενάκι τρώνε το λουκούνι ένω τα χέρια τους είναι στην πλάτη( μόνο με το στόμα). Μόλις το παιδί φάει το λουκούμι πηγαίνει πίσω στο τρένο. Νικήτρια είναι ή ομάδα που έφαγε πρώτη τα λουκούμια.
Όλα τα παιδιά φορούν ουρές από γκοφρέ χαρτί. Με το ξεκίνημα της μουσικής ο ένας τραβάει την ουρά του άλλου για να αφαιρέσει. Νικήτης είναι εκείνος που έμεινε τελευταίος με την ουρά του!
Τα παιδιά χωρίζονται σε δυο ομάδες. Η νηπιαγωγός έχει σχεδιάσει το περίγραμμα ενός Αρλεκίνου σε 2 μεγάλα χαρτια του μέτρου. Γύρω από τον κάθε Αρλεκίνο υπάρχουν κουρελάκια , ψαλίδια και κόλλες. Η ομάδα που θα κόψει πρώτη ρόμβους – κουρελάκια και θα ντύσει τον Αρλεκίνο αναδυκνύεται η νικήτρια.
Σε ένα ξύλινο κοντάρι κολάμε χρωματιστές κορδέλες από ύφασμα και χορεύουμε γυρω γύρω.
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο και στη μέση του κύκλου υπάρχουν κάρτες που απεικονίζουν στολές στερεωμένες σε λωρίδες από κάνσον ώστε να μπορέσουν τα παιδια να τις φορέσουν στο κεφάλι. Η νηπιαγωγός φοράει μια κάρτα στο κεφαλι του κάθε παιδιά και αφού φορέσουν όλοι τις κάρτες το παιχνίδι ξεκινάει! Κανένα παιδί δεν γνωρίζει ποιά στολή απεικονίζει η κάρτα που ΄χει στο κεφάλι του, αφου δεν μπορεί να τη δει !Ένα παιδί πάει στη μέση του κύκλου και τα υπόλοιπα το βοηθουν να μαντέψει ποιά στολή υπάρχει στην κάρτα του, λέγοντας βοηθητικά στοιχεία χωρίς φυσικά να πουν το όνομα της στολής.
Δίνουμε σε κάθε παιδί ένα καλαμάκι και 2 χάρτινα πιάτα. Σε άνα από τα δυο πιάτα υπάρχουν 15 κομμάτια από χαρτοπόλεμο. Με το ξεκίνημα της μουσικής ο κάθε παίκτης προσπαθεί να ματαφέρει το χαρτοπόλεμο από το ένα πιάτο στο άλλο ρουφώντας τον με το καλαμάκι, ώστε να κολλήσει στη μια πλευρά. Νικήτης αναδυκνύεται ο παίκτης που θα καταφέρει γρηγορότερα να μετακινήσει το όλο χαρτοπόλεμο.
Τοποθετούμε μέσα στα μαλόνια λίγες καραμέλες και χαρτοπόλεμο. Στη συνέχεια, τα φουσκώνουμε και τα δένουμε. Στερεώνουμε τα μπαλόνια σε σχοινί στο ύψος των παιδιών. Μοιράζουμε στα παιδιά καλαμάκια από σουβλάκια. Με το ξεκίνημα της μουσικής τα ενθαρρύνουμε να σπάσουν τα μπαλόνια.Όταν τα σπάσουν όλοι χορεύουν σε μια βροχή από χαρτοπόλεμο και μπαλόνια!
Σημείωση: Οι δραστηριότητες που περιγράψαμε θα μπορούσαν να είναι μια “αποκριάτικη αποστολή” που πρέπει να φέρουν εις πέρας τα παιδιά για να απολαύσουν στο τέλος μια γλυκιά έκπληξη!,
πηγή meleniro.gr
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο