Οι ηλεκτρονικές συσκευές έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα και στη ζωή μικρών και μεγάλων. Για παράδειγμα, πολλοί είναι οι γονείς που την ώρα του φαγητού (είτε ταΐζουν το παιδί τους είτε αυτό τρώει μόνο του) χρησιμοποιούν οθόνες (κινητό, τηλεόραση, τάμπλετ κτλ) για να διευκολύνουν την όλη διαδικασία. Τους καταλαβαίνω απόλυτα, γιατί η χρήση των οθονών.. έχει πράγματι αποτέλεσμα!
Αυτό που δεν γνωρίζει όμως ο γονέας είναι ότι η χρήση της οθόνης την ώρα του φαγητού έχει πολλά μειονεκτήματα.
Με τη χρήση της οθόνης μπορεί ο γονέας προσωρινά να «φέρει» το παιδί στα μέτρα του, ουσιαστικά όμως πολλαπλασιάζει τα προβλήματα που θα έχει στο μέλλον.
Και τι μπορείτε να κάνετε, όταν έχετε ήδη πέσει στην παγίδα να χρησιμοποιείτε οθόνες κατά τη διάρκεια του φαγητού;
Ενισχύστε την επικοινωνία ανάμεσα στα διάφορα μέλη της οικογένειας κατά τη διάρκεια των γευμάτων, ώστε να «τραβήξετε» την προσοχή του παιδιού από τις οθόνες.
α) Ενισχύστε τα οικογενειακά γεύματα.
β) Με τα μικρότερα παιδιά, ανοίξτε συζήτηση για τη γεύση και το χρώμα των τροφών που βρίσκονται στο τραπέζι, καθώς και στο πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μαχαιροπήρουνα.
γ) Με τα μεγαλύτερα παιδιά, η ώρα του γεύματος μπορεί να είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για να ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες της ημέρας.
δ) Απομακρύνετε το κινητό ή το τάμπλετ και σβήστε την τηλεόραση. Το ίδιο ισχύει και για το δικό σας κινητό βέβαια. Ουσιαστικά «προκαλείτε» το παιδί σας με το να το χρησιμοποιείτε εσείς και να μην του το δίνετε, όταν σας το ζητάει. Να είσαστε αποφασιστικοί! Μπορεί στην αρχή το μικρό σας να αντισταθεί, αλλά όσο πιο έγκαιρα απομακρύνετε τις οθόνες, τόσο πιο εύκολο θα είναι για εσάς να πετύχετε το στόχο σας! Εξάλλου, κάποιες φορές ο γονέας πρέπει για το παιδί του να γίνει ο «κακός», εάν είναι για το καλό του!
πηγή kosmarikou.gr
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο