Μαμάδες με παιδάκια με διάσπαση προσοχής, ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ;
Είμαι η μόνη που σχεδόν κάθε απόγευμα πια νιώθω τα όριά μου να δοκιμάζονται;
Είμαι η μόνη που όσο και να θέλω να μπω στη θέση του παιδιού μου και να προσπαθήσω να δείξω κατανόηση, απλά απογοητεύομαι όταν βλέπω πως είναι λες και μιλάω σε τοίχο;
Είμαι η μόνη που θέλω να βάλω τα κλάματα όποτε μπαίνω στο δωμάτιο να δω πόσο έχει προχωρήσει το διάβασμα και τον βλέπω να ασχολείται ΠΑΝΤΑ με κάτι άλλο;
Είμαι η μόνη που νευριάζω όταν βλέπω το δωμάτιο για άλλη μια φορά άνω κάτω;
Ειμαι η μόνη που κάποιες φορές θέλω να ανοίξω την πόρτα και να εξαφανιστώ και να μην ασχοληθώ για μέρες με ιστορία, μαθηματικά και γλώσσα;
Ελπίζω να μην με παρεξηγείτε: το λατρεύω το παιδί μου. Αλλά ναι, το ομολογώ, θα ήθελα σε κάποια πράγματα να ήταν κάπως αλλιώς. Να μπορεί να αφοσιωθεί έστω για λίγο στο διάβασμα. ΜΟΝΟ ΤΟΥ. Γιατί αν τον αφήσω, δεν θα διαβάσει ούτε μία πρόταση!! Θα ήθελα όταν λέμε κάτι 10 φορές, να μην χρειαστεί να το πούμε άλλες 10 και μετά άλλες 10 και μετά άλλες 10.
Επιστρέφω ήδη κουρασμένη από τη δουλειά και το διάβασμα μου φαίνεται ΕΦΙΑΛΤΗΣ. Θέλω να βάλω τα κλάματα.
Έχουμε συμβουλευτεί ειδικούς, προσπαθώ να εφαρμόσω όσα μας είπαν, αλλά εύκολα το λες, δύσκολα το κάνεις.
Και ακόμα δεν μπήκε Γυμνάσιο… Τι θα κάνω σε δύο χρόνια;
Ίσως αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι τι θα κάνει αύριο μεθαύριο; Θα καταφέρει να βρει τι θέλει να κάνει στη ζωή του; Θα είναι σωστός, τυπικός, οργανωτικός; Αγχώνομαι πολύ… Πάρα πολύ!
Πείτε μου όσες ζείτε τα ίδια.. Βελτιώνεται ποτέ;
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Και εγώ το ίδιο Γ Δημοτικού και τα νεύρα κρόσσια.. και είναι τόσο έξυπνος τα πιάνει με την πρώτη αλλά μόνιμα αφαιρείται και περνάει ο χρόνος και η κούραση κορυφώνεται και η υπομονή μειώνεται.. Και πώς πέρασε η ώρα; Πρέπει να φάει. Ήρθε η ώρα για τη δραστηριότητα! Προλαβαίνει; Θα τα κάνουμε προφορικά την επανάληψη της ορθογραφίας. Πώς πέρασε η ώρα; Πήγε νύχτα.. καληνύχτα και αύριο είναι μια νέα μέρα...
Στην ίδια φάση βρίσκομαι κι εγώ, μόνο που έχω και δεύτερο παιδί, που έχει κι αυτό διάβασμα και συχνά του αποσπά την προσοχή. Κι ο δικός μου γιός πηγαίνει στην πέμπτη Δημοτικού και έχουμε περίπου τα ίδια προβλήματα. Από την πρώτη τάξη μου έλεγαν οι δάσκαλοι ότι δεν συγκεντρώνεται και αφαιρείται με το παραμικρό, όμως, λόγω της μικρής ηλικίας και της καλής του επίδοσης, μου πρότειναν να περιμένω πριν προχωρήσουμε σε αξιολόγηση. Φέτος, που τα πράγματα δυσκόλεψαν αρκετά, μετά από πολλές συστάσεις του δασκάλου, έγινε αξιολόγηση και διαγνώστηκε με ελλειματική προσοχή. Έτσι, η ψυχολόγος μας βοηθά να μπούμε σε πρόγραμμα μελέτης, κα΄νουμε ασκήσεις συγκέντρωσης και μειώσαμε αισθητά την έκθεση σε οθόνες. (Γράφω σε α' πληθυντικό επειδή τα κάνουμε όλα αυτά μαζί.) Θα ζητήσουμε στήριξη για την επόμενη χρονιά, ούτως ΄ώστε να διδάσκεται ατομικά τα δύο κύρια μαθήματα, κάτι που πιστεύουμε ότι θα τον βοηθήσει πάρα πολύ. Δεν ξέρω, βέβαια, τι προσφέρεται στην Ελλάδα (είμαστε Κύπρο). Δεν είδα και θαύματα, βέβαια, αλλά ειδικά στα Ελληνικά πρόσεξα μεγάλη βελτίωση.