Ένας τρόπος τον οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να δείξουμε το Χώρο και πως αυτός ερμηνεύεται μέσα από τη Γεωμετρία, είναι η Κιναισθητική διδακτική μέθοδος. Έτσι ο Χώρος γίνεται ένα πολυδιάστατο πεδίο που μπορεί να αλλάξει αν εμείς τον αλλάξουμε!
Το παιδί με Δυσλεξία χρειάζεται διαδραστικές ασκήσεις για να κατανοεί μέσα από την ενεργό συμμετοχή τους μαθηματικούς όρους και τις αφηρημένες έννοιες. Μια τέτοια άσκηση μπορεί να χαρίσει στο μάθημα της Γεωμετρίας ενδιαφέρον και ποικιλία.
Υλικά:
σελίδα Α4, ξυλάκια κατασκευών (γλωσσοπίεστρα)
Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε με αυτή την άσκηση είναι να «παίξουμε» με τις γωνίες φτιάχνοντας σχήματα με τα ξυλάκια πάνω στο χαρτί.
Αφού φτιάξουμε σχήματα, σημειώνουμε τις γωνίες που σχηματίζονται με διαφορετικά χρώματα.
Σημειώνουμε τις γωνίες!
Μπορείτε να φτιάξετε αμέτρητους συνδυασμούς σχημάτων για να κατανοήσει το δυσλεξικό παιδί τις γωνίες και πως αυτές σχηματίζονται!
Είμαι η Άσπα Μητρακάκη. Σπούδασα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο στο τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και ειδικεύτηκα στην εκπαίδευση παιδιών που αντιμετωπίζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Έχω πραγματοποιήσει πολλές μετεκπαιδεύσεις στο χώρο της Ειδικής Αγωγής και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά σαν Ειδική Θεραπεύτρια ως μέλος ομάδας ειδικών σε θεραπευτικά πλαίσια αλλά και ατομικά με κατ’ οίκον εξατομικευμένα θεραπευτικά προγράμματα αντιμετώπισης σε παιδιά με δυσλεξία.
Μπορείτε να με βρείτε στο blog μου www.dyslexiaathome.blogspot.gr που συνδυάζει την αγάπη μου για τη διδασκαλία, τη συγγραφή και τη φωτογραφία! Μέσα από πλήθος ασκήσεων και ελεύθερο εκτυπώσιμο υλικό αναλύονται όλοι οι τρόποι που μπορούν γονείς, εκπαιδευτικοί και θεραπευτές να ενισχύσουν παιδιά με δυσλεξία και με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο