Την Πέμπτη που μας πέρασε, πήγα για το καθιερωμένο μου ραντεβού στο γυναικολόγο μου… Εντυπωσιάστηκε που ήξερα ότι ήμουν στις
Η μαμά μου συνέχεια με ρωτάει «Το άκουσες το μωρό;«. Και να ‘ταν η μόνη! Όλες μου σχεδόν οι φίλες
Όπως σας έχω ξαναγράψει, ο γυναικολόγος μου είναι κατά των πολλών υπέρηχων. Κατά την άποψη του χρειάζονται μόνο τρεις. Σε
Ε ρε μπέρδεμα! Μένεις έγκυος και ειδικά αν είναι η πρώτη σου φορά, παθαίνεις αλαλούμ με το πώς μετράς την
Εδώ και τρεις μέρες με πονάει απίστευτα το δεξί μου πόδι! Μιλάμε για έναν πόνο υπερπαραγωγή: ξεκινάει από το προτελευταίο