Πηρα την απόφαση να γράψω και εγω μετα από 3.5 χρονια… Αφού διάβασα πολλές ιστορίες μαμαδων, ένιωσα την ανάγκη να
Πολλές φορές λέω ότι δεν είσαι στην ουσία ο μπαμπάς τους αλλά μια καλύτερη μαμά από εμένα! Σε εσένα τρέχει
Για ποτε περασαν 5 χρονια που ειμαστε μαζι ουτε που καταλαβα…. Για ποτε εχουμε επετειο σε 7 μερες ουτε και
Ο Στέφανος είναι ο άντρας μου, ο Νίκος ο μεγάλος μας και ο Γιάννης ο μικρός μας… Τους αγαπώ τρελά
Παντελή, αν ο μικρός μπορούσε να μιλήσει αυτήν την μέρα σίγουρα θα έλεγε… «Xρόνια πολλά μπαμπά μου, σε αγαπάω πολύ!