Από τις εκδόσεις Διάπλαση κυκλοφορούν τα Φύλλα Εργασίας για τον παιδικό σταθμό, τα προνήπια και το νηπιαγωγείο:
Μάρω Θεοδωράκη – Εύα Τσολάκη
Εικονογράφηση: Ιούλιος Μαρουλάκης
Καλλιεργήστε τη φαντασία των παιδιών μαζί με την Πιπίτσα…
Μια νέα μέθοδος που βασίζεται στο νέο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας.
Η Πιπίτσα σου δείχνει το δρόμο της γνώσης και σου χαρίζει τα πρώτα της βιβλία.
Χαρά Κατσαρή
Εικονογράφηση: Κατερίνα Βερούτσου
Η μάγισσα Τσαπατσούλα αγαπάει πολύ το σχολείο και τους μικρούς μαθητές, γι’ αυτό θέλει να τους βοηθάει στις καθημερινές τους δραστηριότητες.
Είναι όμως τόσο… τσαπατσούλα που τα κάνει πάντα θάλασσα.
Βοήθησέ την κι εσύ στις περιπέτειές της στον κόσμο της γνώσης.
Μια σειρά τριών εκπαιδευτικών βιβλίων, βασισμένων στο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, με δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν σύμφωνα με τη μέθοδο της διαθεματικής προσέγγισης.
Ειρήνη Γκιόκα – Σγουρή Γεωργιάδου
Εικονογράφηση: Ντανιέλα Σταματιάδη
Ο Μπιμπή, το σκιουράκι, έφτιαξε 5 βιβλία για να σε βοηθήσει στα πρώτα σου βήματα στο σχολείο.
– Η πιο σύγχρονη μέθοδος που βασίζεται στο νέο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας.
– Όλες οι δραστηριότητες γίνονται με αφορμή την παιδική λογοτεχνία και ποίηση.
– Περιέχει περισσότερες από 500 έγχρωμες εικόνες για τον εμπλουτισμό της γλώσσας.
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Η μάθηση σε αυτή την ηλικία γίνεται αυθόρμητα. Κανένα παιδάκι δεν για να μάθει κάτι αλλά η μαθησιακή διαδικασία συμβαίνει πηγαία. Σε αυτή την ηλικία (μέχρι 6 ετών) υπάρχουν τα λεγόμενα παράθυρα ευκαιριών για τα παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι δίνοντας καλό υλικό στα παιδιά τους δίνουμε ευκαιρίες για ανάπτυξη και εξέλιξη. Δεν καταλαβαίνω γιατί ΠΡΕΠΕΙ η μάθηση να συνδεθεί με τον πόνο ή με την κούραση ή με την στέρηση παιχνιδιού, όπως ισχυρίστηκαν κάποιες κυρίες πριν. Το παιδί δεν βαριέται να μαθαίνει, θέλει να μάθει τα πάντα γύρω του. Κάποιοι χωρίς να γνωρίζουν ΑΜΕΣΩΣ κριτικάρουν κάτι με την ''και εγώ δεν το έκανα και δεν έπαθα κάτι''. Αυτό δεν είναι επιστημονικό επιχείρημα. Η μοντεσσοριανή εκπαίδευση που θεωρείται ένα από τα καλύτερα συστήματα στον κόσμο διδάσκει στο νηπιαγωγείο γραφή και ανάγνωση. Δηλαδή θα έπρεπε να στερηθούνε τα παιδιά την καλή εκπαίδευση επειδή πιστεύουμε σαν φωτεινοί παντογνώστες που είμαστε ότι τα πιέζουμε; Είναι εντελώς άτοπη αυτή η σκέψη. Από 0-6 διαπλάθεται ολόκληρη η προσωπικότητα του παιδιού σας, βοηθήστε τα όσο περισσότερο μπορείτε με κατάλληλο παιδαγωγικό υλικό. Φιλικά, Μαρίτα Νηπιαγωγός
Φύλλα εργασίας για τον παιδικό σταθμό??? Ας χαλαρώσουμε λίγο κι ας κατεβούμε από τα καλάμια!
(και συμπληρώνω): ας μην ταλαιπωρούμε τα παιδιά μας με ανούσια πράγματα!
δεν νομίζω ότι είναι τόσο θέμα να μάθουν να διαβάζουν από τόσο νωρίς! περισσότερο είναι θέμα εξοικείωσης με το βιβλίο, με το μολύβι.... Πριν πάει νηπιαγωγείο ένα παιδάκι είναι καλό να έχει αποκτήσει κάποια δεξιότητα με το μολύβι! είναι σημαντικό λοιπόν για μένα να κάνει κάποιες ασκήσεις προγραφής έχοντας την αίσθηση ότι παίζει. ψάχνοντας σε ξένα sites προτείνουν για τις ηλικίες αυτές ασκησούλες να μαθαίνουν να ξεχωρίζουν τα σχήματα (δεν εννοώ τα απλά), μεγάλο-μικρό, αριστερά-δεξιά... και όλα αυτά μέσα από το παιχνίδι! έτσι και μαθαίνει βασικές έννοιες και εξασκείται στο να κρατάει καλά ένα μολύβι και να έχει σιγά σιγά έλεγχο γραφής.
Ωραια τα φύλλα εργασίας αλλα.... δεν ξερω. Τα παιδιά μας θα περάσουν 12 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ χρόνια σε διάφορα θρανία, είναι πια ΤΟΣΟ ανάγκη να τα στριμώχνουμε από τον ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ; Αφηστε τα να παίξουνε και λίγο. Κι εγω δεν εμαθα να διαβαζω μέχρι που πήγα πρώτη δημοτικού. Δεν έπαθα και τίποτα, αντίθετα ήμουν και είμαι, πρωτης ταξης βιβλιοφάγος.