Η Microsoft, γνωστή από τα ψηφιακά μέσα και τα προγράμματά της, είπε να δοκιμάσει την τύχη της και στα… εσώρουχα.
Το έξυπνο σουτιέν της παρουσιάστηκε σε μία ερευνητική εργασία πέντε επιστημόνων του τμήματος ερευνών της Microsoft, με τίτλο «Φαγητό και Διάθεση: Η έγκαιρη υποστήριξη στη συναισθηματική κατανάλωση φαγητού». Η βασική ιδέα είναι πως το σουτιέν αυτό, με τους ενσωματωμένους αισθητήρες του, θα μπορεί να εκτιμά την ψυχολογική σας κατάσταση, καθώς θα ανατρέχει στα συναισθήματα που είχατε όταν φάγατε υπερβολικά στο παρελθόν και θα σας στέλνει μία προειδοποίηση στο smartphone σας αν θεωρεί πως ανοίγετε το ψυγείο περισσότερες φορές απ’ όσο θα έπρεπε.
«Αυτή είναι η πρώτη έρευνα, απ’ όσο γνωρίζουμε, που χρησιμοποιεί αισθητήρες που μπορούν να φορεθούν και να εκτιμήσουν τα συναισθήματά μας», γράφει η ομάδα των επιστημόνων. «Το σχήμα του σουτιέν ήταν το ιδανικό, καθώς μας διευκόλυνε στα ηλεκτροκαρδιογραφήματα».
Οι γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα έπρεπε να αφαιρούν και να φορτίζουν τα σουτιέν τους κάθε τρεις με τέσσερις ώρες, κάτι που οι ερευνητές περιέγραψαν ως «μία πολύ κουραστική διαδικασία». Τα αποτελέσματα, τα οποία ανακοινώθηκαν στο Azure Cloud της Microsoft, φυσικά, ήταν εντυπωσιακά: Το σουτιέν μπορούσε να προβλέψει τις συναισθηματικές καταστάσεις που προέκυπταν, με ακρίβεια σχεδόν 75%. (Οι γυναίκες ανέφεραν τη διάθεσή τους κάθε ώρα σε ένα ημερολόγιο στο κινητό τους).
Ένα πράγμα που οι επιστήμονες δεν εξέτασαν ακόμη είναι αν ένας συναγερμός που θα σε ενημερώνει πως παραέφαγες – τον οποίο η εργασία αναφέρει ως «ακριβή και εξατομικευμένη παρέμβαση» – θα είναι σε θέση να κάνει τη διαφορά.
Η Microsoft παρ’ όλ’ αυτά προχωρά με το εγχείρημά της. Η επόμενη πρόκληση για την ομάδα, σύμφωνα με την εργασία τους, θα είναι η δημιουργία ενός σταθερού, ρεαλιστικού συστήματος που «αντέχει στις καθημερινές δυσκολίες όσο αφορά στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, στην άνεση και στη συμβατότητά του τόσο με άντρες όσο και με γυναίκες».
Καλά διαβάσατε: Η Microsoft δεν αφήνει στην απ’ έξω τους άντρες. Η ομάδα εξέτασε αν τα μποξεράκια ή τα σλιπάκια μπορούν να λειτουργήσουν με τον ίδιο τρόπο, αλλά συνειδητοποίησαν πως τα ανδρικά εσώρουχα είχαν μεγάλη απόσταση από την καρδιά. Ίσως το σουτιέν της Microsoft όμως να έχει πέραση σε όσους θέλουν να κάνουν δίαιτα.
πηγή: mashable.com
Μόνο που η Microsoft δεν σκέφτηκε ότι πολύς κόσμος τρώει επειδή κάνει κέφι το φαγητό, όχι επειδή το προστάζει η καλή ή κακή διάθεσή του! Όπως κατάλαβες Θωμά μου, εγώ και 10 σουτιέν τέτοια να μου φορέσεις, το φαί δεν το κόβω! :P
Χαλαρά κι εγω θα συνέχιζα να τρώω γυμνόστηθη! χαχα!