Η Dove είναι μία μάρκα που προσπαθεί τα τελευταία χρόνια με κάθε καινούρια της διαφήμιση να εμψυχώσει τις γυναίκες και να τις κάνει να αισθανθούν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για το σώμα τους – να ανακαλύψουν την πραγματική τους ομορφιά.
Στο πιο πρόσφατο βίντεό της, με τίτλο Legacy (κληρονομιά), η διαφημιστική Ogilvy Paris ζήτησε από πέντε γυναίκες να φτιάξουν δύο λίστες: μία με τα πράγματα που τους αρέσουν στην εμφάνισή τους και μία με όσα δεν τους αρέσουν. Έπειτα ζήτησαν το ίδιο και από τις κόρες τους.
Οι μαμάδες άρχισαν να απαριθμούν τα όσα έβλεπαν ως «άσχημα» επάνω τους: τα πόδια τους, τα μάτια τους, τη μύτη τους…
Όταν πήραν στα χέρια τους τη λίστα με τις απαντήσεις που έδωσαν οι κόρες τους… έμειναν άφωνες.
Οι λίστες ήταν σχεδόν πανομοιότυπες.
«Πρέπει να έχεις αυτοπεποίθηση», λέει μία μαμά στο βίντεο.
«Ο τρόπος που αισθάνομαι εγώ για τον εαυτό μου επηρεάζει τον τρόπο που αισθάνεται εκείνη για τον δικό της».
Τα κοριτσάκια δεν «αντέγραψαν» όμως μόνο τα άσχημα.
«Πιστεύω πως το γεγονός ότι χαμογελώ πολύ βοηθά το δέρμα μου να παραμείνει όμορφο«, αναφέρει η μαμά. Και το βίντεο κλείνει με την κόρη της να λέει: «Μου αρέσει το πρόσωπό μου, γιατί είναι χαμογελαστό».
Μανούλες,
Το πώς αισθάνεται ένα κορίτσι για την ομορφιά του ξεκινά με το πώς αισθάνεστε εσείς για τη δική σας.
Γι’ αυτό έχετε αυτοπεποίθηση και βρείτε τα όσα αγαπάτε στο σώμα σας.
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο