Η 46χρονη Anne-Marie Casson έφερε στον κόσμο τον μικρό Miles με καισαρική, έχοντας κυοφορήσει ως παρένθετη μητέρα ένα ωάριο που είχε γονιμοποιηθεί από το σπέρμα του 27χρονου γιου της, Kyle.
Ο Kyle από το Νότιο Γιορκσάιρ φαίνεται πως είναι ο πρώτος εργένης στο Ηνωμένο Βασίλειο που αποκτά παιδί μέσω παρένθετης μητέρας και ο πρώτος άντρας που χρησιμοποίησε την ίδια του τη μητέρα ως παρένθετη.
Με απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου, μπορεί πλέον να θεωρείται πατέρας του παιδιού του, παρόλο που από το νόμο χαρακτηρίζεται επίσης αδελφός του.
Η μητέρα του δήλωσε στη Daily Mail: «Όταν ήρθε πρώτη φορά να μιλήσει σε μένα και τον πατέρα του, σκέφτηκα «Θα μπορούσα να το κάνω». Ορισμένοι όταν το έμαθαν δυσανασχέτησαν, αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν. Δεν έχει κάποιο βιολογικό δεσμό με εμένα, εκτός του γεγονότος ότι είναι ο εγγονός μου. Λατρεύω το να είμαι γονιός και χαίρομαι που θα καταφέρει και ο Kyle να το ζήσει, θα το έκανα γι’ αυτόν».
Προτού στραφεί στη μητέρα του, ο Kyle είχε επισκεφτεί αρκετές κλινικές, οι οποίες τον απέρριψαν στην προσπάθειά του να βρει μια πρόθυμη παρένθετη μητέρα.
Ο ίδιος λέει: «Καταλαβαίνω πως δεν θα είναι όλοι σύμφωνοι με αυτό, αλλά ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του. Εγώ έχω ένα γιο και είμαι πολύ ευτυχισμένος.
Όσο ένας άνθρωπος μπορεί να παρέχει στέγη και στήριξη, δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην μπορεί να γίνει γονιός.
Ασχέτως της σεξουαλικότητας και του φύλου, αν έχεις τη δυνατότητα να προσφέρεις ό,τι χρειάζεται ένα παιδί, δεν βλέπω ποιο είναι το πρόβλημα. Μόνος μου πλήρωσα για τη διαδικασία, δεν ήταν λεφτά του δημοσίου, έχω το δικό μου σπίτι, ετοιμάζομαι να επιστρέψω στη δουλειά μου».
Πρόσθεσε επίσης πως δεν θα αποκρύψει ποτέ από τον γιο του τον τρόπο με τον οποίο αυτός ήρθε στον κόσμο μας.
«Δεν θα του πω ποτέ ψέματα. Θα του μιλήσουμε γι’ αυτό σε φάσεις της ζωής του όπου αυτό θα ήταν κατανοητό. Πρέπει να είσαι ειλικρινής, δεν γίνεται αλλιώς», αναφέρει.
«Αυτό που θα μάθει επίσης είναι το πόσο πολύ τον θέλουμε στη ζωή μας».
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
<a href="http://alfateh64.ru/%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%BD%D0%B5%D0%B5/%D0%B3%D0%B5%D0%B9-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB-%D0%B2-%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%85-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE">гей анал в домашних условиях видео http://31market.ru/%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%B8/%D1%81%D0%BC%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%8C-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82-%D0%BC%D1%83%D0%B6%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%8B - смотреть порно видео как дрочат мужчины
Κα Q and A και εγώ θεωρώ πλέον ότι είπαμε ότι ήταν να πούμε επί του ζητήματος. Όμως, αν θέλετε, και αφού συναντήσατε τεχνικές δυσκολίες, μάλλον από λάθος δικό μου, να σας παραπέμψω και εδώ : bioethics.org.gr/Sintagmasxedionomoukriari.doc, (πρέπει να ανοίξετε και ένα έγγραφο word ) μήπως καταφέρετε και διαβάσετε το κείμενο της συνταγματολόγου ( παρ. 4.3 κυρίως) εφόσον βρείτε το χρόνο και το ενδιαφέρον κάποια στιγμή. Ακόμη, τελείως ακαδημαϊκά, και επειδή, απ’ ότι κατάλαβα, με ρωτάτε, ο όρος βιοεπιστημονικός, βιοεπιστήμη υπάρχει βέβαια ,αλλά δεν σχετίζεται με τους ηθικούς προβληματισμούς που εκφράστηκαν εδώ . Ο κλάδος της επιστήμης που μελετά τέτοια ζητήματα, και είναι φυσικά νέος, προέκυψε από τις πρόσφατες σχετικά, ραγδαίες εξελίξεις της επιστήμης και της ανάγκης ηθικού ελέγχου αλλά και έκφρασης των αντίστοιχων προβληματισμών επ’αυτών, και της θέσης ορίων δε ακόμα και στην έρευνα ενίοτε, ενόψει διαβλεπομένων σοβαρών κινδύνων . Ονομάζεται βιοηθική (bioethics). Μπορείτε να δείτε περισσότερα στη Wikipedia. Και εγώ χάρηκα πολύ για τη συζήτηση Καλή σας εβδομάδα
Καλή εβδομάδα λοιπον κα Paliomama, αφού οταν θα το διαβάσετε θα ειναι στην καλύτερη περίπτωση Δευτέρα. Πράγματι δεν διάβασα το αρθρο, οχι μονον γιατι δεν μου αρέσουν τα θρησκευτικά- βιοεπιστημονικα (υπάρχει αυτη η λέξη ;) sites ( οχι sides οπως ούπς! Έγραψα πιο πανω), αλλα και γιατι δεν το βρήκα και το Κόπυ - πειστ δεν μου έδινε αποτέλεσμα. Τι να πω, μήπως έκανα λίγο περισσότερο κείμενο κοπυ-πειστ απο όσο έπρεπε; Σας βεβαιώνω οτι δεν αντιμετωπίζω αυτα τα ζητήματα ( παρένθετη μητρότητα κλπ) με ελαφρότητα.Ακομα και για το κοινό θεμα της εξωσωματικής γονιμοποίησης εχω οριςμενους ας το πουμε φόβους, οχι πάντως ηθικής φυςεως. Ολα αυτα ειναι λύσεις ανάγκης. Μπαίνω ομως στη θέση αυτών που δεν έχουν αλλη επιλογή, και θέλουν ενα δικό τους παιδΙ , και λέω πάλι καλα που υπάρχουν και αυτοί οι τρόποι.θεωρω οτι, ειδικά το θεμα της παρένθετης, ειναι μια διαδικαςια δύσκολη, αλλα συγχρόνως μια γενικά θετική εξέλιξη. Χάρηκα για τη συζήτηση μας και σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Στη θέση της γελάστης φατσούλας έπρεπε να ειναι ενα ερωτηματικό. Πως γίνονται αυτα δεν ξερω τι να πω. Ο γνωςτος δαίμων...
1)Κα Paliomama δεν τίθεται θεμα, σας συγχωρώ για το "αιμομειξία". Ο λόγος που δεν το ήξερα ειναι διότι δεν γράφονταν έτσι ουτε παλαιότερα ουτε ποτέ. 2) εγώ σας προσεχω, αλλα εσεις οχι. Δεν ρώτησα αν θα γινόσασταν παρένθετη ΕΣΕΙΣ στην κόρη σας, (αυτο μας το είχατε ξεκαθαριςει) αλλα αν θεωρείτε ΑΙΜΟΜΟΞΙΑ το να γίνει κάποιος παρένθετος σε στενό συγγενή του . Που εδώ που τα λέμε, αν χρειαςτεις παρένθετη ( και ευλογημένη η επιςτημη που σου δίνει τη δυνατότητα!) πρωτιςτως σε γυναίκες στην οικογένεια σου δεν θα στραφείς; Αυτο λοιπόν ειναι για σας αιμομιξια; Δεν σας υποχρεώνει κανείς να απαντηςετε. Δεν σας ανακρίνει κανεις. Αλλα μην απαντάτε σε ερωτηςεις που ταχα σας έκανα, χωρίς αυτο να εχει γίνει, για να αποφύγετε την απάντηση στην πραγματική ερώτηση . 3) Δεν ξερω τι εννοείτε οταν μιλάτε για υπερπροβολή της ομοφυλοφιλίας. Για μένα το περίεργο ειναι να θεωρούνται οι ομοφυλόφιλοι...κατι διαφορετικό απο τους άλλους ανθρώπους, ως μια ειδική ομάδα δηλαδή ( χειρότερη ή και καλύτερη). 4. Τα ανθρώπινα δικαιώματα, μεταξύ των οποίων και η ιςοτητα, η αυτοδιάθεση στο σεξουαλικο προσανατολισμο , και η επιδιωξη της ευτυχίας, οπως την πιστεύει για τον εαυτό του ο καθενας, δεν ειναι μόδα. Ειναι κατακτήσεις του πολιτισμού και αυτονόητα στοιχεία της δημοκρατίας. 5. Δεν θα έπρεπε, ως ενήλικη και μητέρα να εχετε κάπως περισσότερο ασχοληθεί με το " φαινόμενο" της ομοφυλοφιλίας, έστω και αν το θεωρειτε περίπλοκο, και να μην περιορίζεστε ακομα μονο στις ερωτήσεις; Πώς θα μιληςετε γι αυτο στο παιδι σας; Τι θα του πείτε; Αν χρειαστεί να το αντιμετωπίσετε; Αλήθεια, γιατι θα με αποκλείατε και μαλιςτα " φυςικα" απο τα άτομα που θα τους θέτατε ερωτήσεις; Μπορει να εχω κάποια ιδιότητα (ομοφυλόφιλη, μητέρα ή συγγενής ομοφυλόφιλου, ιατρός, βιολόγος, κοινωνιολόγος, νομικός, ψυχολόγος κλπ) λόγω της οποίας θα μπορούσα ιςως να σας δώσω χρήσιμες ή ενδιαφερουςες απαντήσεις. Εχω μια τετοια ιδιότητα, εδώ που τα λέμε. 6. Τέλος, γιατι σας παρα κούρασα, περιέργεια εχω για πολλά άτομα που διαβάζω εδώ τις γνώμες τους, αλλα δεν εχω την επιθυμία - ανέφικτη αλλωςτε- να κατηγοριοποιησω κανενα μονο απο αυτα που γράφει. Ουτε και σας βέβαια. Τις ειδήσεις των τριών πρώτων link που μου στείλατε (ευχαριστώ!) τις γνωρίζω. Σας παρακαλω θερμά ομως, επιστήμονες είμαστε, μη μου ξαναγράψετε για ταχα επιστημονικές απόψεις βιοηθικής ενος side με εικόνες Αγίων και απόψεις βιολογίας απο μητροπολίτες και αρχιμανδρίτες! Καλό σας απόγευμα.
Και δεν υπαινίσσομαι οτι οι Μητροπολίτες και οι Αρχιμανδρίτες ειναι αμόρφωτοι, ιςως πολλοί να ειναι και πολυ περισσότερο μορφωμένοι απο μένα. Αλλα δεν εχει καμία δουλεια η θρησκεία με την επιστήμη, και οσακις ανακατεύτηκε, προσπαθώντας να ερμηνευσει ή να εξηγήσει ή ακομα χειρότερα να καθοδηγήσει , με θρησκευτικά κριτήρια, την επιστημονική έρευνα, το αποτέλεσμα ηταν μια ανώφελη και πολλές φορές επικίνδυνη οπισθοδρόμηση
Δεν προσέξατε κα Q and A ποιός υπογράφει το κείμενο, δεν ανακατεύεται εδώ καθόλου η "θρησκεία με την επιστήμη¨", πώς σας ήρθε, είδατε απλώς το σάιτ και δεν διαβάσατε μάλλον περί τίνος πρόκειται. Πρόκειται λοιπόν για τη συνταγματολόγο κα Ισμήνη Κριάρη - Κατράνη και : Το Σύνταγμα και το Σχέδιο Νόμου της Ειδικής Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής του Υπουργείου Δικαιοσύνης «Ιατρική υποβοήθηση στην ανθρώπινη αναπαραγωγή». Δείτε το και εδώ αν δεν σας φάνηκε έγκυρο το προηγούμενο σάιτ, για δικούς σας λόγους, και θέλετε να δείτε και αλλού: www.bioethics.org.gr/03_dKriarianapar.html (θα το βρείτε σε word, εδώ θέλει copy paste) Και εδώ: http://www.dikonomia.gr/sites/default/files/1_agallopoulou.pdf http://gr.euronews.com/2014/10/31/surrogacy-a-form-of-planned-parenting-yet-to-win-eu-wide-acceptance/ Δείτε το άρθρο η παρένθετη μητρότητα στην Ευρώπη. Σε κάποιες ευρωπαικές χώρες η παρένθετη μητρότητα απλά απαγορεύεται (Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ελβετία). Στην Αγγλία όπως και στη χώρα μας πλέον επιτρέπεται νομοθετικά. Είπα λοιπόν ότι ναι, ηθικά θεωρώ ότι προσεγγίζει κανείς επικίνδυνα, ίσως μάλιστα και να τα υπερβαίνει τα όρια της αιμομιξίας (έχετε δίκιο έτσι γράφεται). Νομίζω ότι έγινα σαφής, για τους λόγους αυτούς, όχι δεν θα γεννούσα ένα παιδί ως παρένθετη μητέρα γενικά, γιατί απλά θα το θεωρούσα παιδί μου, για ψυχολογικούς αλλά και για γενετικούς εν τέλει λόγους, γιατί απλώς θα είχα συνεισφέρει και εγώ άμεσα στο γενετικό υλικό του, θα το γεννούσα, άρα θα ήταν και θα το ένιωθα παιδί μου (και ας προερχόταν και από τέσσερις άλλους γονείς). Επομένως δεν θα το έκανα ΚΥΡΙΩΣ για συγγενείς μου. Για τους λόγους αυτούς.Τράφηκε από εμένα, έζησε, εννέα μήνες στη μήτρα μου, στην ψυχή και στη σκέψη μου. Δεν μπορεί παρά να το νιώθω παιδί μου! Ελπίζω΄να καταλάβατε επιτέλους την άποψή μου, την οποία ενστερνίζονται πολλοί άνθρωποι, αλλά και κράτη ακόμα. Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ απλό ζήτημα. Εσείς τους προβλημαισμούς αυτούς δεν τους συμμερίζεστε; Πού έγκειται η βεβαιότητά σας και η "ελαφρά τη καρδία" αποδοχή τέτοιων ζητημάτων; Τα θεωρείτε απλά και λυμένα ήδη εν τη γενέσει τους ;
http://singleparent.gr/enimerosi/nomika-themata/parentheti-mitrotita-stin-ellada/
Α, και καλό σας Σαββατοκύριακο! (Προσωπικά θα "ξαναμπω" από Δευτέρα).
http://www.protothema.gr/world/article/457816/protofanis-periptosi-pos-24hronos-vretanos-egine-o-adelfos-tou-giou-tou/ http://www.tovima.gr/world/article/?aid=635088 http://news247.gr/eidiseis/kosmos/news/germaniko-symvoulio-hthikhs-h-aimomiksia-metaksu-adelfwn-den-prepei-na-einai-paranomh.3049110.html Αν θέλετε, κάνετε ένα κόπο (copy paste) για να δείτε πόσο ρευστά και αμφίβολα είναι όλα! Είναι πάντα ηθικός ο νόμος; Αυτοί που τον προτείνουν; Με πόσα χιλιόμετρα πρέπει να τρέξει η ηθική μας για να προλάβει τις "εξελίξεις". Και η ηθική πότε είναι νόμιμη; Αναλόγως, το χρόνο και τον τόπο μάλλον. Ειλικρινά, δεν είχα ιδέα για τα δημοσιεύματα πριν γράψω τις απόψεις μου! Τώρα μόλις τα ανακάλυψα. Διαβάστε τα και κάντε και εσείς τη δικιά σας έρευνα, αφού σας ενδιαφέρει τόσο το ζήτημα. Μην αρκεστείτε στους δικούς μου προβληματισμούς!
http://www.bioethics.org.gr/03_dKriarianapar.html Κοιτάξτε λίγο και το 4.3.
1ον Η Μαρίνα με την κουκουβάγια πάντα πάνε μαζί. Θα αρχίσω να πιστεύω ότι είναι το ίδιο το άτομο. 2ον Μαρίνα, όταν μπορέσεις να μάθεις να εκφράζεις γραπτώς σωστά κ με ευκρίνεια αυτά που έχεις στο μυαλό σου, τότε θα μπορέσεις να γίνεις πλήρως κατανοητή από αυτούς που θα διαβάσουν τα σχόλια σου. Φάσκεις κ αντιφάσκεις, τα γράφεις μπερδεμένα, σε κάποιες περιπτώσεις φαίνεται καθαρά ότι κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου αλλά άλλο πράμα γράφεις, δεν.... Τον γραπτό λόγο δυστυχώς δεν τον κατέχεις καλά. 3ον Η επιστήμη καλά κάνει κ εξελίσεται γιατί χάρη στην εξέλιξη της έχουμε καταφέρει πολλά σαν ανθρώποτητα σε όλους τους τομείς. Δεν φταίει η επιστήμη, ούτε η εξέλιξη της, οι άνθρωποι φταίνε, πάντα οι άνθρωποι φταίνε, γιατί οι άνθρωποι είναι αυτοί που χειρίζονται την επιστήμη κ έχουν την επιλογή. Δηλαδή να επιλέξουν αν θα χρησιμοποιήσουν την επιστήμη για καλό σκοπό ή για κακό. Για παράδειγμα ο άνθρωπος που ανακάλυψε την ατομική ενέργεια δεν το έκανε για να σκοτώσει εκατομμύριους ανθρώπους, αλλά ο τότε πρόεδρος της Αμερικής Τρούμαν, στον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ατομική ενέργεια για να εξαφανίσει από την χάρτη της γης δυο πόλεις της Ιαπωνίας κ τους κατοίκους της. Όπως κ στην συγκεκριμμένη περίπτωση δεν απόφασισε η επιστήμη αλλά αυτή η γυναίκα. Επίσης σκέψου το κ λίγο διαφορετικά Paliomama, αν δεν είχε εξελιχθεί η επιστήμη στον τομέα της γονιμοποίησης τότε πολλές γυναίκες στον κόσμο δυστυχώς θα έμεναν άτεκνες ή δεν θα αποκτόσουν ποτέ δικό τους παιδί. 4ον Αν αυτό θεωρείται αιμομιξία δεν ξέρω. Ίσως κ όχι, εφόσον δεν υπήρχε επαφή. Προσωπικά δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο. Δεν είμαι αρνητική αλλά ούτε κ θετική. 5ον "Αγάπα τον πλησίον σου" όποιος κ αν είναι αυτός!!! Τι κ αν είναι "διαφορετικός" από εμένα; Μήπως εγώ δεν είμαι "διαφορετική" από αυτόν; Προοδευτηκότητα..... δεν είναι αυτό το θέμα. Δεν δεχομάστε τον άλλον έτσι όπως είναι γιατί θέλουμε να θεωρούμαστε προοδευτικοί, τον δεχόμαστε γιατί αυτό είναι το σωστό, γιατί αυτό θέλουμε κ για τους εαυτούς μας. Eπίσης ποτέ μην είστε τόσο απόλυτες, ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις κ αυτό γιατί μπορεί στο μέλλον να σας γυρίσει μπουμερανκ. Τι θα κάνετε αν στο μέλλον το αγοράκι σας ή το κοριτσάκι σας εκεί που οικογενειακώς τρώτε το βραδινό σας γυρίσει κ σας πει "Μαμά, μπαμπά είμαι γκέι"; Τι θα του πείτε; Είσαι διαφορετικός από εμάς γι' αυτό κ δεν σε αγαπάμε πια, για αυτό κ δεν σε θέλουμε πια, για αυτό κ δεν σε δεχόμαστε. Αυτό θα γυρίσετε να πείτε για το σπλάχνο σας για το οποίο μόνο γλυκόλογα έχετε να πείτε τώρα;
Κα Νέλη λέμε ακριβώς τα ίδια πράγματα όσον αφορά στην επιστήμη και στον τρόπο που ο άνθρωπος διαχειρίζεται τις επιλογές που του προσφέρει. Προσωπικά καταλαβαίνω ακριβώς τι γράφει η κα Μαρίνα, η οποία εκφράζεται με σαφήνεια αλλά και πολύ περιεκτικά (όχι μπερδεμένη αλλά με πληθώρα νοημάτων) και επίσης με ευγένεια (μην την υποτιμούμε τόσο την τελευταία, νομίζω ότι έπαψε να υφίσταται σαν αξία, ή κάνω λάθος;). Νομίζω επίσης ότι όλοι όσοι έγραψαν την απόψή τους ήταν σαφείς. Δεν πιστεύω ότι κάποιος, στο θέμα αυτό, υστερεί στον τρόπο έκφρασής του! Προσωπικά δεν έχω απορίες. Κα Q and A ειλικρινά δεν μου αρέσει να έρχομαι σε αντιπαράθεση με κανέναν για ζητήματα τόσο λεπτά. Κάνουμε μια παράθεση απόψεων η οποία θα πρέπει να γίνεται σεβαστή, όχι αποδεκτή βέβαια, από τους υπόλοιπους. Το σύστημα αξιών μου δεν είναι αντικείμενο συζήτησης εδώ, ούτε και θα σας αναλύσω γιατί θεωρώ σημαντικό το θέμα του δημόσιου θηλασμού, η του θηλασμού γενικά! Σίγουρα, για να σας φύγει η απορία(;) τα θεωρώ πολύ σημαντικά ζητήματα αλλά δεν είναι το μείζον πρόβλημά μου. Όπως ούτε και το ζήτημα που συζητάμε (ή που θα έπρεπε να συζητάμε τουλάχιστον,εδώ). Κάθε φορά συζητώντας, μπορεί να "επενδύσουμε" πολύ σε ένα θέμα, για διάφορους λόγους και αιτίες κάθε φορά...Το κακό είναι να επενδύουμε σε ένα θέμα με το να ασχολούμαστε υπερβολικά με τις απόψεις των άλλων... με τρόπο που να υποδηλώνει άσχημες προθέσεις και διάθεση μείωσης των συνομιλητών μας. Όταν προσπαθείτε να βρείτε σαθρά κίνητρα στην έκφραση απόψεων των άλλων μπορείτε να περιμένετε και εσείς την ίδια αντιμετώπιση. Και όχι δεν μίλησα με όρους βιολογίας, μόνο για ψυχολογικούς και κοινωνικούς παράγοντες, για το θέμα της αιμομιξείας, νομίζω ότι ήμουν σαφής. Αν μέναμε στους αυστηρά βιολογικούς όρους, μια μητέρα που δεν κυοφόρησε καν, αλλά απλά υιοθέτησε ένα παιδί, μήπως δεν έπρεπε να θεωρείται μητέρα του; Άρα η έννοια της μητρότητας είναι πολύ, πολύ πιο ευρεία από τη γενετική αλήθεια. Τότε, θα μπορούσατε να μου αντιπαραβάλλετε, την περίπτωση μιας γυναίκας, μιας γιαγιάς που απλώς, μεγαλώνει το παιδί του γιού της, και το νιώθει "δικό της". Έχουμε και εδώ κάποιου είδους "αιμομιξεία"; Όχι, βέβαια, θεωρώ όμως ότι το να φτάσει μια γυναίκα να γεννήσει ένα παιδί, τη φέρνει κοντύτερα, επικίνδυνα κοντύτερα, στο να θεωρηθεί πραγματικά μητέρα του, αφού δημιουργήθηκε, τράφηκε μέσα στο σώμα της, η ψυχή της και το κορμί της πόνεσαν και χάρηκαν για αυτό το παιδί, με τρόπο που φυσιολογικά θα είχε την ευκαιρία μόνο μια μητέρα να νιώσει. Εκεί λοιπόν, θεωρώ ότι υπάρχει το "μπλέξιμο", η παραβίαση κάποιων νοητών ψυχολογικών, κοινωνικών και ηθικών ορίων, όταν πρόκειται μάλιστα για την ευαίσθητη σχέση μάνας και γιού σε ρόλους ...νέους. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να γράψω τίποτα άλλο, θεωρώ ότι έγινα σαφής για το πώς βλέπω εγώ το θέμα, δεν έχω δε και τίποτα να προσθέσω και ολοκληρώνω εδώ.
Και επίσης: έχω απαντήσει "με τον ίδιο τρόπο" σε προκλητικά σχόλια εναντίον μου, στο παρελθόν, παρασυρόμενη από τον εγωισμό μου. Και μόνο που απαντάει τόσο ευγενικά η κα Μαρίνα, προσδίδει άλλο κύρος στις απόψεις της, όσο και αν, σε κάποια σημεία, προσωπικά, μου φαίνονται ακραίες. Νομίζω ότι από αυτό το ήθος θα πρέπει να διαπνεόμαστε όλοι, εκφράζοντας, μάλιστα δημόσια, τις απόψεις μας!
Συγνώμη αλλά σε ποίο σημείο ήμουν εγώ αγενής; Όχι να μου πεις. Το ότι θεωρώ ότι η κα Μαρίνα δεν εκφράζει με σαφήνεια αυτά που σκέφτεται δεν σημαίνει ότι ήμουν αγενής απέναντι της. Η κριτική ακόμα κ η αρνητική όταν δίνεται με ευγένεια, θεωρώ, ότι πρέπει να είναι αποδεκτή ως τροφή για σκέψη. Μπράβο που εσύ κατάλαβες την κα Μαρίνα, μπορεί εγώ να μπορώ να καταλαβαίνω έναν πιο απλό γραπτό λόγο από της κας Μαρίνας. Για εμένα δεν γίνεται κατανοητή σε κάποια σημεία, όπως πχ γράφει η κα Μαρίνα "η ομοφυλοφιλία είναι η κατάργηση της διαφορετικότητας." ή "Γιατί αυτό είναι η ομοφυλοφιλία, άρνηση της διαφορετικότητας. Δεν μπορούν να κάνουν άνοιγμα σε κάτι διαφορετικό από αυτούς." Τι νόημα εσύ βγάζεις από αυτό; "Δεν μπορούν να κάνουν άνοιγμα σε κάτι διαφορετικό από αυτούς" αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι εννοεί οτι οι ομοφυλόφιλοι δεν δέχονται το διαφορετικό. Συγνώμη αλλά εγώ τόσο καιρό νόμιζα ότι το αντίθετο είναι το πρόβλημα, δηλαδή ότι οι ετεροφυλόφιλοι δυσκολεύονται να δεχτούν το διαφορετικό πχ την ομοφυλοφιλία. 'Η "ομοφυλοφιλία είναι η κατάργηση της διαφορετικότητας" τι εννοεί ο ποιητής; Γιατί ίσα ίσα το αντίθετο (κ πάλι) είναι!! Επίσης η κα Μαρίνα γράφει "Μέσα στην αντρόγυνη οικογένεια το παιδί βλέπει δύο διαφορετικούς ανθρώπους να τα βρίσκουν να αγαπιούνται και μαθαίνει στην αποδοχή, στην αγάπη , στην θυσία." Συγνώμη αλλά κ μέσα σε μια ομοφυλοφιλική σχέση ένα παιδί βλέπει δυο διαφορετικούς ανθρώπους να τα βρίσκουν, να αγαπιούνται κ μαθαίνει στην αποδοχή, στην αγάπη, στην θυσία. Γιατί μπορεί οι γονείς να είναι του ίδιου φύλου αλλά παρόλα αυτά είναι 2 διαφορετικοί άνθρωποι, 2 διαφορετικές προσωπικότητες, 2 διαφορετικοί χαρακτήρες!!!! Επίσης το άλλο θέμα που θίχτηκε, ότι οι ομοφυλόφιλοι όπου γίνονται γονείς μέσο τεχνητής γονιμοποίησης μπορούν να επιλέξουν κ το φύλο του παιδιού. Η ερώτηση μου (εφόσον μπορούν να επιλέξουν, αν γίνετε αυτό γιατί ειλικρινά δεν ξέρω) είναι (κυρίως στην κουκουβάγια μιας κ αυτή το έθιξε το θέμα) το ότι ένα ζευγάρι αντρών ομοφυλοφίλων προτιμάει να αποκτήσει ένα αγόρι γιατί δεν μπορεί να σημαίνει ότι απλώς έχει προτίμηση στα αγόρια; (Κ μην πάει το μυαλό στο πονηρό) Κ εμένα αν με ρωτήσετε προτιμώ τα αγόρια, σημαίνει κάτι αυτό για εμένα; Ή αν προτιμούσα τα κορίτσια θα σήμαινε κάτι; Γιατί για αυτούς σημαίνει κάτι περίεργο; Δηλαδή τι θέλουν αγόρι επειδή προτιμάνε στην σεξουαλική τους ζωή να βρίσκονται με άντρες ή γιατί μπορεί να θέλουν το παιδί τους, το αγοράκι τους, να γίνει ομοφυλόφιλο κ αυτό όταν μεγαλώσει;. Όλοι μας κ όλες μας έχουμε τις προτιμήσεις μας, μην λέμε ψέματα κ μην κρυβόμαστε πίσω από το μικρό μας δαχτυλάκι κ όυτε είναι κακό να πούμε ότι προτιμάμε αγόρι ή κορίτσι. Κ μια τελευταία ερώτηση. Γιατί φοβάστε τόσο πολύ το διαφορετικό; Γιατί; Τι; Τι δεν σας αρέσει; Τι είναι αυτό που σας χαλάει; Γιατί δεν μπορείτε να το αποδεχτείτε ή τουλάχιστον να το σεβαστείτε; Να ξέρετε πάντως ότι δεν αποδέχεστε κ τους ίδιους τους εαυτούς σας, γιατί όλοι είμαστε διαφορετικοί!!! Το ότι εσύ κα Παλιομαμά (κ σε βάζω σαν παράδειγμα μόνο) κ εγώ δεν είμαστε ομοφυλόφιλες δεν σημαίνει ότι είμαστε κ ίδιες!! Είμαστε διαφορετικές κ αυτό φαίνεται από αυτά που γράφουμε κ από τις σκέψεις μας κ τις ιδέες μας που είναι εντελώς διαφορετικές!!!
Να σημειώσω: Ότι στο 2ο σχόλιο μου απευθύνομαι στην κα Μαρίνα χρησιμοποιώντας την λέξη κυρία κ δεν το κάνω απο ειρωνεία, όχι!! Απλός επειδή η paliomama είπε ότι ήμουν αγενής ίσως αναφερόταν σ' αυτό γιατί στο 1ο σχόλιο μου την αποκαλούσα Μαρίνα. Όμως ειλικρινά δεν το έκανα από αγένεια απλώς θεώρησα ότι απευθύνομουν σε μια συνομίληκη μου κ αν κάνω λάθος συγνώμη.
Συγνώμη πρέπει να συμπληρώσω (κ πάλι): το ότι ένας άντρας ή μια γυναίκα επιλέγει να κάνει σχέση με άτομο του ιδίου φύλου δεν σημαίνει ότι έχει πρόβλημα με το αντίθετο φύλο ή ότι δεν δέχεται την διαφορετικότητα ή ότι δεν την σέβεται. Κ το θέμα δεν είναι τόσο η αποδοχή, οκ δεν γουστάρετε τους ομοφυλοφιλους με γεια σας κ χαρά σας, μπορείτε όμως να τους σέβεστε σαν ανθρώπινες οντότητες!! Επίσης δεν γίνεται αλλά πρέπει να το σχολιάσω η κα Μαρίνα γράφει "αντρόγυνη οικογένεια" γιατί δεν μπορούσε να γράψει απλά κ όμορφα κ λυτά "ανδρόγυνο"; Εκτός αν εννοούσε ερμαφρόδυτους ή οικογένεια μεταξύ αντρών, όπου αν εννοούσε το τελευταίο τότε αυτό που έγραψε στην συνέχεια ισχύει κ για τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια.
Ναι, είμαστε διαφορετικές, το παραδέχομαι και το αποδέχομαι κα Νέλη! Καμία αντίρρηση! Για το θέμα της ευγένειας τώρα, δεν σας έκρινα προσωπικά, απλά θαύμασα ειλικρινά την κα Μαρίνα! Και επισήμανα ότι είναι δύσκολο να διατηρούμε, όλοι μας, πάντα την ευγένειά μας ανεξαρτήτως περιστάσεων!! Τα υπόλοιπα έγκεινται στον προσωπικό μας αυτοέλεγχο. Εντάξει, τέλος!
Κα Paliomama δηλ. η μητέρα, αδελφή, κουνιαδα, που γίνονται παρένθετες για την κόρη, αδελφή, αδελφό, κλπ. , ολες κάνουν αιμομιξία ; Τι τη θέλατε αυτη τη λέξη, που εχει βιολογικά, σεξουαλικα και νομικά μια ωρισμενη σημασία; Να τη γράφατε και σωστά...... Η μήπως γενικά δεν σας αρέσουν οι ομοφυλόφιλοι ή θεωρειτε οτι δεν θα πρέπει να έχουν παιδια. Αλλα δεν θελετε και να το γράψετε ευθέως, μην σας πουν καθυςτερημενη. Αλλα ομως εκθειάζετε τις απόψεις της Μαρίνας, ( που το είπε καθαρά) για να το πείτε εμμέσως. ´Η ολα αυτα ειναι ενα λεπτό ζητημα για το οποίο δεν σας αρέσει να έρχεστε σε αντιπαράθεση; Επειδή εμένα με διασκεδάζει κάπως να ερχομαι σε αντιπαράθεση, θελετε να μας πείτε ποια θέματα δεν σας πειραζει να συζητάτε;
Ναι, συγνώμη για το ορθογραφικό λάθος κα Q and A! Δεν είναι όμως τόσο τραγικό, γιατί έτσι γραφόταν παλιότερα! Μη μου πείτε ότι δεν το ξέρατε! Όλα είναι ρευστά στο μάταιο τούτο κόσμο... Λοιπόν, αφού σας αρέσει να έρχεστε σε αντιπαράθεση, πολλές έννοιες, βιολογικά, σεξουαλικά και νομικά διευρύνονται συνεχώς και χρήζουν επανεξέτασης! Ή μήπως όχι; Η νομοθεσία παλεύει να ακολουθήσει την επιστήμη, η επιστήμη να συμπορευτεί με τη νομοθεσία και η ηθική μας (ό,τι και αν εννοεί ο καθένας μας με αυτή την έννοια, άλλο χάος) μένει με ανοιχτό το στόμα! Καμιά φορά το ανοίγει κιόλας για να εκφέρει άποψη επί των νέων δυνατοτήτων, ζητημάτων χρήσης αυτών, νέων εννοιών που προκύπτουν, αλλάζουν κλπ. Κατά τα άλλα, τί να σας πω, δεν τρέφω καμία ανησυχία μήπως κάποιος με χαρακτηρίσει "καθυστερημένη" για τις απόψεις μου! Διατηρώ το δικαίωμά μου να σκέφτομαι ελεύθερα μακριά από μόδες. Ω, παντού υπάρχουν μόδες! Και θεωρώ ότι πρόκειται για άκρατο συντηρητισμό να αποδέχεσαι τυφλά κάθε τι μόνο και μόνο επειδή θεωρείται "πολιτικά ορθό". Όλα σχετικά είναι κα Q and A. Πολλές φορές είναι και κοπλιμέντο από κάποια στόματα να σε πουν "καθυστερημένη"! Επειδή με ρωτάτε, για το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας δεν έχω ασχοληθεί αρκετά και το θεωρώ πολύ δύσκολο και πολύπλοκο θέμα. Μόνο ερωτήσεις έχω και φυσικά δεν θα τις υποβάλλω σε εσάς. Σίγουρα, τελευταία, αποτελεί υπερπροβλημένο και μεγιστοποιημένο θέμα . Δεν κρίνω λοιπόν, τους ομοφυλόφιλους, αλλά το θέμα της παρένθετης μητέρας που προέκυψε στο συγκεκριμένο ζέυγος σχέσεων. Έχω επιφυλάξεις όμως και για τις υπόλοιπες περιπτώσεις που αναφέρατε, όπως έχω προαναφέρει. Δεν είπα άλλωστε ότι δεν θα το έκανα ούτε και για την κόρη μου; Αχ, δεν με προσέχετε και μετά γράφετε κατεβατά... Ε, λοιπόν όχι, δεν θα το έκανα, ούτε για την κόρη μου, ούτε για την αδελφή μου, αλλά κυρίως δεν θα το έκανα για το γιό μου. Το ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι δεν σημαίνει και ότι θα πρεπε ή ότι είναι θεμιτό. Ελπίζω να καταλάβατε τώρα, αλλά και πάλι....δεν βρίσκω το λόγο να αναλύσω τίποτα περισσότερο επί των απόψεών μου γενικά και αόριστα για να με "κατηγοριοποιήσετε" εσείς κάπου. Ας μείνετε και με απορίες, εδώ δε γνωρίζουμε άτομα του οικείου μας περιβάλλοντος καλά, θα γνωρίσετε εμένα, μέσα από ένα πληκτρολόγιο; Προσωπικά, δεν έχω καμία αντίστοιχη περιέργεια. Εσείς όμως;
Διορθώνω: απαξιώνω τα άλλα ζητήματα και όχι απαξιώ και: αλόγιστα, όχι αλλόγιστα!
Γιατι τόση σκληρότητα για ενα νέο που ήθελε να αποκτηςει παιδάκι και τη μητέρα του που τον βοηθησε; Τι σημασία εχει το αν ειναι γκέυ; Γιατι δεν θα μεγαλώσει ωραία και καλα το μωρό (κουκλάκι!), αφού θα παίρνει αγάπη απο το μπαμπά του, Το σύντροφο του και την νεότατη γιαγιά του; Τι δεν διάβασα. Για διαστροφές και ανωμαλίες. Για εγωισμούς και ναρκισσισμους και προτίμηση στο φύλο του παιδιού, με σκοτεινούς υπαινιγμούς ως προς το τελευταίο. Κα Κουκουβάγια, μα ποςα πια γκει ζευγάρια γνωρίζετε που να απέκτησαν παιδι και παρατηρήσατε και την προτίμηση τους στο φύλο; Εγώ , για να είμαι ειλικρινής, στην Ελλάδα μονον τον γνωστό συμπαθέστατο τηλεπαρουσιαστή , που απέκτησε αγοράκι ξερω. Κα Paliomama τι ειναι αυτα με τις αιμομιξίες; Ξέρετε οτι τέτοιο θεμα δεν υπάρχει. Για σας το μονο άξιο προστασίας ειναι ο θηλασμός (κατεβατά έχουμε διαβάσει υπέρ του απο σας) , αλλα οχι και οι ανθρωποι που τέλος παντων θέλουν να ζήσουν και να ευτυχήσουν με διαφορετικό τροπο; Κα Μαρίνα, ειναι αυτη η στάση σας απέναντι στους ομοφυλοφιλους χριστιανική στάση; Ρωτάω γιατι μου φαίνεστε άτομο θρησκευόμενο. Πού ειναι η αγάπη σας απέναντι στον συνάνθρωπο, που μπορει να θέλει να ζήσει διαφορετικά απο σας, αλλα που εχει τα ίδια δικαιώματα να ευτυχήσει ( οπως ο ίδιος νομίζει) αφού δεν ´πειραζει κανενα; Κι αυτη η άποψη σας για την ομοφυλοφιλια και την "άρνηση της διαφορετικότητας" επιστημονικά δεν εχει καμμία βάση. Άρνηση της διαφορετικότητας ειναι αυτο που κάνετε εσεις. Και στην τελική, οι ανθρωποι ( μάνα- γυιος) το σκέφτηκαν, το μέτρησαν και το αποφάσισαν. Εγώ μπορει να μην το αποφάσιζα, να φοβόμουν διαφορά πράγματα, ( μπορει , λέω) αλλα η απόφαση για τη ΔΙΚΗ τους ζωή, και τη ζωή του μπέμπη, πρεπει να ειναι δική τους, οχι δίκη μου ή άλλου. Αυτονόητο ειναι οτι, οπως σε ολες τις αποφαςεις στη ζωή, και η ευθύνη ειναι δική τους, και δεν εχω λόγο να πιστεύω οτι δεν την αντιλαμβάνονται ή δεν την μέτρησαν. Κα Αναστασία, συμφωνώ , οπως καταλάβατε μαζι σας, για άλλη μια φορά. Ωστόσο θέλω να ρωτήσω: γιατι φαίνεστε παντα θυμωμένη; Και τι κόλλημα εχετε με τη θρησκεία; Δίκαιωμα σας βέβαια να γραφετε οπως θέλετε, οπως νομίζετε οτι σας εκφράζει, και δεν μπαίνει απο μέρους μου ζήτημα του αν μιλάτε ή οχι "βλαςφημα". Δικαίωμα σας κι αυτο αλλωςτε. Ομως πραγματικά, γιατι σε καθε ( σχεδόν) σχολιο σας μπαινει και το θεμα της μεταφυςικης, ακομα και αν δεν το εχει θεςει κανείς προηγουμένως;
Κα Q and A, το γεγονός ότι έχω γράψει για το θηλασμό σημαίνει άραγε ότι απαξιώ τα άλλα ζητήματα; Η λέξη αυθαίρετο είναι λίγη για το "συμπέρασμά" σας. Και αλήθεια, τί σχέση έχει ο θηλασμός με το ζήτημά μας; Κάνετε λοιπό το ίδιο για το οποίο κατακρίνετε την κα Αναστασία. Σέβομαι κάθε άνθρωπο, φυσικά, δεν εκτιμώ θετικά όμως και όλες τις επιλογές, όταν μάλιστα η επιστήμη ανοίγει με απίστευτη ταχύτητα νέους δρόμους, νέες επιλογές, αυτό δεν το θεωρώ πάντα καλό αλλά και ότι ενέχονται πολλοί κίνδυνοι. Όταν επιπλέον έχουμε και μια τάση να δεχόμαστε τα πάντα άκριτα, χωρίς επιφυλάξεις, στα πλαίσια της ολοένα και διευρυνόμενης έννοιας της "διαφορετικότητας" τότε μοιάζουμε να καταργούμε τα όρια αλλόγιστα και με ρυθμούς φρενήρεις. Είναι πάντα ασφαλές αυτό; Είμαστε πάντα σε θέση να εκτιμούμε τις μακροχόνιες συνέπειες; Προλαβαίνουμε άραγε να σκεφτούμε μπροστά στο ρυθμό των "εξελίξεων"; Η μήπως οι σκέψεις, οι επιφυλάξεις και η αμφισβήτηση είναι το αντικείμενο ενός νέου ρατσισμού; Δικαίωμά σας, φυσικά, είναι να βλέπετε διαφορετικά το ζήτημα και να έχετε άλλη άποψη. Με το να προσπαθείτε, όμως, να επιτεθείτε κάθε φορά στους προλαλήσαντες δεν αποδεικνύετε καθόλου τη δική σας άποψη παρά μια τάση σας που θα πρέπει να διερευνήσετε.
Δεν κατέκρινα για τίποτα την Αναστασία. Τη Ρώτησα κατι. Σας επιτέθηκα επειδή σας είπα οτι δεν ειναι αιμομιξία το περιστατικό που σχολιάζουμε; Απο που κι ως που θα μπορούσε να ειναι; Είχαν σεξουλικη επαφή ο νέος με τη μητέρα του; Εχει το μωρό δικό της γενετικό υλικό; Σας είπα αυτο που συμβαίνει, κατα την επιστήμη και το νόμο, δεν σας έβρισα. Σχολίασα ομως το πράγματι άσχετο θεμα του θηλασμού, γιατι βλέπω οτι ενώ εκείνο σας συγκινεί ιδιαίτερα, και δίνετε οχι μια αλλα πολλές, και αχριαςτες κατα τη γνωμη μου, μάχες για την υποστήριξη του, σας αφήνει οχι μονον αδιάφορη αλλα και τελείως εχθρική η προσπάθεια ενος νέου να γίνει και αυτός γονιός και η προσπάθεια της μητέρας του να τον στηρίξει. Ενώ εγώ νομίζω οτι η ελευθερία και η αυτοδιάθεση ενος ανθρώπου , ειναι τα θεμελιώδη δικαιώματα, και η προστασία τους δείχνει το βαθμό προόδου μιας κοινωνίας. Εςεις ομως δεν τα αντιμετωπίζετε με σεβαςμο, αλλα με ειρωνία και δυσπιστία, ενώ απο την άλλη κόπτεσθε για το ασήμαντο κατα τη γνωμη μου θεμα του δημοσίου θηλασμού. Σχολίασα δηλ.την προτεραιότητα των αξιών σας , την επιλεκτική ευαισθησία σας, και την προκατάληψη σας. Δεν είχα καμμία άποψη που να χρειάζεται απόδειξη. Σχολιάζω που και που, σχεδόν παντα οταν εχω αντίρρηση με τους προλαλήσαντες. Αν αυτο ειναι τάση τι να σας πω, δεν ξερω. Συνήθως οταν κάποιος μένει απο επιχειρήματα επι της ουσίας, αρχίζει να ασχολείται με τα κίνητρα τις προςπαθειες και τις τάσεις του άλλου.
Αν στο τιτλο εγραφε μητερα εφερε στον κόσμο το παιδι του γιού της, σκέτα, και αφορουσε μια πεθερα που κυοφορησε αντι για τη νυφη της, θα είχατε πέσει όλες ανασκελα από την χαρα σας για την ανιδιοτέλεια και το πόσο μεγαλος είναι ο ουρανιος μπαμπακας που κανει θαύματα ακόμα και σήμερα και ένα σωρό τέτοιες μπουρδες. Αλλα επειδή σεν υπάρχει νυφουλα στη μεση σας χαλασε η μανεστρα και οι σχεσεις είναι πορνικες και ο skydaddy δεν έχει άλλη δουλεια παρα να ασχολειται με το που βάζει ο καθένας το π...του. Δεν θελω να σας χαλασω τις αυταπάτες αλλα πρέπει δεν υπάρχει ουράνιος μπαμπακας και το που βάζετε τα γεννητικά σας όργανα (και πότε) δεν έχει καμμια σχεση με το πόσο καλοί γονεις θα γίνετε.
θεωρώ ότι με πολλές από τις δυνατοτήτητες που μας έδωσε η σύγχρονη επιστήμη έχουμε κάνει κατάχρηση των δικαιωμάτων μας, υπέρβαση των ηθικών, των ανθρώπινων αλλά και των ορίων της φύσης. Στη συγκεκριμένη μάλιστα περίπτωση μπαίνουμε και στα εδάφη της αιμομιξείας. Ποιά είναι η μητέρα; Η μητέρα του πατέρα. Μια γυναίκα που κυοφορεί (έστω και με δανεικά ωάρια) δεν έχει γονεϊκή σχέση με το παιδί που έθρεφε για εννέα μήνες στη μήτρα της και εν τέλει το γέννησε; Το άλλο μισό αυτής της γονεϊκής σχέσης ποιό είναι; Ο γιός της μητέρας αυτής. Το παιδί νομικά, αλλά και κοινωνικά, είναι παιδί αλλά και αδελφός του ίδιου ανθρώπου. Δεν μου αρέσει καθόλου όλο αυτό και δεν θα το έκανα για το γιό μου (ούτε όμως και για την κόρη μου). Τη ζωή μου θα την έδινα χωρίς δεύτερη σκέψη για το παιδί μου όπως κάθε μάνα βέβαια. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με ζητήματα που πρέπει να εξετάζουμε και όχι να αποδεχόμαστε τυφλά στα πλαίσια μιας νέας "προοδευτικότητας" που επιτάσσει το "δεν υπάρχουν όρια", κάνω ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ θέλω. Όλο αυτό το πανηγύρι το θεωρώ τρελλό πισωγύρισμα ηθικά, αλλά και πνευματικά της ανθρωπότητας. Η εξέλιξη της επιστήμης είναι επικίνδυνη στα χέρια των ανθρώπων εφόσον δεν έχουν εξελιχθεί αντίστοιχα ηθικά και πνευματικά. Όχι, λυπάμαι, αλλά εάν αυτό είναι εξέλιξη δεν πρόκειται παρά για μια κακή εξέλιξη.
Γιατι οι αντρες γκει οταν μπορουν να επιλεξουν θελουν να εχουν γιους και οι λεσβιες κορες? Αν μπορει καποιος να μου εξηγησει...
Στην Αγγλία απαγορεύεται να διαλέγεις το φύλο του παιδιού σου, ακόμα και αν γίνεται τεχνητή γονιμοποίηση. Οπότε στην προκειμένη περίπτωση του έτυχε το αγοράκι :D
Ρωτησα "οταν μπορουν να επιλεξουν". Ειναι κατι που εχω παρατηρησει, δεν ξερω αν ειναι τυχαιο η εχει καποια σημασια.
Βασικά αν μπορούν να επιλέξουν προτιμάνε τα καφετια...με βούλες... και λεία τρίχα να μην μαδανε πολύ. Και μεσαιου μεγεθους να μην πιάνουν τόπο. Συνελθετε λίγο ναι? Παιδι εκανε ο ανθρωπος δεν το "επιλέγεις".
Aναστασια κανεις λαθος. Πολλοι ομοφυλοφυλοι μεσω εξωσωματικης η υιοθεσιας επιλεγουν συγκεκριμενο φυλο. Αν το αγνοεις, απλα μην απαντας.
Κουκουβάγια δεν κάνεις απλως λάθος είσαι και ανοητη. 1)Οι δύο φίλες μου στην Αμερική έχοντας τη δυνατοτητα να επιλέξουν φυλο μέσω υιοθεσίας υιοθέτησαν ενα κορίτσι και ένα αγόρι 2)Αυτοί εδώ έχουν κοριτσι https://www.youtube.com/watch?v=wGdsvTftkjA 3)O Thomas beaty εφερε στον κόσμο ΤΡΙΑ παιδια διαφορετικού φυλου με εξωσωματική ηταν γυναικα και τα ,εγαλωνε με τη συζυγο του 4)Αυτοί εδώ είναι φυλομεταβατικοί γεννηθηκαν γυναικες και μεγαλώνουν τρια αγορια το ένα με εξωσωματική Μπορούσαν να διαλέξουν. 5)Και αυτοί εδώ για δες βρε έχουν ΤΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ αναρωτιέμαι αν τα "διαλεξαν" Αν σηκώσετε τα μούτρα σας από τα εικονίσματα της παναγίας της αυγοκρατούσας θα δείτε ότι όλοι είναι άνθρωποι και όχι "ανωμαλοι" και η ανωμαλία βρίσκεται μονο στα αρρωστα κολλημενα με το "φυσιολογικό" μυαλα σας
Γιατί αυτό είναι η ομοφυλοφιλία, άρνηση της διαφορετικότητας. Δεν μπορούν να κάνουν άνοιγμα σε κάτι διαφορετικό από αυτούς. Αυτός είναι ο καλός λογισμός, γιατι ακούγονται κι αλλα... αλλά αφού δεν εχουν αποδειχθει δεν τα πιστευω.
Όχι, δε συμφωνώ. Αρρωστημένα πράγματα, αρρωστημένες καταστάσεις.
Τι διαφορά έχει από αυτήν τη μητέρα? http://abcnews.go.com/Health/WomensHealth/surrogate-grandmother-woman-birth-grandson-61/story?id=12912270 Μία μητέρα κυοφόρησε το παιδί του παιδιού της. Η μητέρα μου θα το εκανε για εμενα, γιατί να μην το κάνει για τον αδελφό μου. ΕΓΩ θα το έκανα για τον αδελφό μου δεν βλέπω κανένα λόγο να μην το κάνει η μητερα μου
Κάτι μου λέει ότι αν υπήρχε μια νύφη σ' αυτή την ιστορία όλα θα ήταν εντάξει για ορισμένους...
Δυστυχώς κάνουμε παιδιά από εγωισμό πια.
Ενω όταν τα κάνουμε στα 16 με ναρκωμανεις, όταν τα κάνουμε για να "κρατησουμε" και να "δεσουμε" το γκόμενο να μας "στεφανωθεί", όταν τα κάνουμε για να "πετυχουμε" το αγόρι, όταν τα κάνουμε για να επιβεβαιώσουμε τον ανδρισμό μας ή την γυναικεία μας υπόσταση, όταν τα κάνουμε γιατί δεν ξέρουμε να του πουμε "βαλε προφυλακτικό βρε ηλιθιε" τα κίνητρα ειναι τελείως ανιδιοτελή ε?
Aναστασία, όταν κάποιος έχει εγωισμό, με εγωισμό κάνει τα πάντα. Υπάρχουν όμως κάποιες συνθήκες που μας βοηθούν να ξεπεράσουμε τον εγωισμό μας, μας καλλιεργούν κι εμας προσωπικά και έτσι αυτό που κάνουμε τελικά έχει μέσα του, περισσότερη αγάπη και λιγότερο εγωισμό. Έτσι στην γέννηση των παιδιών, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αγάπη δύο διαφορετικών προσώπων. Όταν κάποιος καταφέρει να ανοίξει και να αγαπήσει το διαφορετικό αληθινά, τότε μπορεί να φέρει στον κόσμο παιδιά κι έχει όλες τις προϋποθέσεις να τα αγαπήσει αληθινά. Στις μέρες μας δυστυχώς οι σχέσεις μας είναι πορνικές ακόμα και μέσα στον γάμο. Δηλαδή αγαπάμε μόνο όσο μας δίνει ο άλλος , όταν σταματάει να ικανοποιεί τον εγωισμό μας, τα βίτσια μας, τις ανάγκες μας τον παρατά με. Και φυσικά με αυτόν τον τρόπο μεγαλώνουμε και τα παιδιά μας. Για να τα κολλήσουμε πάνω μας , για να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες μας ή για να προβληθούμε μέσα από τα παιδιά μας. Στην ομοφυλοφιλία τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα γιατί η ομοφυλοφιλία είναι η κατάργηση της διαφορετικότητας. Ένας κρυμμένος ναρκισσισμός. Αν δεν καταφέρεις να αγαπήσεις κάτι διαφορετικό από τον εαυτό σου πώς θα μπορέσεις να δεις το παιδί σου σαν μια νέα προσωπικότητα και να την σεβαστείς ; Μέσα στην αντρόγυνη οικογένεια το παιδί βλέπει δύο διαφορετικούς ανθρώπους να τα βρίσκουν να αγαπιούνται και μαθαίνει στην αποδοχή, στην αγάπη , στην θυσία. Όλες οι περιπτώσεις που μου ανέφερες είναι νέοι και νέες τους μάθαμε να σκέφτονται χωρίς Θεό , με σεξουαλικό κι όχι ερωτικό τρόπο. και φυσικά η έκτρωση δεν είναι η λύση, ούτε και το προφυλακτικό θα σώσει τα πράγματα. Το θέμα είναι να μάθουμε στα παιδιά μας τι σημαίνει αγάπη, τι σημαίνει έρωτας. Να τους μάθουμε ότι η σεξουαλική ηδονή δεν είναι το παν στη ζωή και είναι όμορφο να έρθει μετά την δέσμευση μου με αυτόν που αγαπώ. Τα περισσότερα προβλήματα που αναφέρονται σε αυτήν την ιστοσελίδα από τις μανούλες, δεν θα υπήρχαν αν δεν είχαμε προγαμιαίες σχέσεις και δεν κάναμε εκτρώσεις.
"Στις μέρες μας δυστυχώς οι σχέσεις μας είναι πορνικές ακόμα και μέσα στον γάμο. Δηλαδή αγαπάμε μόνο όσο μας δίνει ο άλλος " "Όλες οι περιπτώσεις που μου ανέφερες είναι νέοι και νέες τους μάθαμε να σκέφτονται χωρίς Θεό , με σεξουαλικό κι όχι ερωτικό τρόπο. και φυσικά η έκτρωση δεν είναι η λύση, ούτε και το προφυλακτικό θα σώσει τα πράγματα. Το θέμα είναι να μάθουμε στα παιδιά μας τι σημαίνει αγάπη, τι σημαίνει έρωτας. Να τους μάθουμε ότι η σεξουαλική ηδονή δεν είναι το παν στη ζωή και είναι όμορφο να έρθει μετά την δέσμευση μου με αυτόν που αγαπώ. Τα περισσότερα προβλήματα που αναφέρονται σε αυτήν την ιστοσελίδα από τις μανούλες, δεν θα υπήρχαν αν δεν είχαμε προγαμιαίες σχέσεις και δεν κάναμε εκτρώσεις" Εντάξει τοση θεοκρατία ούτε στο Ιραν. Μήπως από εκει μας διαβάζεις; Εχει κατι ωραίες μπούρκες αν θελετε, μην σκανδαλίζετε και τους καημενους τους αντρες.
Καλη μου Μαρινα προσπαθεις να εξηγησεις τα αυτονοητα σε ανθρωπους που θεωρουν τη διαστροφη ως κατι φυσιολογικο.
Το να εισαι ομοφυλοφιλος δεν αποτελει διαστροφη. Ανοιξτε και κανενα βιβλιο. Επιστημονικο εννοω. Οχι εκκλησιαστικο.
Ενταξει.. Εισαι απλα εμετικη.
Ενώ παλιότερα τα αποκτούσαν για να εξασφαλίσουν εργατικά χέρια ή διαδόχους-κληρονόμους... Να πω την αλήθεια μου φαίνεται αρκετά προτιμότερος ο σύγχρονος "εγωισμός"...