Όσο σοκαριστικό και αν ακούγεται, υπάρχει λόγος.
Τον τελευταίο μήνα, οι επιβάτες του μετρό στη Δυτική Ευρώπη ήρθαν αντιμέτωποι με τεράστιες αφίσες που έδειχναν μικρά παιδιά να κλαίνε και το αινιγματικό – και ασύλληπτο – μήνυμα #MakeAChildCry (Κάνε ένα παιδί να κλάψει).
Πρόκειται για τη νέα διαφημιστική καμπάνια των Γιατρών του Κόσμου, η οποία αποσκοπεί στο να συγκεντρώσει χρήματα για να εξοπλίσει αναπτυσσόμενες χώρες με τα απαραίτητα στον τομέα της παιδικής υγείας. Περισσότερα από 4 εκατομμύρια παιδιά φεύγουν από τη ζωή κάθε χρόνο από ασθένειες που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. Το σκεπτικό πίσω από την καμπάνια είναι κάτι που οι γονείς γνωρίζουν πολύ καλά: Κάποιες φορές κάνεις το παιδί σου να κλάψει, αλλά το κάνεις από αγάπη. Φυσικά αναφέρονται στις απαραίτητες επισκέψεις στον γιατρό και στον εμβολιασμό τους.
Η επόμενη φάση της εκστρατείας αποκαλύπτει το πλήρες μήνυμα: «Make a child cry. Save her life» – Κάνε ένα παιδί να κλάψει. Σώσε του τη ζωή.
Τα μικρά παιδιά υποβάλλονται σε εξετάσεις για το καλό τους, αλλά είναι κάτι που δεν μπορούν τα ίδια να κατανοήσουν και ξεσπούν σε κλάματα. Πολλές είναι οι φορές που έχουμε προσπαθήσει να τα παρηγορήσουμε, ακόμη όμως και όταν αποτυγχάνουμε, ξέρουμε πως αυτό το οποίο έκανε το παιδί μας να κλάψει άξιζε τον κόπο. Είτε ήταν ένα εμβόλιο, είτε μία εξέταση, είναι σωτήριο για την υγεία του.
Η καμπάνια αυτή την περίοδο τρέχει και στην χώρα μας, όπως επίσης και στη Γερμανία, την Αργεντινή, τον Καναδά, την Ισπανία, την Ολλανδία, την Πορτογαλία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο, στην τηλεόραση, σε έντυπα και σε εξωτερικούς χώρους. Εσείς την έχετε πετύχει κάπου;
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο