Μιας και σε λίγες εβδομάδες ανοίγουν τα σχολεία θα ήθελα να την γνώμη σας. Η κόρη μου πάει γυμνάσιο και η κατάσταση στο δημόσιο σχολείο δεν είναι καλή.
Θα έλεγα πως μάλλον είναι ψιλοχύμα: οι εκπαιδευτικοί των δημόσιων δεν αγαπάνε όλοι το λειτούργημά τους, οι περισσότεροι έχουν «βολευτεί», δεν υπάρχουν σαφείς διδακτικοί στόχοι και η ύλη βγαίνει τελείως κατά τύχη. Επίσης χάνονται πολλές διδακτικές ώρες με τις καταλήψεις/απεργίες. Να μην αναφέρω για τις εγκαταστάσεις και ειδικά για την θέρμανση… ούτε λόγος!!!
Με τον σύζυγο μου έχουμε μια μικρή επιχείρηση. Είμαστε πολύτεκνοι, o μικρός μου γιός πάει και αυτός στο δημόσιο δημοτικό, τις μικρές διδυμούλες μου προς το παρόν τις έχω ακόμα στο σπίτι. Δεν μας περισσεύουν τα χρήματα αλλά θα μπορούσαμε να ανταπεξέλθουμε στα δίδακτρα. Θα αξίζει όμως όλη αυτή η θυσία; Είναι, όντως, καλύτερη εκπαίδευση αυτό που πραγματικά παρέχει το ιδιωτικό σχολείο ή χίλιες δύο άλλες παροχές που κοστίζουν υπερβολικά, χωρίς τελικά να προσθέτουν κάτι στην ουσία της μάθησης;
Εσείς πού στέλνετε τα παιδιά σας;
Μαμά Ειρήνη
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Ειμαι καθηγητρια Αγγλικων κ διδασκω σχεδον 15 χρονια.Εχω διδαξει κ σε ιδιωτικο σχολειο κ οι μαθητες μου σε μεγαλο ποσοστο ειναι παιδια που φοιτουν σε ιδιωτικα σχολεια.Με το χερι στην καρφια σου λεω ΜΑΚΡΙΑ. Να πληρωσεις πςριπου 60000(τοσο κοστιζουν τα κσλα Περιπου 10000 ετησιως) για γυμνασιο κ λυκειο για ν παει σχολειο ειναι φαιδρο.Κανε ενα κουμπαρα κ στειλ'τα ν κανουν το καλυτερο μεταπτυχιακο στην Αμερικη.ολα μα ολα στα ιδιωτικα πληρωνουν για ιδιαιτερα,επομενως ποιο το ωφελος?Μην το σκεφτεσαι,δημοσιο κ παλι δημοσιο κ οπου χρειαζεται βοηθεια στο σπιτι
Δεν ακούω κουβέντα για τα δημόσια σχολεία!! είμαι πρωτοετής φοιτήτρια και μπορώ να πω ότι πέρσι στις πανελλήνιες η φιλόλογος μου στα αρχαία στο σχολείο ήταν καλύτερη από αυτή στο φροντιστήριο και με βοήθησε περισσότερο...το ίδιο και στα λατινικά..και στα άλλα μαθήματα πλην ενός ήταν πολύ καλοί οι καθηγητές...κ συνήθως είναι και ορεξλατοι να βοηθήσουν, αρκεί όμως κι εμείς και εσείς οι γονείς να μη μας καλλιεργείτε την απαξίωση για το δημόσιο σχολείο...για μένα η ιδανική λύση είναι ένα δημόσιο σχολείο στο οποίο όμως ο μαθητής θα προσέχει και θα συμμετέχει, δε θα αδιαφορεί, σε συνδυασμό με φροντιστήριο όχι πολλές ώρες ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του παιδιού...
Γειά σας, εγώ παω φέτος β λυκείου και είναι ένας μήνας που παω σε ιδιωτικό. Οι καθηγητές είναι πάρα πολύ καλοί στη δουλειά τους, υπάρχει ασφάλεια , το περιβάλλον είναι καθαρό και προσεγμενο, εχω μεταφορά με σχολικό και κυριότερα εχω συν μια ώρα (8ωρο) ενισχυτική δωρεάν. Από αυτα που λαμβάνω από τους καθηγητές είναι αρκετά ώστε να μην χρειάζομαι φροντιστήριο. Η αλήθεια είναι ότι μου έλειψε το δημόσιο της γειτονιάς λόγω του ότι είχα την παρέα μου, το πρόγραμμα ήταν πιο χαλαρό (7:45-1:30,2:15 δημόσιο) (7-3:45 ιδιωτικό) αντί να πλήρωνα 640 θα πληρωνα 300 -400ε ιδιαίτερα. Νιώθω ότι δεν έπρεπε να είχα αλλάξει σχολείο, η μητέρα μου λέει να μείνω πιστεύω ότι είναι αυτό το σωστό αλλά δεν με αφήνουν οι σκέψεις για αυτό το θέμα. Είμαι ευχαριστημένος από τη δουλειά του ιδιωτικού αλλά μου λείπει η ζωή του δημοσίου... ποια είναι η γνώμη σας;
εγω ψηφιζω ιδιωτικο αλλα με δειγματα καλης δουλειας...οχι ενα απλο ονομα δηλαδη....Με τα σημερινα χαλια του κρατους, τι να περιμενεις???
Ό,τι και να λέμε στο σύνολο της η ιδιωτική εκπαίδευση είναι καλύτερη από τη δημόσια. Τουλάχιστον πριν περίπου 15 χρόνια που τελειώσα το σχολείο κάπως έτσι ήταν. Έχω πάει και σε δημόσιο και σε ιδιωτικό. Αν με ρωτάς, σήμερα που είμαι 30+, τι μου πρόσφερε το ιδιωτικό θα σου έλεγα ωραία μαθητικά χρόνια. Όμως, με τον τρόπο που είναι δομημένη η εκπαίδευση νομίζω πως τα ίδια θα είχα κάνει αν είχα πάει σε ένα δημόσιο σχολείο και ένα πολύ καλό φροντιστήριο. Το ιδιωτικό με απάλλαξε από πολλές ώρες εξωσχολικών μαθημάτων. Συνολικά στα 8 χρόνια που πήγα στο ιδιωτικό έκανα Αγγλικά (2 ώρες/εβδ.) για 1,5 χρόνο για να δώσω για το πρώτο χαρτί και για το Proficiency., 3 ώρες/εβδομάδα ιδιαίτερα για τις Πανελλήνιες της Β΄Λυκείου (τότε δίναμε) και 4 ώρες/εβδομάδα για τις Πανελλήνιες της Γ΄ Λυκείου. Οι συμμαθητές μου κάνανε πιο πολλά εξωσχολικά από εμένα, αλλά μιλάνε 2 ή 3 ξένες γλώσσες. Τους καθηγητές και τους δασκάλους του ιδιωτικού τους θυμάμαι με πολλή αγάπη. Στο δημοτικό υπήρξα εξαιρετικά ντροπαλό παιδί. Ντροπαλό σε βαθμό ανησυχίας. 4 χρόνια στο δημόσιο κανείς δεν ασχολήθηκε με αυτό. Με το που πήγα στο ιδιωτικό ένας καταπληκτικός δάσκαλος με έβγαλε από το καβούκι μου. Τι κι αν μας έκανε μόνο ένα μάθημα και δε μας έβλεπε συνέχεια. Με είδε και δε με προσπέρασε. Με βοήθησε πάρα πολύ. Άλλαξα, απέκτησα αυτοπεποίθηση. Και μη μου πεις ότι θα μπορούσαν να με βοηθήσουν και οι γονείς μου. Δεν είχαν ιδέα πως λειτουργούσα στο σχολείο. Επίσης θυμάμαι καθηγήτρια που μας έκανε Ιστορία στη Γ΄ Λυκείου (τότε δίναμε εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα του σχολείου) να μας παίρνει τηλέφωνο το απόγευμα πριν την ημέρα της εξέτασης (30 μαθητές!) για να μας λύσει τις τελευταίες απορίες. Είχαμε το σταθερό της όπου μπορούσαμε να την πάρουμε όποια ώρα θέλαμε για απορίες. Αυτά στο δημόσιο αμφιβάλλω αν γίνονται. Από την άλλη είχαμε και Φυσικό από την οποία δε μάθαμε τίποτα ένα χρόνο. Τι κι αν ήταν αριστούχος σαν καθηγήτρια δεν έλεγε τίποτα. Στο δημόσιο δυο χρονιές είχα εξαιρετική δασκάλα, αλλά δυσκίνητη τάξη και τις υπόλοιπες χρονιές δασκάλες τουρίστριες. Δε μας εξέταζαν ποτέ, εργασίες δεν κάναμε. Δε γινόταν τίποτα. Και στο ιδιωτικό και στο δημόσιο έχει να κάνει σε ποιούς καθηγητές και σε ποια τάξη τυχαίνεις. Απλώς στο ιδιωτικό οι κακοί δάσκαλοι-καθηγητές είναι πολλοί λιγότεροι από τους καλούς. Και το επίπεδο των μαθητών (στα δικά μου χρόνια) ήταν πάρα πολύ καλό. Τώρα αν με ρωτάς, το παιδί σου μπορεί να γίνει γιατρός είτε πάει στο ιδιωτικό είτε στο δημόσιο και σε ένα καλό φροντιστήριο. Αν το έχει μέσα του θα προχωρήσει. Από την άλλη τα κακά του ιδιωτικού είναι ότι ζεις σε ένα καβούκι. Πηγαίνοντας στο Πανεπιστήμιο παθαίνεις σοκ. Ο κόσμος δεν είναι τόσο οργανωμένος και τόσο αθώος όσο τον έχεις ζήσει μέχρι τώρα. Μετά προσαρμόζεσαι.
Παντως τα αποτελεσματα των πανελλαδικων δειχνουν περισσοτερες επιτυχιες των δημοσιων σχολειων.κι επισης αφου ειναι τοσο καλα τα ιδιωτικα γιατι κανουν και εξω φροντιστηριο;νομιζω λιγα ειναι.τα πολυ καλα και τα περισσοτερα ειναι ιδια με τα δημοσια
ΔΗΛΑΔΗ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΖΗΛΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΛΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ, ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΘΑΥΜΑΤΑ....
ματίνα κάνεις λάθος ότι παρκάραμε τα παιδιά μας σ ένα ιδιωτικό σχολείο και τελειώσαμε. Ούτε θαύματα περιμένουμε ούτε τίποτα.Επιλέξαμε κάποιο σχολείο ο καθένας για τους δικούς του λόγους με γνώμονα το καλό του παιδιού του όπως αυτός βέβαια το αντιλαμβάνεται. Επειδή πληρώνουμε όμως, πρέπει να ξέρεις ότι έχουμε πολλές πολλές απαιτήσεις και διεκδικούμε περισσότερα πράγματα και ο λόγος είναι ότι γνωρίζουμε ότι μπορούμε ν αλλάξουμε αυτό που μας ενοχλεί. Στο δημόσιο τομέα μπορείς ν αλλάξεις κάτι?Μπορείς να διώξεις έναν ακατάλληλο δάσκαλο πχ? Ή παλεύεις και στο τέλος σου φεύγει η όρεξη και μένεις με την γκρίνια?
εγώ θα σχολιάσω έχοντας φοιτήσει με υποτροφία 6 ετών σε ιδιωτικό κολέγιο για το γυμνάσιο και λύκειο...πέρα από τις καλύτερες συνθήκες όσον αφορά στις εγκαταστάσεις κλπ και τις άπειρες εξωσχολικές δραστηριότητες, βρήκα τον εαυτό μου πολύ τυχερό , γιατί είχα πολύ καλούς καθηγητές , το μάθημα γινόταν πολύ σωστά και δεν χρειάστηκε να κάνω ούτε 1 ώρα φροντιστήριο ποτέ και τελείωσα με άριστα περνώντας στο Πολυτεχνείο..από την άλλη έβλεπα όλους τους συμμαθητές μου να κάνουν φροντιστήρια (είχαν οικονομική δυνατότητα) από το καλοκαίρι ακόμα και έτσι το μάθημα προχωρούσε πιο γρήγορα (άδικο για μας που δεν κάναμε)..έτυχε εκείνη την περίοδο με πορείες και καταλήψεις επί Αρσένη να πάω ένα Σάββατο στην επαρχιακή πόλη που ζω κανονικά και να παρακολουθήσω μάθημα στο δημόσιο λύκειο, όπου αναπλήρωναν τα Σάββατα...ένας χαμός, η καθηγήτρια ούτε που νοιάστηκε που παρακολούθησα εγώ η εξωσχολική, άλλοι παίζανε μπάλα με ένα αλουμινένιο κουτάκια, άλλοι μιλάγανε..και η καθηγήτρια απλά απήγγειλε ιστορία...δεν πιστεύω ότι είναι έτσι συνέχεια και ούτε φυσικά ότι όλοι οι καθηγητές δείχνουν τόση αδιαφορία αλλά όντως πρέπει να ξεσηκωθούμε να αλλάξει αυτό το πράγμα..τα παιδιά μας δικαιούνται καλύτερης μεταχείρισης και παιδείας...είναι δύσκολο ειδικά τώρα να στείλεις το ένα παιδί στο ιδιωτικό και μάλλον ασύμφορο να τα στείλεις όλα...κάνε μια προσπάθεια στο γυμνάσιο, συζήτα με το παιδί σου συνεχώς για τα θέματα που αντιμετωπίζει και την επόμενη χρονιά αν είναι μέτρια προς άσχημα στείλε την στο ιδιωτικό...
Δεν ειμαι μαμα, αλλα ειμαι εκπαιδευτικος. Τα δημοσια σχολεια ειναι σε κακα χαλια και σε αυτην την κατασταση ειναι πολλα χρονια, οχι μονο τα τελευταια λογω κρισης. Το πρωτο πραγμα που μπορω να σου πω ειναι οτι αλλο πραγμα το δημοτικο, αλλο το γυμνασιο. Τελειως διαφορειτκη αντιμετωπιση των παιδιων, αλλη δυσκολια των μαθηματων, αλλη νοοτροπια γενικοτερα. Μπορει το δημοτικο σας να μην ηταν καλο αλλα το γυμνασιο να ειναι εξαιρετικο, αν δεν το δοκιμασεις δεν ξερεις. Απο την αλλη το ιδιωτικο, θα εχει σιγουρα αλλο πρεστιζ, καταπληκτικες εγκαταστασεις, διαφορες εξωσχολικες δραστηριοτητες που για πολλους ανθρωπους βαραινουν σαν κριτηρια. Αν θελω να ειμαι ειλικρινης ομως, δε ξερω κατα ποσο ολα αυτα προσθετουν. Οσα χρονια διδασκω σε φροντιστηρια και ιδιαιτερα εχω συναντησει πολλα παιδια απο ιδιωτικα σχολεια. Αν η παρεχομενη και χρυσοπληρωμενη εκπαιδευση ειναι τοσο καλη, γιατι να χρειαζονται εξτρα βοηθεια; Επισης, πολλα απο τα παιδια των ιδιωτικων πηγαινουν σε φροντιστηρια ξενων γλωσσων, παροτι σε ολα τα ιδιωτικα δινεται βαρυτητα στις ξενες γλωσσες (δε μιλω για τα αμιγως γερμανοφωνα, αγγλοφωνα, σε ολα τα υπολοιπα αναφερομαι). Ωστοσο, δεν μπορω να σου πω τι να κανεις, γιατι ουτε εχω φοιτησει ουτε εχω διδαξει σε ιδιωτικο σχολειο, αλλα θα θεσω το εξης ερωτημα: εισαι ετοιμη να δωσεις διδακτρα 6 ετων για 4 παιδια; Ειναι παρα πολλα τα χρηματα. Και αν καποια στιγμη αδυνατεις να πληρωσεις, δε θα ειναι ασχημη η επιστροφη; Επισης, μια πολυ καλη λυση, ειναι τα πειραματικα σχολεια. Πολυ καλυτερα απο οποιοδηποτε δημοσιο σχολειο.
Τι ακριβώς είναι τα πειραματικα σχολεία? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τελείωσα πειραματικό σχολείο και μάλιστα ήμουν σ ένα από τα υποτιθέμενα καλύτερα και παλιότερα της Ελλάδας, και δυστυχώς ήταν απογοήτευση.....Κάκιστη οργάνωση και τα ίδια προβλήματα που έχουν τα δημόσια σχολεία (απεργίες κλπ κλπ). Δε νομίζω ότι είχε καμία μα καμία διαφορά με τα απλά δημόσια σχολεία. Απ ότι γνωρίζω στο συγκεκριμένο σχολείο δεν άλλαξε τίποτα ακόμα και σήμερα. Δεν θα έστελνα το παιδί μου προσωπικά εκεί. Τέλος θεωρώ ότι υπάρχουν ιδιωτικά και ιδιωτικά. Προσοχή στην επιλογή, το κάθε ιδιωτικό έχει δικιά του φιλοσοφία. Υπάρχουν εξαιρετικά ιδιωτικά σχολεία που προσφέρουν την οργάνωση, το πρόγραμμα και τις ευκαιρίες που αναζητά ένας γονιός που επιλέγει το ιδιωτικό (μην γελιόμαστε η ύλη είναι η ίδια στα δημόσια και στα ιδιωτικά--τα ίδια γράμματα θα μάθουν τα παιδιά είτε σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό) , αλλά από την άλλη υπάρχουν και μετριότατα έως κάκιστα ιδιωτικά που απλά χαϊδεύουν αυτιά. Προσωπικά επέλεξα ιδιωτικό γιατί θεωρώ ότι είναι πιο πλήρη και προσφέρουν περισσότερες παραστάσεις σ ένα παιδί , δλδ βλέπει και γνωρίζει περισσότερα πράγματα. Έχουν σαφώς καλύτερες εγκαταστάσεις(από εργαστήρια, κομπιούτερς για το κάθε παιδί, έως κλειστά γήπεδα και θέατρα) και φυσικά δεν υπάρχει συνήθως ανοργανωσιά. Το κακό με τα ιδιωτικά είναι ότι πάντα έχεις την αίσθηση ότι πληρώνεις περισσότερα απ ότι σου προσφέρουν και φυσικά ότι κινδυνεύεις να μπλέξεις με κακομαθημένους γονιούς παιδιά κλπ. Βέβαια αυτό είναι στο χέρι σου να το προσέξεις. Και τέλος, όσον αφορά δασκάλους/καθηγητές οι πιθανότητες νομίζω ότι πάνω κάτω είναι οι ίδιες είτε είσαι σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό. Πιθανόν στα δημόσια να έχουν καλύτερο προσωπικό (λόγω ασεπ πχ) αλλά να έχουν αυτήν την λεγόμενη δημοσιουπαλληλική στάση. Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις. Από την άλλη στο ιδιωτικό σαν επιχείρηση που είναι (ακόμα κι αν είναι λιγότερο καλοί) δεν τολμάνε να αδιαφορήσουν γιατί κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλίτσα τους. Οι γονείς των ιδιωτικών δεν αστειεύονται ,και η γνώμη τους μετράει -αφού είναι πελάτες-κακά τα ψέμματα. Πάντως ο καλός μαθητής θα πάει καλά είτε είναι σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό .
Ειναι δημοσια σχολεια που εποπευονται απευθειας απο πανεπιστημια, εχουν καθηγητες που επιλεγονται ειδικα για εκεινη την θεση και συνηθως εχουν αυξημενα προσοντα. Φυσικα υπαρχουν καλα και κακα πειραματικα, πρεπει να κανεις ερευνα για να εισαι σιγουρη για το ποιον του σχολειου, πραγμα που ισχυει για καθε σχολειο βεβαια. http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/peiramatika-scholeia/166-peiramatika-scholeia.html
eva, Το γνωρίζω...Τελείωσα το πειραματικό του παν/μίου Θεσσαλονίκης. Οι καθηγητές ναι είχαν διδακτορικά ή δεν ξέρω εγώ τι, αυτό όμως δεν τους έκανε καλούς παιδαγωγούς, ούτε ότι είχαν ταλέντο στην μετάδοση της γνώσης. Το ότι κάποιος έχει πολλές γνώσεις εξάλλου, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι μπορεί ή ότι έχει διάθεση να τις χρησιμοποιήσει. Μετριότατοι ήταν στην πλειοψηφία. Οι περισσότεροι σε πληροφορώ ήταν μεγάλοι σε ηλικία- κοντά στην σύνταξη, με καμία διάθεση να διδάξουν- την γνωστή βαριεστημάρα που όλοι έχουμε κατά νου.Και συν τοις άλλοις ενώ ήταν από την εποπτεία του ΑΠΘ και όλοι φανταζόμαστε ότι θα ήταν ένα ανοιχτόμυαλο σχολείο του πνεύματος, ήταν και πάρα μα πάρα πολύ συντηρητικό, και αυστηρό. Για συναισθηματικούς λόγους είπα να βάλω την κόρη μου στην κλήρωση (έπειτα από πίεση κυρίως των γονιών και των πεθερικών, αφού και ο σύζυγος τελείωσε το συγκεκριμένο σχολείο-- ο οποίος έχει κι εκείνος μέτρια έως κακή γνώμη για το σχολείο αυτό) και όταν πήγα να κάνω την αίτηση ακούγονταν τσιρίδες(υστερίας) δασκάλας σε όλο τον προαύλιο χώρο...εννοείται ότι δεν έκανα καμία αίτηση και σηκώθηκα και έφυγα. Δεν περιμένω τα παιδιά να τα μιλάνε με το σεις και με το σας αλλά μου έκανε κάκιστη εντύπωση και σκέφτηκα ότι τελικά δεν άλλαξε τίποτα στο συγκεκριμένο σχολείο. Και τελειώνοντας πρόσφατα άκουσα ότι ενώ επιλέχτηκε ως πιλοτικό για κάποιο πρόγραμμα και για κάποιο λόγο έπρεπε να μπουν κάμερες οι καθηγητές αρνήθηκαν. Αν δεν κάνω λάθος νομίζω ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα κατέληξε τελικά σε ιδιωτικό σχολείο της πόλης .
Παλαιότερα τα πειραματικά σχολεία ήταν περιζήτητα από παλαιούς συναδέλφους που είχαν τα μόρια και τις γνωριμίες να τοποθετηθούν εκεί, γιατί το ωράριο ήταν το μισό από το κανονικό. Οπότε έτσι εξηγείται η δική σου εμπειρία. Από φέτος στα πειραματικά ισχύει άλλο καθεστώς, τοποθετούνται άτομα με αυξημένα προσόντα και κυρίως νέοι, με διάθεση ελπίζω για δουλειά, μιας και οι ευκολίες με το ωράριο καταργούνται.
δεν ήσουν ευχαριστημένη από το σχολείο που φοίτησε η κόρη σου και φοιτά ο γιος σου; για την κατάσταση στα δημόσια σχολεία απλά θέλω να πω ότι την αναφέρουμε κάθε φορά που τίθεται το δίλημμα δημόσιο ή ιδιωτικό , ενώ μέχρι τότε κανείς γονιός δεν ενδιαφέρεται αρκετά να καταγγείλει τον εκπαιδευτικό που τεμπελιάζει, τον διευθυντή που δεν είναι ποτέ στη θέση του , τη διοίκηση που κόβει πόρους από την εκπαίδευση. Τέτοιοι είμαστε και τέτοια δημόσια εκπαίδευση δημιουργήσαμε. Όσο για τα ιδιωτικά προσπαθούν να καλύψουν τις αδυναμίες τους φορτώνοντας τεστ και εργασίες τους μαθητές .Δική σου η επιλογή, απλά κουράστηκα να βλέπω για άλλη μια φορά να πιστεύουν οι άνθρωποι ότι με λίγα παραπάνω χρήματα δε τους αγγίζει το πρόβλημα.