Πριν τρία χρόνια περίπου γέννησα ένα κοριτσάκι με ισχιακή προβολή. Όταν έγινε 2 μηνών την είδε ορθοπεδικός και μου ειπε
Θα ήθελα την βοήθειά σας στο να μπορέσω να πείσω τον μικρό μου γιο που είναι 3,5 ετών να πάει
Εχω ένα αγοράκι που στις 7 Απριλίου γίνεται 3 ετών και από τον Σεπτέμβριο πάει παιδικό σταθμό. Απο τον σταθμό
Δεν ξέρω από που να αρχίσω. Έχω άγχος. Πολύ. Νιώθω συνεχώς ότι κάτι δεν έχω κάνει σωστά, ή ότι κάτι
Είμαι μαμά και εγώ και έχω ένα κοριτσάκι σχεδόν 4 χρονών και έναν μπόμπιρα 6 μηνών. Το πρόβλημα μου είναι