γράφει η Τίνα Κωνσταντάτου Είσαι χοτ. Τόσο χοτ δηλαδή που περισσότερο καίγεσαι. Κι αυτός είναι χοτ. Τόσο χοτ δηλαδή που
Η δική μου ιστορία αφορά τα πεθερικά μου. Θα μπορούσε να αφορά και τους γονείς μου αλλά τους εχω χάσει…
Με τον άντρα μου είμαστε 2 χρόνια μαζί και έχουμε ένα μωράκι 7 μηνών. Εγώ είμαι 23 και αυτός 32.
Το πρόβλημα μου ειναι το εξής: απο την γέννηση του παιδιου μας και μετά έπαψα να εχω με τον άντρα
Μανούλες γεια σας, είμαι η μαμά Χριστίνα και η ιστορία αυτή κανονικά έπρεπε να δημοσιευθεί στη γιορτή των ερωτευμένων, αλλά