Σήμερα πήγαμε στο αστυνομικό τμήμα να καταθέσουμε τα χαρτιά για το διαβατήριο της Αθηνάς. Χρειάστηκε πιστοποιητικό γέννησης και παρουσία και
Ω, μα τι ωραία περάσαμε στο Μόναχο! Φτάσαμε Παρασκευή πρωί και επιστρέψαμε χθες το βράδυ στην Αθήνα… Το Μόναχο, όπως