Στην Αφρική με το γιο μου της Φραγκίσκας Μεγαλούδη franmeg.blogspot.gr Θέλω καιρό τώρα να γράψω κάτι στο Είμαι μαμά και
Ένα Μόνιμο αλλά και το πιο Αγαπημένο μου Αγκαθάκι! μαμά Λία Ο λόγος που γράφω σήμερα αυτές τις σκέψεις είναι
Προσπαθώ από χθες να συνοδεύσω τις φωτογραφίες από το ταξίδι μας με κείμενο. Γράφω, σβήνω, γράφω, ξανασβήνω. Βασικά, θα πω
H μαμά Θάλεια μας έστειλε φωτογραφίες και εντυπώσεις από το φθινοπωρινό ταξίδι της οικογένειάς της στο Μόναχο! (Θυμηθείτε το δικό
Το περιοδικό Monocle ανακήρυξε πριν λίγα χρόνια το Μόναχο ως την καλύτερη πόλη για να ζει κανείς. Αν και δεν