Τέλος καλό..! μαμά Ελένη Μόλις συνειδητοποίησα ότι είμαι και εγώ έτοιμη να πω τη δική μου ιστορία αφού εδώ και
Η ιστορία της Έλλης Γεννησα τον γιο μου στις 24 Φεβρουαριου 2011 με μια σχετικη ταλαιπωρια και εγω.. Ειχα πιθανη
Η Ελένη είναι μια μαμά που δεν… μασάει. Έπρεπε να προσέχει πολύ το τελευταίο διάστημα της εγκυμοσύνης της, λόγω αδυναμίας
Η ιστορία της Μαρίας Ξεκινησα πολλες φορες για να γραψω και εγω την δικη μου ιστορια αλλα παντα σταματουσα. Περασα
Η ιστορία της Πόπης Να σας πω και εγω την δικη μου ιστορια και εμπειρια γεννας, αν και την εχω