Δεν μαυρίζει και σας η ψυχή σας όταν τα ακούτε να κλαίνε; Όλοι μας θέλουμε να βλέπουμε τα μικρά ανθρωπάκια
γράφει ο Δήμος Μπουλούκος Η επικράτηση της… μουσάτης Κοντσίτα μπορεί να αποδεικνύει την αβάσταχτη ελαφρότητα της Eurovision αλλά δημιουργεί επικίνδυνα
«Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχοΜΑΝΑ…» δεν λέει το τραγούδι; Ε, μέσα είμαι λοιπόν. Θέλω καιρό να σας γράψω για τη Θεσσαλονίκη.
Τηλεφωνώ στη φίλη μου τη Σίσσυ να δω τί κάνει. Στο κινητό. Το σηκώνει η κόρη της η Χαριλίνα. Ετων
γράφει ο Γιάννης Καφάτος www.u-hoo.gr/gianniskafatos Είμαστε πολύ τυχεροί εμείς των νοτίων προαστίων με τη θαλασσα δίπλα μας. Εμείς δε, του Παλαιού