Πριν από λίγες μέρες σας έγραψα –με την ευκαιρία των τρίτων γενεθλίων του eimaimama- πώς αυτό το site ξεκίνησε, πώς
Εχουν περάσει 3 χρόνια (και λίιιγο) παραπάνω από τότε που φωτογραφίζοντας ένα μεσημέρι στην οδό Μητροπόλεως στο κέντρο της Αθήνας,
Λοιπόν σήμερα θα σας γράψω για ένα θέμα, που είμαι (σχεδόν) σίγουρος ότι πολλοι/ές από σας θα διαφωνήσετε. Δεν πειράζει
Μπαμπά, ξημερώνουν τα γενέθλιά σου! Έτσι, με τη βοήθεια της μαμάς, σου γράφω πρώτη πρώτη ευχές! Να είσαι πάντα γερός
Να μιλήσω για την ελευθερία; μαμά Μαρία Να μιλήσω για την ελευθερία… της γνώμης, της έκφρασης, της χαράς, του κλάματος,