Ok, παρέλαβα σήμερα τα αποτελέσματα της καμπύλης σακχάρου και έχω να δηλώσω ότι… μάλλον με χωρίζουν αρκετά ζαχαροπλαστεία από τον διαβήτη κύησης…
Συγκεκριμένα τα αποτελέσματά μου είχαν ως εξής (στις παρενθέσεις βλέπετε τις φυσιολογικές τιμές):
Σάκχαρο νήστεως: 72 mg/dL (Φ.Τ. < 95)
Σάκχαρο 60′: 107 mg/dL (Φ.Τ. < 180)
Είμαι η μαμά της Αθηνάς, του Αρχέλαου και του Άγγελου. Λατρεύω τη ζωή με τα πάνω και τα κάτω της. Όπως άλλωστε λατρεύω το να είμαι μαμά! Σπούδασα Ιατρική, ασχολήθηκα από νωρίς με τη μουσική, το γράψιμο και ένα σωρό άλλα πράγματα ώσπου με κέρδισε τελικά το internet που συνδυάζει τα πάντα! Ευχαριστώ που διαβάζετε το Είμαι Μαμά! Κατά κάποιο τρόπο, παιδάκι μου είναι και αυτό! :)
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο
Only registered users can comment.