Η κορούλα της μαμάς Σταυρούλας πήγε για πρώτη φορά σχολείο. Η μαμά της βρέθηκε προ δυσάρεστης εκπλήξεως, όταν η δασκάλα την ενημέρωσε ότι από τη δεύτερη κιόλας μέρα του νηπιαγωγείου, η μικρή της μπήκε τιμωρία στη… γωνία!
Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό; Τι πρέπει να κάνει η Σταυρούλα;
Η Σταυρούλα έγραψε:
«Το να είσαι παιδαγωγός για μένα είναι μεγάλο λειτούργημα. Είναι κρίμα που μερικοί παιδαγωγοί το βλέπουν σαν αγγαρεία. Πόσο άσχημα ένιωσα σήμερα που μου είπε η νηπιαγωγός της κόρης μου ( 4 ετών) οτι την έβαλε στη γωνία, μόνη της, επειδή δεν την άκουγε.
Δεύτερη μέρα σήμερα στο νηπιαγωγείο και έβαλε τιμωρία ένα κοριτσάκι προνηπίου (την κόρη μου) το οποίο δεν έχει ξαναπάει σχολείο και δεν έχει προσαρμοστεί ακόμα στους κανόνες, για να την αφήσει να κάνει τη δουλειά της με τα νήπια, όπως είπε«
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
θα συμφωνήσω απόλυτα με το σχολιασμό της Ιωάννας, αυτά που γίνονται μέσα σε έναν παιδικό σταθμό δεν τα έχετε φανταστεί πραγματικά....και με έναν μαγικό τρόπο όταν ανοίξει η πόρτα και μπει μέσα ο γονιός αρχίζουν και σκάνε τα ψεύτικα χαμόγελα....και στην άποψη για τους ιδιωτικούς συμφωνώ, γιατί εκεί μπαίνει στην μέση το χρήμα και το όνομα και για χάρη αυτών των δύο λειτουργούν καταναγκαστικά προς το παιδί, ώστε όταν φτάσει το μεσημέρι να φανεί ότι φτάνει στο σπίτι τέλειο (χορτάτο!!!, καθαρό κτλ.) ....κανείς δεν θα σου μιλήσει για την ψυχολογική βία που δέχεται το παιδί, γιατί αυτή δεν είναι άμεσα ορατή (όπως πχ ένα δάγκωμα).....γι αυτό, αυτό που έχω να προτείνω στους γονείς είναι να μην είναι ποτέ εφησυχασμένοι και να μην απορρίπτουν εύκολα τα λεγόμενα του παιδιού.... σας μιλάω κι εγώ ως μία φοιτήτρια που τελείωσε την πρακτική της αηδιασμένη από όλα όσα είδα...
αυτό που έχω να πω σαν μια παιδαγωγός είναι ότι αυτά που γίνονται μέσα σε ένα παιδικό σταθμό δεν τα έχετε φανταστεί εγώ πριν πάω για πρακτική σκεφτόμουν τι ωραία μόλις πήγα και είδα όλο αυτό το αίσχος (οχι μόνο εγώ και οι κοπέλες που σπουδάζαν μαζί μου και έκαναν πρακτική σε κάποιο παιδικό σταθμό) ξενέρωσα τόσο πολύ...α!και για να ξέρετε οι καλύτεροι παιδικοί σταθμοί είναι οι δημόσιοι οι ιδιωτικοί είναι αίσχος με πολύ λίγες εξερεσεις...
KAI ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΟ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ... ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ, Η ΚΑΘΕ ΜΑΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΛΛΙΩς ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟς ΤΡΟΠΟΣ, ΑΦΟΥ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ, ΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΕΙ, ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ... ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΤΑΝ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ...ΑΦΟΥ ΕΚΡΙΝΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ''ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ'' ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ. ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΤΑΙ, ΕΝΑ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ, ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΛΠ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΕΙ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ!!
Εγώ το βρίσκω παράδεκτο.Να βάλεις τιμωρία ένα παιδάκι το τοποίο ΕΙΝΑΙ σε ηλικία να συνηδητοποιείσει τι έκανε, ναι.Αλλά όχι ένα παιδάκι σε ηλικία προνήπιου, νήπιου κλπ!Δε θέλει τιμωρία..Να του εξηγήσεις με όμορφο γλυκό τρόπο θέλει, ότι καθόμαστε ήσυχα όπως όλα τα παιδάκια για να μπορούμε να παίξουμε όλοι μαζί όμορφα και να μάθουμε νέα πραγματάκια. Δεν είμαι νηπιαγωγός, δεν έιμαι δασκάλα.Είμαι όμως 26 χρονών και πρόκειται να γίνω μανούλα σε έναν μήνα και δε θα ήθελα να συνέβαινε κάτι τέτοιο στο δικό μου παιδι. Πως θα το κάνω μετά εγώ το παιδάκι μου να αγαπήσει τις εκάστοτε δασκάλες του και το σχολείο, αν από τόσο μικρό το βάζουν τιμωρία επειδή ΚΑΠΟΙΕΣ δεν έχουν τον τρόπο να συμπεριφερθούν, όπως επίσης δεν έχουν την υπομονή να εξηγήσουν;
Εχω γνωρισει πολλους εκπαιδευτικους στη ζωη μου. Δεν θα ξεχασω ποτε την πρωτη μου δασκαλα! ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ! Ηταν αυτη που με πηρε απο την ασφαλεια της μαμας μου και μου εμαθε καινουργια πραγματακια. Δεν ημουν ποτε ατιθαση αλλα βαριομουν ευκολα και αυτο ειχε ως συνεπεια να μην παρακολουθω πολυ στο μαθημα (σε ολα τα χρονια του σχολειου). Παντα θα θυμαμαι αυτη τη δασκαλα που αγαπουσα αλλα με μειωσε επειδη αργησα να τελειωσω την ζωγραφια μου. Δεν εχω ψυχολογικα καταλοιπα, οχι οχι! Αληθεια! Κι εχουν αλλαξει πολυυυυ τα πραγματα απο τοτε! Αλλα εχω γνωμη για τους εκπαιδευτικους κι οσο κι αν δεν αρεσει αυτο σε καποιους εγω θα την λεω! Η πρωτη επαφη του γιου μου με τη δασκαλα του ηταν περιεργη. Μια μουρλη προισταμενη που ειχε κατω απο το "μαστιγιο" της τους παντες εκει μεσα (οσο κι αν κανεις τα στραβα ματια καποια πραγματα φαινονται) και δυο δασκαλες πιονια της. Περυσι οταν μου μιλαγαν για τον γιο μου, νομιζα οτι περιεγραφαν αλλο παιδι. Επαφτα απο τα συννεφα. Μεχρι που καταλαβα οτι η δασκαλες ηταν "απουσες" κι οταν εκανα παραπονα στην προισταμενη δεν με αφησε κυριολεκτικα να αρθρωσω λεξη για να παει αυτη το θεμα εκει που ηθελε. Και καθε φορα τα ιδια εκανε, οτι κι αν της ελεγες. Κατι που φοβομαστε εμεις οι μαμαδες ειναι οτι αν κανουμε παραπονα στην δασκαλα πως θα αντιμετωπιζει η ιδια το παιδι μας. Το εχω συζητησει με πολλες μαμαδες και ολες αυτο φοβουνται. Και δεν ειναι ευκολο να πεσει αυτο στην αντιληψη μας. Αν δηλαδη διαφωνησω καπου εγω με την δασκαλα, πως θα φερεται η ιδια μετα στο παιδι μου??? Πιστεψτε με κυριες εκπαιδευτικοι, ειναι φοβος πολλων μαμαδων αυτο. Πολλες απο εσας δεν εχουν καμια μα καμια ορεξη για την δουλεια τους, ποσω μαλλον για συνεργασια με τους γονεις! και ειναι τοσο κριμα αυτο! Παιρνετε στα χερια σας μικρες ψυχουλες και τις διαπαιδαγωγειτε! Ειστε η πρωτη τους δασκαλα και η πιο σημαντικη! Εσεις θα πρεπει να τους μαθετε να αγαπουν το σχολειο κι οχι να σας φοβουνται για να καθονται Παναγιτσες! Σιγουρα εχετε πολλα παιδακια να "κουλαντρισετε" αλλα ΕΧΕΤΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ, μην το ξεχνατε αυτο. Σαν μαμα σας μιλαω, δεν χρειαζεται να ειμαι σπουδαγμενη για να σας πω πσο αγαπω το παιδι μου και κανω το καλυτερο για αυτο! Συμφωνω με την μεθοδο Time Out, μαλιστα την χρησιμοποιω κι εγω κι ειδα θεαματικα αποτελεσματα. Δεν θα μπω στη δουλεια σας μεσα αλλα θα ειμαι σε επαγρυπνηση γιατι ξερω το παιδι μου καλυτερα απο τον καθενα και μπορω να καταλαβω την αλλαγη συμπεριφορας που ενδεχομενως να εχει. Χωρια το ενστικτο, περυσι δεν ημουν καθομου ησυχη οταν πηγαινε στον παιδικο. Ενω φετος αλλαξε ολο το εκπαιδευτικο προσωπικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενη! Με τις δασκαλες μπορω να συννενοηθω χωρις να με βγαλουν βιαστικα εξω απο την πορτα και η προισταμενη ειναι γλυκυτατη και βλεπω ποσο ευχαριστιεται το παιδι μου. Μην βιαστεις να με κρινεις κυρια δασκαλα! Μανα ειμαι και θελω το καλο του παιδιου μου! Και δυστυχως στον κλαδο σου δεν ειναι ολοι καλοι εκπαιδευτικοι!
κοριτσια ηρεμα..ολες ξερουμε τι παιδια εχουμε...μαμα σταυρουλα δεν επρεπε να την βαλει τιμωρια,οποτε μη στεναχωριεσαι συμβαινουν αυτα κ καλα εκανες κ μοιραστηκες τη σκεψη σου..ας της μιλουσε ηρεμα η νηπιαγωγος κ φυσικα δε προσβαλουμε ποτε ενωπιον ολης της ταξης..ολα τα παιδια μικρα μεγαλα αμα τα πιασεισ κ τα μιλησεις ηρεμα σε ακουν κ καταλαβαινουν την πραξη τους..ποσο μαλλον σε μια τοσο μικρη ηλικια..απο κει κ περα ολοι εκθετουμε τις εμπειριες κ την γνωμη μας εδω μεσα..με καποιες συμφωνουμε κ καποιες οχι..δεν ειναι τροπος ομως να βριζομαστε κ να χρησιμοποιυμε χαρακτηρισμους η μια για την αλλη..ελεος λιγο..επισης γιατι γινεται διαχωρισμος των βαθμιδων της εκπαιδευσης??εγω ανηκω κ στη πρωτοβαθμια κ στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση λογω ειδικοτητας..τι παει να πει αυτο..κ δουλεψα κ σε παιδοτοπο κ ως μπειμπι σιττερ σε μικρα παιδια..αν εκαναν αταξιες τα μιλουσα ηρεμα κ καταλαβαιναν κ παντα σε συνεργασια με τους γονεις..κλεινοντας μη ξεχνατε οτι παντου υπαρχουν κ οι καλοι κ οι κακοι του επαγγελματος..ασ μη τουσ καταδικασουμε ολους..οπως επισης υπαρχουν κ καλοι γονεις κ κακοι..απλα υπομονη κ καλη θεληση απο ολες τις πλευρες..
Η αποτελεσματικότητα της μεθόδου της τιμωρίας στη γωνία, στο χαλάκι της σκέψης, στην καρέκλα για τα άτακτα παιδιά αμφισβητείται έτσι κι αλλιώς. Δεν είμαι εκαιδευτικός και το παιδί μου είναι μικρό αλλά πειράζει που δεν πιστεύω στο συμπεριφορισμό? Μου άρεσε καλύτερα η νηπιαγωγός που είπε ότι κάνει το άτακτο παιδί "βοηθό" της. Σέβομαι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και πιστεύω ότι πρέπει να τους αφήνουμε να κάνουν τη δουλειά τους αλλά αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι καλοί, όπως και σε όλα τα επαγγέλματα άλλωστε. Οι γονείς πρέπει να ελεγχουμε τι συμβαίνει στο σχολείο και να επεμβαίνουμε με ψυχραιμία όπου θεωρούμε ότι χρειάζεται.
Συμφωνώ απόλυτα. Σύντομη και μεστή τοποθέτηση στην καρδια του θέματος. Χωρις φλυαρίες,συναισθηματισμούς και φιοριτούρες.
Όλοι έχουμε τα δίκια μας!!! Σε κανένα δεν αρέσει να μπαίνει το παιδί του τιμωρία και σίγουρα οι περισσότερες από εμάς προσπαθούμε να μην τιμωρούμε τα παιδιά μας!!!! Σκεφτήτε όμως ότι οι νηπιαγωγοί βρίσκονται αντιμέτωπες με τόσα παιδάκια και πόσες δυσκολίες έχουν να αντιμετωπίσουν μέσα σε μια τάξη! Στην τάξη της κόρης μου είναι 10 παιδάκια από 18 μηνών έως 2 χρονών και πάνω από τα μισά είναι καινούρια!!! Η νηπιαγωγός κοντεύει να τρελλαθεί γιατί μέσα σε όλα τα άλλα 3 παιδάκια δαγκώνουν. Χθες γύρισε η μικρή από τον παιδικό με μία δαγκωνιά σε κάθε χέρι!!! Έξαλλη εγώ πήγα να ζητήσω το λόγο!!! Όταν μου είπε ότι η κόρη μου (προσαρμοσμένη από πέρσι) τράβηξε 2 παιδάκια από την κούνια και αυτά της επιτέθηκαν δαγκώνοντας την!!!! Παρόλα αυτά ούτε τιμωρία έβαλε κανένα από τα 3 παιδιά!!! Αν όμως έκανε κάτι τέτοιο η κόρη μου μπροστά μου πιστεύω πως ίσως θα την έβαζα τιμωρία!!! Επειδή είμαι παιδαγωγός αν βάλω τα παιδιά μου τιμωρία το κάνω στερώντας του κάτι που αγαπάνε π.χ. δεν θα παίξετε με το αγαπημένο σας παιχνίδι. Προσπαθώ να το τηρώ και είδα ότι σαν μέθοδος πιάνει καλύτερα από την τιμωρία στην γωνία ή την ηρεμία !!! Πάντως καλό κουράγιο σε όλους τους παιδαγωγούς και σίγουρα και στις μανούλες που πάνε τα παιδιά τους πρώτη φορά σε παιδικό γιατι η προσαρμογή είναι για όλους δύσκολη!!!
o kathenas skeftetai diaforetika..... to diko mou to paidi den tha me peiraze na mpei timoria apo tin proti mera kai oxi apla ti deuteri... kai eimai sigouri pos i daskala prin tin balei timoria tis ekane paratirisi prota merikes fores.... kai siga to pragma -- sorry kiolas-- pou mpeike i staroula timoria sti gonia... to diko mou to balane timoria stin toualeta mazi me alla dio epeidi elagan ti leksi "skata" tin ora tou fagitou... kai eimai sigouri pos sunevei giati to paidi tote den iksere ti sumainei i leksi sunepos den mporouse na mou pei psemata otan gurise sto spiti mou eipe.... me ebale stin toualeta (kai oxi stin kouzina px) ... sta 3 xronia pou pigainei sxoleio itan i monadiki fora pou thumosa me daskala kai fusika tis ta eipa... kai fusika to arnithike kai eipe pos to paidi elege psemata... simeiosi : IDIOTIKOS STATHMOS
Κι εγώ νηπιαγωγός είμαι και παρόλο που η μέθοδος αυτή του να βάζω το παιδί σε μια καρέκλα μαξιλαρι κτλ χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλά σχολεία(και τη χρησιμοποιώ κι εγώ στην κόρη μου στο σπίτι βέβαια) και πράγματι αν χρησιμοποιηθεί σωστά έχει αποτελέσματα ενέχει τον εξής κίνδυνο: το παιδί στιγματίζεται ως το "άτακτο" παιδί ως το παιδί που "πρέπει να σκεφτεί" πράγμα που δεν είναι καθόλου καλό αφού το σχολείο και ειδικά το νηπιαγωγείο είναι το πρώτο πλαίσιο κοινωνικοποίησης μετά την οικογένεια. Κατά την άποψη μου είναι προτιμότερη η μέθοδος του να δώσεις στο παιδί να αναλάβει ευθύνες και πρωτοβουλίες και να το ενισχύεις θετικά. Σε κάθε περίπτωση η λέξη και μόνο τιμωρία είναι απαγορευμένη σύμφωνα τις επιστήμες της αγωγής. Στη θέση της μπαίνει η θετική ενίσχυση(δε μπορεί κάτι καλό θα κάνει και αυτό το παιδί).
ΤΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ......ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΚΟ...ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ,ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ.....(ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΙπ.χπηγε στα νερα...ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ...)ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ και εσεισ που γινατε εκπαιδευτικοι ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΗΛΙΘΙΑ ΔΙΚΙΟΛΟΓΙΑ....ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣΚΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΔΥΣΤΡΟΠΟ ΑΣΘΕΝΗ ΣΥΝΟΔΟ Κ.Τ.Λ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ..ΦΤΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ....ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΙΝ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΣΠΟΝΤΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ Η ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ....
Έτσι έτσι!!!!!
stayroula mou to koritsaki sou den ekane tipota to tragiko gia na timwrithei.... ena paidaki pou tha varaei pou tha vrizei nai simfwnw na timorithei!!!!!!! alla k se aftes tis periptwseis san to koritsaki sou pou den enoxloun na to vazoun sti gwnia????
ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΜΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Κορίτσια για να σας λύσω κάποιες απορίες. Οχι, το κοριτσάκι μου δεν χτύπησε, ούτε κλώτσησε κάποιο άλλο παιδάκι. Στη τσουλήθρα που υπήρχε στο προαύλιο υπήρχαν πολλά νερά, απο σπασμένο σωλήνα, (αυτό είναι άλλο θέμα, που χρειάζεται άλλη μεγάλη συζήτηση), η κόρη μου απλώς δεν άκουγε τη δασκάλα που της έλεγε να μην πάει εκεί, γιατί έχει νερά. Δεύτερον όταν η δασκάλα διάβαζε παραμύθια, η κόρη μου προτιμούσε να εξερευνήσει και να παίξει με άλλα παιχνίδια, κάτι που αποσπούσε την προσοχή της δασκάλας και ίσως των άλλων παιδιών. Δεν είμαι κατά της τιμωρίας, αλλά κατά της απομόνωσης και της γωνίας. Η δασκάλα, μού είπε αυτολεξεί. "Κάθε χρόνο το ίδιο πράγμα γίνεται με αυτά τα προνήπια, δεν με αφήνουν να δουλέψω με τα νήπια." Αυτό μου κακοφάνηκε πιο πολύ από όλα. Πραγματικά η δασκάλα με έκανε να νιώσω τύψεις και ενοχές που έστειλα την κόρη μου στα προνήπια. 'Ενιωσα οτι μου κάνουν χάρη, επειδή η κόρη μου βρίσκεται εκεί.
kuria me to psevdwnimo paidagwgos esu mono paidagwgos den eisai ela kane mas thn xarh kai mhn blekesai me mamades esu profanws mia strimenh gerodokorh tha eisai ade geiaaaaa
Πιστευω πως ολα τα παιδια,περνανε μια περιοδο προσαρμογης,ποσο μαλλον τα μικρουλια!Κ σιγουρα δεν ληγει απο την πρωτη μερα!Μιλησε με την δασκαλα της,να δεις αν αντεδρασε υπερβολικα κ μπες στην θεση της για να καταλαβεις!
Αχ, καλοί γονείς, έτοιμοι πάντα να κριτικάρετε τους δασκάλους με την πρώτη ευκαιρία! Φυσικά αν κάποιος δεν είναι παρών δεν είναι δυνατόν να βγάζει συμπεράσματα ούτε να κρίνει, αλλά εγώ σαν δασκάλα λέω απλά τη γνώμη μου: Υπάρχει μια πασίγνωστη μέθοδος πειθαρχίας που ονομάζεται Τάιμ Άουτ(Χρόνος Έξω). Σύμφωνα με τη μέθοδο αυτή –που εφαρμόζεται παγκοσμίως-μετά από μία ανεπίτρεπτη συμπεριφορά το παιδί τοποθετείται σε ένα κάπως απόμακρο και βαρετό μέρος για μερικά λεπτά. Χρόνος έξω από την προσοχή ή τη φροντίδα του δασκάλου(ή του γονέα ή του προπονητή ή του υπεύθυνου). Πολλοί παιδαγωγοί, καθώς και πολλοί γονείς παραδέχονται ότι η μέθοδος αυτή είναι πολύ πιο αποτελεσματική για τη βελτίωση της συμπεριφοράς των παιδιών που ατακτούν ή δεν υπακούουν απ’ότι είναι οι φωνές, το ξύλο ή οι φοβέρες. Βελτιώνει συγκεκριμένα τα εκρηκτικά ξεσπάσματα θυμού, την αδιαφορία, την επιθετικότητα και την ανυπακοή. Εάν η μέθοδος αυτή δεν έχει αποτέλεσμα είναι γιατί δεν έχει εκτελεστεί σωστά και συστηματικά. Είναι πολύ εύκολο να γίνει κακός χειρισμός από μέρους του ενήλικα και να έχει αρνητικά αποτελέσματα στο παιδί. Αν εφαρμοστεί με συνέπεια, η ανεπίτρεπτη συμπεριφορά σιγά σιγά εξαφανίζεται. Το Τάιμ Άουτ είναι εφαρμόσιμο σε παιδιά ηλικίας 18 μηνών έως 10 ετών.
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ 2.5 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΠΗΓΕ ΠΡΟΝΗΠΙΟ ΠΑΛΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ Η ΤΡΙΤΗ ΤΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ.ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ?ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ.ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΑΖΙ Μ'ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.Η ΚΥΡΙΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ,ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΙΜΩΡΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΑΣ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ?ΟΤΙ ΦΤΑΕΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ?ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ....ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ...ΚΑΛΩΣ ή ΚΑΚΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΤΙΘΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΑΚΟΥΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ(ΙΣΩΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ Η ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ "ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ".
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΛΙΓΑΚΙ ΠΩΣ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ.ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
Μου κάνει τραγικά κακή εντύπωση που βλέπω εδώ "παιδαγωγούς" να προσπαθούν να δικαιολογήσουν τη συνάδελφο τους και να υποστηρίζουν τέτοιες πρακτικές. Κορίτσια αν δεν αντέχετε το επάγγελμα σας δεν πειράζει, αφήστε τις θέσεις σας να τις αναλάβουν κάποιοι άλλοι ικανότεροι. ΔΕΝ θα πληρώσουν όμως τα παιδιά μας την ανεπάρκειά σας. Μαμά Σταυρούλα, σαφέστατα και το παιδί σου κάποια στιγμή θα καθήσει σε ένα καρεκλάκι, χαλάκι, μαξιλαράκι σκέψης για να σκεφτεί τι έκανε (κατά 90% δεν θα αποδώσει καρπούς αυτή η τιμωρία). Αλλά κάτω απο τις συνθήκες και στο χρόνο που το περιγράφεις πραγματικά το βρίσκω απαράδεκτο. Το παιδάκι πρέπει να πηγαίνει με χαρά και να νιώθει ασφάλεια στο σχολείο του, όχι να έχει αρνητικές εντυπώσεις απο τη δεύτερη μέρα. Προσωπικά δεν θα άφηνα άλλα περιθώρια στην δασκάλα της γιατί το κοριτσάκι σου μόλις σταμπαρίστηκε ως "δύσκολο" παιδάκι. Μίλα πολύ στην μικρή για το πόσο όμορφα θα περάσει στο σχολείο, για τους φίλους που θα κάνει, για τα παιχνίδια, για το πόσο περήφανη είσαι εσύ που μεγάλωσε και πάει σχολείο (για οτιδήποτε δηλαδή πιστεύεις ότι θα την κάνει να ξεπεράσει την ανασφάλεια που νιώθει και θα την παροτρύνει να θέλει να πηγαίνει με ευχαρίστηση). Να ξέρεις επίσης ότι θα έχεις πολλά "πισωγυρίσματα". Εκεί που θα θεωρείς ότι τα καταφέρατε, εκεί μπορεί να έχεις πάλι αντιδράσεις. Θα χρειαστεί περίοδο προσαρμογής κάθε φορά που θα λείπει αρκετές μέρες απο το σχολείο (π.χ. γιορτές, μια ασθένεις, κλπ). Θέλει υπομονή, κατανόηση, αρκετή δουλειά και πολλές πολλές αγκαλιές. Είναι αρχή και δυσκολεύτηκε :) Ok όλα δυσκολεύονται σε κάποιο βαθμό. Δώσε στο παιδί ένα περιθώριο 15 ημερών με 1 μήνα να συνηθίσει, πρόσεχε πολύ τη συμπεριφορά της δασκάλας (αν αυτό που περιγράφεις δεν ήταν μια άτυχη στιγμή πάνω στο ξεκίνημα)και "άκουσε" το παιδί σου. Απο προσωπική εμπερία όσες φορές δεν "άκουσα" την δική μου το μετάνιωσα. :)
επισης να αναφερω το εξης περιστατικο που μου εχει συμβει.ειχα στον παιδικο ενα παιδακι αλβανικης καταγωγης(το αναφερω επειδη υπαρχει λογος)το οποιο ηταν πολυ επιθετικο.δεν υπηρχε παιδακι που να μην το ειχε χτυπησει μεσα στην ταξη.δεν επαιρνε απο λογια ουτε με το μαλακο ουτε με το αυστηρο.μια μερα αφου ειχε πλακωσει στο ξυλο σχεδον ολα τα παιδια,παντα χωρις αιτια και αφορμη,απλα οποιο παιδακι περνουσε απο διπλα του το σφαλιαρωνε,αναγκαστηκα να του φωναξω και να το βαλω για 10΄στο καρεκλακι της σκεψης μεχρι να ηρεμησει.μετα απο 5΄ηρθε ο πατερας του.μολις τον ειδε και καταλαβε πως τον ειχα βαλει τιμωρια αρχισε να μου φωναζει κ να με βριζει γιατι λεει εβαλα τιμωρια το παιδι του επειδη ειναι αλβανακι.να σημειωσω εδω οτι σ'αυτον τον παιδικο σταθμο το 70% των παιδιων ηταν αλβανικης καταγωγης.ουτε καν με ρωτησε τι εκανε το παιδι του κ μπηκε τιμωρια. εφυγε αλαφιασμενος κ πηγε κ βρηκε την υπευθυνη προσωπικου για να με αναφερει.μεχρι κ στον δημαρχο πηγε απ οτι μου ειπαν.το θεμα ειναι οτι το παιδακι αυτο απ την επομενη μερα δεν ξαναεκανε καμια αταξια ουτε χτυπησε κανενα παιδακι.ντρεποταν να με κοιταξει στα ματια γιατι ειχε νιωσει ασχημα που ο πατερας του μου ειχε μιλησει ετσι.μου ειχε βλεπετε κ μια αδυναμια.το πηρα αγκαλια κ του εξηγησα οτι δεν φταιει αυτο που μου φωναξε ο πατερας του κ να μην αισθανεται ασχημα.μετα απο καιρο εμαθα οτι τους ειχε επισκεφτει κοινωνικος λειτουργος στο σπιτι γιατι αυτο το παιδι δεχοταν απ τον πατερα του αρκετο ξυλο σε βαθμο κακοποιησης.δεν ηταν λοιπον τυχαια η επιθετικη συμπεριφορα του παιδιου.τα συμπερασματα δικα σας...
.... λυπάμαι αλλα για μένα "κακομαθημένα" παιδιά δεν υπαρχουν , υπαρχουν παιδάκια που για καποιο λογο τραβουν την προσοχή με οποιο τροπο αυτα νιωθουν πως θα αποδώσει πιο καλα.... και για να θελουν να τραβήξουν την προσοχή κατι τα πονάει...τα φοβίζει ... τα αγχώνει και ετσι αντιδρουν.... οποτε φανταζεστε πως για μένα να βαλει η δασκάλα (που ειναι τερααααστιο προσωπο στα ματια ενός παιδιου ....λιγο πριν απο τον Θεο...) την δευτερη μερα της γνωριμίας τους ενα παιδακι στην ...γωνία , ειναι το λιγότερο ανεύθυνο εκ μέρους της γιατι ετσι παιρνει στους ώμους της το βαρος της φοβίας που προκαλεί στο παιδακι για το σχολείο ....και προφανώς αυτο δεν την ενδιαφέρει καθολου..... ρωτησε ομως πως θα διορθωσουν οι γονεις την δική της ανεπάρκεια ως εκπαιδευτικός και σιγουρα ως ανθρωπος????? ..... πριν λειτουργήσετε by the book αγαπητές εκπαιδευτικοί .... σκεφτείτε πως αυτο το παιδακι που εχετε απεναντι σας θα μπορουσε να ειναι το δικο σας παιδι.... η θυμηθείτε πως ηταν οταν ήσασταν εσείς παιδια και σας φερόντουσαν ανάλογα .....
Να αγιασει το στομα σου Αλικη μου! Και για να αναφερω και τη δικη μου εμπειρια με τη ''δασκαλα'' της μικρης μου που ειναι 2 χρονων....Μια βδομαδα πηγαινε στον παιδικο, ηταν στην περιοδο προσαρμογης και την αναγκασαν να φαει το φαγητο με το ζορι. Την ειχε επι μιση ωρα ορθια να χοροπηδαει. Κραταγε τη μπουκια στο στομα μου λεει. Κανω τα στραβα ματια και παω την αλλη μερα και της εξηγω πως το παιδι ειναι δυσκολο στο φαγητο, πως εχει αλλεργια στην πρωτεινη του γαλακτος και τωρα ξεκινησαμε να δοκιμαζουμε τυρια κλπ και πως ειχε παλινδρομηση και ειναι ευκολο να κανει εμετο απο το τιποτα, οποτε καλο θα ηταν να μην την πιεζουμε να φαει. Την επομενη μερα ακριβως μερα μου τη στελνει σπιτι με τη μπουκια στο στομα,δεν την ειχε καταπιει! Και σημερα της δωσαν και γαλα φρεσκο ενω πινει ειδικο γαλα...Κατα λαθος... Σεβομαι το γεγονος οτι ειναι δυσκολο να εχεις μια ταξη γεματη διχρονα και να πρεπει να επιβληθεις, σεβομαι οτι δεν γινεται καθε μερα να μπορεις να παιζεις τον καραγκιοζη για να παιρνανε καλα τα παιδια, σεβομαι οτι εισαι ανθρωπος και κουραζεσαι αλλα δεν σεβομαι να μου το παιζεις τρελιτσα και να με γραφεις για κατι τοσο σοβαρο. Δηλαδη κατηγορουμαι ως υπερβολικη επειδη δεν μου αρεσε αυτη η συμπεριφορα??? Και αν θελει ας μου εξηγησει καποια παιδαγωγος ποια τεχνικη ειναι αυτη για το φαγητο μπας και καταλαβω κι εγω η ανιδεη...
Kserete ti mu kanei entypwsi? Peftete apo ta sinefa OLES pou to paidaki mpike timwria epeidi itan atakto, tin idia stigmi pou eseis oi idies den ta antexete sto spiti giati ta exete kakomathei KAI KSERETE TI DYSKOLA PAIDIA EXETE! Edw eseis de ta antexete? fantasteite ti kopo psyxiko kyriws rixnei ayti i nipiagwgos. H irwida! Einai ekpaideymeni gia ti duleia tis kai peftete oles oi panikoblimenes mazi kai lete to makry sas kai to konto sas.... Milate gia paidagwgiki enw den exete idea apo tin epistimi tis agwgis. Estw oti i mikri mpike timwria. E kai? ti egine? Kai ti tha pei, mpike ti deyteri kiolas mera? Sygnwmi alla kanenas den pethane apo mia timwria. A, kai kati allo. Nipiagwgos einai i ekpaideytikos tu nipiagwgeiou. Daskala einai i ekpaideytikos tou dimotikou. Kathigitria einai i ekpaideytikos eidikotitas tou gymnasiou / lykeiou. Oute tis eidikotites de ksexwrizete kai exete kai apopsi gia paidagwgiki. kai twra mia apantisi sti manula: Katalabainw APOLYTA ti stenaxwria su otan to paidaki su mpike sti gwnia. Piase ti nipiagwgo MH THN RWTHSEIS GIATI TO KANES AYTO STO PAIDI MU... rwta tin OMWS... 1on poia itan i symperifora tis koris su pou tin odigise sti gwnia? 2on pws mporei na diorthwseis tin epipolaii simperifora tis koris? 3on efoson, pragmati, i timwria einai mia kseperasmeni (oxi panta) methodos epipliksis, ti tha mporuses na kaneis enallaktika kai esi i idia sto SPITI gia na symmorfwneis ti mikri? 4on zitise apo ti nipiagwgo na su perigrapsei en perilipsi tis drastiriotites kai ton tropo pou douleuei stin taksi, giati ISWS ayti i methodos na anikei se kapoio symbolaio taksis pou ekane idi me tous mathites tis. eimai sigourotati oti i nipiagwgos exei kanei tin idia sizitisi 10000 fores giati idiws sto pronipio oi manes einai se paniko. Idiws oi nees mamades. Psyxraimia. i gynaika kserei na kanei ti doyleia tis. E, re kai na kserate ti barbares methodous xrisimopoioun se dytikoeyrwpaika krati? pou i timwria sta atakta paidia einai na menoun EPIPLEON WRES sto sxoleio... Ekei ti tha kanate, an efarmozotan stin Ellada? Minisi stin nipiagwgo?
Μήπως να μας τα έγραφες στα Ελληνικά;;;;;;;; Μας κάνεις μάθημα πως πρέπει να αποκαλούμε τον εκπαιδευτικό σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης, στα greeklish! Ελεος!!!! Επίσης, σιγά μην βάλουμε ένα τετράχρονο στα κάτεργα, από την πρώτη στιγμή που ενόχλησε τη "νηπιαγωγό" του. Η λέξη "νηπιαγωγός" σημαίνει "αγωγή των νηπίων". Η αγωγή δεν είναι πάντα συνδεδεμένη με την τιμωρία, εκτός εάν μεγαλώνεις παιδιά στην Αρχαία Σπάρτη.
Ε να αγιασει το στομα σου Μαρια! Μαμαδες ειμαστε "κυρια νηπιαγωγε" και δεν μας νοιαζει να ξεχωριζουμε τις ειδικοτητες αλλα να κανεις ΕΣΥ καλα την δουλεια σου! Κατι που απο οτι εχω διαπιστωσει πολλες δασκαλες-νηπιαγωγοι-καθηγητριες βαριουνται! Ασε τι κανω εγω στο σπιτι ΜΟΥ με το παιδι ΜΟΥ και κοιτα να κανεις εσυ καλα την δουλεια σου η οποια ειναι να μαθεις στο παιδι πρωτα απο ολα να αγαπαει το σχολειο! ΕΙΣΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑ (εγω ετσι θελω να το λεω μανταμ!) ΑΡΑ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΣΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ! Δεν ειναι τυχαιο που περυσι ο μικρος μου στον παιδικο δεν ηθελε να πηγαινει αλλα δεν εκλαψε ποτε, και φετος που αλλαξαν δασκαλες και προισταμενη (επιτελους ξεκουμπιστηκε η αχρηστη) του αρεσει τοσο πολυ και πλεον ξυπανει μονος του το πρωι "να μην χασει το μαθημα" Λοιπον μην βιαστεις να μας κρινεις κυρια μου, γιατι πολυ πιθανον να μην εχεις καν παιδια! Αγαπη θελουν και να νιωθουν εμπιστοσυνη μακρια απο την ασφαλεια του σπιτιου τους. Αυτο το σπουδασατε ή ειχατε κανει κοπανα εκεινη τη μερα......????
όπα μεγάλη παιδαγωγός. Όχι οι απλές μαμάδες δεν έχουν ιδέα από παιδαγωγική έχουν όμως ανεξάντλητη αγάπη για τα παιδιά τους και δεν μπορείς ούτε εσύ ούτε κανένας να τις ακυρώνει έτσι. Και ναι έρχονται ώρες που από τη κούραση, τα προβλήματα και αλλά λένε "δε το αντέχω άλλο", δεν το εννοούν μεγάλη εσύ παιδαγωγέ. Και να σου πω κάτι το γεγονός ότι τελείωσε κάποιος μια σχολή δεν τον κάνει να έχει ατελείωτη αγάπη για αυτό που κάνει. Το ίδιο ακριβώς με τη Σταυρούλα έζησα με ένα ξαδελφάκι μου, που οκ είναι κακομαθημένο, το ξέρεις ότι το παιδί όλη τη χρόνια δεν ήθελε να πάει σε αυτό το σχολείο, ότι ξύπναγε μέσα στα κλάματα και φώναζε "όχι στο σχολείο μαμά". και γιατί το ίδιο παιδί μετά από λίγους μήνες που το πήγε η μητέρα σε άλλο νηπιαγωγείο, η νηπιαγωγός το έκανε να σηκώνεται με χαρά κάθε μέρα για να πάει. Τι ακριβώς θες να μας πεις ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι καλή στη δουλειά τους;; Ναι δε διαφωνώ είναι πολύ δύσκολο το επάγγελμα από νηπιαγωγείο μέχρι λύκειο, και ναι οι γονείς θεωρούν ότι τα παιδιά τους είναι τα καλύτερα, αλλά όχι τώρα πως θα μας πείσεις ότι καλά έκανε και έβαλε ένα παιδί στο προνήπειο τη δεύτερη κι όλας μέρα να κάτσει στη γωνία. έλεος και όπως έχει ειπωθεί και εδώ μέσα "ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΞΥΔΙ"
Πρώτα απ' όλα είναι απαράδεκτο μια εκπαιδευτικός του Νηπιαγωγείου όπως λες, να γράφει στα greeklish!! Δεύτερον όπως είπες και εσύ η ίδια, όλες είσαστε εκπαιδευτικοί!!!! Είτε στο νηπιαγωγείο, είτε στο δημοτικό κ.ο.κ. Στο νηπιαγωγείο νομίζω είναι ένας λόγος παραπάνω, εφόσον έχεις να κάνεις με νήπια και ειδικά τις πρώτες μέρες της σχολικής χρονιάς!!! Πιστεύω πως η τιμωρία δεν είναι η λύση, αλλά αυτό πρέπει να συζητηθεί από την μητέρα με την δασκάλα!!! Επίσης η μαμά Σταυρούλα δεν μας είπε, γιατί έβαλε τιμωρία η δασκάλα την κορούλα της.... (θα ήθελα να το ακούσω..) Και τέλος δεν μπορείτε να ξέρετε ποιές μεθόδους χρησιμοποιεί ο κάθε εκπαιδευτικός.. εγώ απλά αν μου τύχει θα το συζητήσω με την δασκάλα και είμαι σίγουρη ότι θα βρεθεί λύση!!! Δεν νομίζω να μπήκε τιμωρία η μικρή για το τίποτα!!
Στα δυτικοευρωπαικα κράτη που ανέφερες νηπιαγωγε δεν έχεις προφανώς ιδέα πως λειτουργεί το σύστημα. Ξεκίνησε η μικρή μου πριν από τέσσερις μήνες τον παιδικό σταθμό και μέχρι να εγκλιματιστεί, είχε μια νηπιαγωγό διαρκώς μαζί της, ώστε να υπάρχει ένα άτομο εμπιστοσύνης δίπλα της, εφ´όσον δεν μπορούσε να είναι η μαμά. Και όταν η νηπιαγωγός έκρινε, ότι το παιδί ήταν έτοιμο, τελείωσε η περίοδος προσαρμογής, η οποία κράτησε πεντε εβδομάδες περίπου. Και ενώ σαν μαμά είμαι μονίμως σε άγχος και πανικό, δάγκωσα τα χείλη και εμπιστεύτηκα από την πρώτη μέρα την κοπέλα που την είχε αναλάβει ώστε να γίνει σωστή δουλειά. Αλλά με τον τρόπο που μου μίλησε και ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουν, μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη. Όχι βαριεστημένα πράγματα και όταν ρωτάς πως πήγε η μέρα να μη σου λένε για το παιδί σου αλλά ποσο δύσκολα πέρασαν οι ίδιες. Ξέρεις, προτεραιότητα στους παιδικούς, νήπια κτλ. έχει το παιδί και όχι το ποσο κουράζεται η νηπιαγωγός ή ποσο δύσκολο είναι να κάνει κουμάντο 10-20 παιδάκια. Στην τελική; Δε με νοιάζει! Επιλογή της ήταν. Ας επέλεγε να γίνει κάτι άλλο, που δε θα έχει να κάνει με ψυχούλες 2,3,4 χρόνων. Αλλά δεν έχετε ιδέα τι να σπουδάσετε και λέτε πολλές από εσάς: έλα μωρε. Ποσο δύσκολο είναι να κανεις κουμάντο 10 παιδάκια; Λίγο θα ζωγραφίσουμε, λίγο θα τραγουδήσουμε, λίγο θα παίξουμε και πάει η μέρα και πέφτει ο μισθός. Ας γίνω νηπιαγωγός. Είμαι η ίδια παιδαγωγός αλλά από επιλογή δουλεύω με παιδιά στην εφηβεία, γιατί πιστεύω ότι δε θα τα κατάφερνα με μικρότερα παιδιά. Αντιθέτως η αδερφή μου είναι επίσης παιδαγωγός και επέλεξε να δουλέψει σε παιδικό σταθμό. Και στα τόσα χρόνια της καριέρα της (20) δεν υπήρξε ημέρα που να παραπονέθηκε για κάποιο παιδί. Έχει τη θέληση, την επιθυμία, την υπομονή; Όπως θέλεις πες το. Αλλά όπως είπαν και άλλες κοπέλες, φοβούνται τη συμπεριφορά σας απέναντι στο παιδί αν τύχει και παραπονεθούν και σας περνάνε όλα αυτά. Αν ξέρατε, ότι με μια, δυο, τρεις αναφορές θα χάνετε τη θέση σας, να σας έβλεπα μετά πως θα δουλεύατε. Αλλά η διεύθυνση είναι φίλη μας και κάνει ότι δε βλέπει και ότι δεν ακούει και για να αντιδρασει πρέπει να γίνει κάτι πολύ χοντρό και να ξεσηκωθούν όλοι οι γονείς με συγκεντρώσεις, κανάλια κτλ. Κακό πράγμα το δημοσιοϋπαλληλικι στην Ελλάδα! Και πριν βιαστείς να μιλήσεις, ναι έχω ζήσει στην Ελλάδα. Δε γεννήθηκα στο εξωτερικό και απλώς μιλάω. Σας έζησα και τα έζησα.
Μαμά Σταυρούλα μην το παίρνεις τόσο κατάκαρδα το όλο θέμα.Πρώτα πρέπει να μιλήσεις με το παιδί σου και με ειλικρίνεια να σου απαντήσει τι έχει γίνει.Έχω κι εγώ γιο προνήπιο και προχθές είχαμε θέμα με ένα άλλο παιδάκι "άτακτο" από τον καιρό κιόλας του παιδικού, του έριξε άμμο στα μάτια κι ο δικός μου δεν είπε τίποτα την νηπιαγωγό για να μην τιμωρήσει τον φίλο του. Η νηπιαγωγός είδε όμως το παιδάκι-όπως έμαθα σήμερα-και το τιμώρησε, η μαμά σήμερα ζήτησε με επιτακτικό τρόπο από την νηπιαγωγό το λόγο κι έγινε χαμός.Κάποια στιγμή νομίζω ότι πρέπει να μπουν και όρια σε μας τους γονείς.Τα παιδιά μας πολλές φορές παραφέρονται, καλή θα ήταν και μια "επίπληξη" από εμάς.Λειτούργουν σαν σύνολο πολλά παιδιά και δεν βρίσκονται στο σπίτι τους.
συμφωνω με την melina.και εγω παιδαγωγος ειμαι και ξερω τι γινεται οταν προσπαθεις να ηρεμησεις μονη σου,οχι 25 αλλα και 30 παιδακια καμια φορα.δεν εχετε ιδεα πως λειτουργει το εκπαιδευτικο συστημα στην ελλαδα!στην σουηδια αντιστοιχουν 5 παιδακια σε καθε παιδαγωγο για τα οποια ειναι υπευθυνη και οχι 25 και ανω που αντιστοιχουν εδω.λογικο ειναι οταν καποιο παιδακι δεν καθεται φρονιμα,ειδικα την περιοδο της προσαρμογης που τα περισσοτερα κλαινε και θελουν τη μαμα τους,η δασκαλα να πελαγωσει και να βαλει το παιδακι που ειναι πιο ατακτο για λιγα λεπτα σε μια καρεκλα μεχρι να ηρεμησει.δεν το μαστιγωσε κιολας!ελεος πως κανετε ετσι;οι παλιοι πολυ σοφα λεγανε:"οποιος ειναι εξω απ το χορο,πολλα τραγουδια ξερει"
Η αλήθεια είναι ότι είναι πάντα δυσάρεστο να ακούς ότι έβαλαν το παιδί σου τιμωρία, αλλά δυστυχώς είναι ο καλύτερος τρόπος νομίζω για να καταλάβει ότι δεν ήταν σωστό αυτό που έκανε. Έχω δύο μικρά 4 κ 2 και έχω καταλείξει ότι με το να τους βάλω ήρεμα τιμωρία σε κάποιο σημείο του δωματίου τους για να σκεφτούν τι έκαναν είναι πολύ καλύτερο από τις φωνές ή "καμία στον κώλο" όπως μου λένε διάφοροι. Κ πάντα αν υπάρχει σοβαρός λόγος. Παρόλα αυτά είναι εύκολο να κρίνουμε τη δασκάλα αλλά σκεφτείτε 10 - 12 ανυπάκουα 4χρονα να φωνάζουν όλα μαζί και να κάνει το καθένα το δικό του. Στο σχολείο πρέπει να μάθουν και κάποια πειθαρχεία. Σίγουρα θα μίλαγα στην δασκάλα για να καταλάβω, αλλα θα μίλαγα και στο παιδί μου για να του εξηγήσω ότι στο σχολείο δεν κάνουμε ότι θέλουμε, αλλά ακολουθούμε το πρόγραμμα της τάξης... Φυσικά είμαι απόλυτα αρνητική στην λεκτική και σωματική τιμωρία!!!
Σταυρούλα μου, μάλλον έπρεπε να τονίσεις στην "παιδαγωγό" -νηπιαγωγό ότι δουλειά της δεν είναι μόνο τα νήπια, αλλά και τα προνήπια, ακόμα κι όταν είναι το μοναδικό προνήπιο στην τάξη. Αλλά μάλλον είναι από εκείνες που θεωρούν ότι "δουλειά" της είναι μόνο τα μεγάλα. Δυστυχώς, απ'ό,τι έχω καταλάβει, οι δρόμοι σ'αυτές τις περιπτώσεις είναι δύο: α)πολλές από μας δε μιλάνε γιατί φοβούνται τον αρνητικό αντίκτυπο που θα έχει ίσως αυτό στο παιδί τους. β)κάποιες πιο αποφασιστικές πάνε εκεί και δείχνουν τα δόντια τους. Παρ'όλο που ομολογώ ότι είμαι ένα μάλλον δειλό άτομο και με κυνηγάει και το σύνδρομο της καλής ανατροφής (κοινώς ντρέπομαι να μπινελικώσω) εγώ τις χαίρομαι τις μαμάδες που πάνε και διεκδικούνε τα "δικαιώματα" των μικρών τους. Και τις περισσότερες φορές πιστεύω ότι στρώνουν τα πράγματα. Στη θέση σου θα την είχα υπό στενή παρακολούθηση και το παιδί μου το ίδιο. Και αν συνεχιστεί αυτό θα πήγαινα να της μιλήσω (όμορφα στην αρχή!). Στο κάτω-κάτω τι το τόσο άσχημο μπορεί να έκανε ένα τετράχρονο που να πρέπει να κάτσει στη γωνία τη δεύτερη μέρα του σχολείου?
Η δική μου η μέθοδος στο σχολείο είναι να κάνω βοηθό μου τον φασαριατζή της παρέας. Και έχω το κεφάλι μου ήσυχο και εκείνος κοκορεύεται ότι βοηθάει και γίνεται και χειρότερος από δάσκαλος μετά αν προσπαθήσει κάποιο παιδάκι να του "χαλάσει" τη δουλειά.
Ααααααα, γι' αυτό πέρσι η ταλιμπανίτσα μου κοκορευόταν που η κυρία Ελένη την είχε κάνει βοηθό της (φορούσε και το ειδικό καπέλο - υπερπαραγωγή του βοηθού, φτιαγμένο με χαρτόνια, χρυσόσκονες και αυτοκόλλητα!!!). Θεωρώ υπερβολή να μπει τιμωρία ένα παιδάκι από την 2η μέρα. Το μόνο αποτέλεσμα είναι το παιδί να αντιδράσει (δεν θέλω να πάω σχολείοοοοοοοοοοοοοο!!!). Το μόνο που θα σε συμβούλευα, είναι να μην λες στους άλλους πως "η δασκάλα είναι κακιά" όταν το παιδί είναι μπροστά. Ή αν θες να της μιλήσεις, να το κάνεις, αλλά όχι μπροστά στο παιδί. Αυτό μειώνει τη δασκάλα στα μάτια του παιδιού, πράγμα που δεν είναι καλό για το ίδιο το παιδί. Σαν μαμά δύο παιδιών (Β Δημοτικού και Νήπιο) που από 18 μηνών πήγαιναν παιδικό σταθμό, ένα συμπέρασμα έχω βγάλει: Πολλές φορές θα διαφωνήσεις με τις μεθόδους που θα χρησιμοποιούν οι δάσκαλοι που στα χέρια τους έχεις εμπιστευτεί το παιδί σου, αλλά θέλει διπλωματία για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, δεν βάζεις ένα προνηπιάκι τιμωρία από την πρώτη σκανδαλιά.
Μαρια συμφωνω, την ιδια μεθοδο χρησιμοποιω κι εγω. Επισης η λέξη "τιμωρια" ειναι απαγορευμενη στον παιδικο σταθμο. Βαζουμε το παιδι στην "ηρεμια" για να ηρεμησει και να "σκεφτει τι εκανε.
και ας ερθει καποιος να μου πει πως ΑΥΤΟΣ ο τρόπος που εφαρμόζει η κυρία ορφανίδου κανει λιγότερη δουλειά απο τον τροπο της νηπιαγωγού που βαζει το παιδι στην γωνία !!!! .... Λυπάμαι αλλα για μενα το να πλησιάσεις ενα παιδι , ακομα και το πιο δυστροπο , με τροπο σαν της κυρίας Ορφανίδου, ειναι η ιδανική λυση.....
Ετσι ακριβως!!! Ειμαι κι εγω βρεφονηπιοκομος και διαφωνω καθετα με την τιμωρια, ποσο μαλλον σε περιοδο προσαρμογης. Βεβαια δεν μπορουμε να κρινουμε την συγκεκριμενη παιδαγωγο γιατι δεν γνωριζουμε ολες τις λεπτομεριες. Ειναι αληθεια ομως οτι η μεθοδος "βαζω αρμοδιοτητετες στο δυσκολο παιδι" κανει ΘΑΥΜΑΤΑ!!! Και πιστεψτε με στην πορεια τα παιδακια αυτα γινονται αστερια...!!!!
Διάβασα με προσοχη τον προβληματισμο της μαμας Σταυρουλας και την κατανοω που ενιωσε έτσι ασχημα. Ειμαι κ εγω μανουλα, η μικρη μου ειναι 20 μηνων κ πιστευω οτι σιγουρα θα θυμωνα αν μου ελεγαν κατι τετοιο. Απο την αλλη και χωρις να υπαρχει παρεξήγηση, η δασκάλα θα είχε τον λόγο της που επέλεξε να την βάλει στη γωνία όπως είπε. Αν κ κατα την γνώμη μου η γωνία ειναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό, θα μπορουσε να υπάρχει ένας σκαλί σκέψησ ή ένα χαλί για τους ατακτους κ φυσικά πάντα ο λόγος για τον οποιο την έβαλε τιμωρία έτσι ωστε να καταλάβει το παιδακι.Σκεφτείτε να υπάρχουν μέσα στην αίθουσα 15 παιδάκια που δεν ακουνε την δασκάλα τους.Με κάποιο τρόπο θα πρέπει κ εκείνη να επιβληθει.Προς θεου δεν δικαιολογω την δασκάλα, ειδικα μετα απο αυτο που ειπε ''΄να κανει την δουλεια της με τα αλλα νηπια" , γιατι η κορη της Σταυρούλας και της καθε μαμας που τα εμπιστευεται σ αυτην ειναι η δουλειά της. Είναι πολύ βασική η περίοδος προσαρμογής για τα παιδακια στο σχολειο. Το θέμα ειναι να το αγαπήσουν οχι να το μισησουν και φυσικά να περνάνε καλά. Σταυρούλα μου να μην στεναχωριέσαι κοριτσάκι μ.Μίλα κ με το παιδί, εξηγησε του οτι εκει στο σχολείο θα πρέπει να ακουει τη δασκάλα όπως εσένα στο σπίτι, αν κ πιστεύω οτι ηδη το χεις κάνει.Κ μίλα κ με την δασκάλα,ακομα καλύτερα με την διευθύντρια και εξήγησε της τι σε προβλημάτισε, ρωτα την την γνώμη της. Είμαι κ εγώ εκπαιδευτικός, πρώτα είμαι γονιός και θέλω το παιδί μου να είναι ευτυχισμένο στο σχολείο της μιας κ θα ειναι σαν δευτερο σπίτι της. Ελπίζω να μην σας κουρασα. Σταυρούλα καλη αρχη!
συμφωνω...
Σίγουρα να το συζητήσεις μαζί της! Και να σου εξηγήσει το πότε εκείνη θεωρεί οτι το παιδί πρέπει να μπεί τιμωρία.Εμας πέρσι στο προνήπιο τον έβαζε τιμωρία γιατί το παιδί δεν έκανε καλά την εργασία του.....! Ε,μια δυο της το είπα και ακόμα δεν έχω συγχωρήσει τον εαυτό μου που δεν το είπα απο τη "μια"είναι δυνατόν να βάζεις το παιδί τιμωρία επειδή δεν τράβηξε σωστά τη γραμμή ή έκοψε το χαρτόνι παραπάνω!!! Το παιδί να το βάλεις τιμωρία αν βρίσει,χτυπήσει αλλο παιδάκι και είναι εντελώς ανυπάκουο,μετα πως θές να σε πλησιάσει το παιδί.Τεσπα της είπα πολλά και με ήρεμο τρόπο και απο τότε έστρωσε! Να της μιλήσεις πάντως!
Ακομη δεν ξεκινησαμε το σχολειο και ειναι κατι που με προβληματιζει. Η Δασκαλα σου ειπε οτι θελει να κανει την δουλεια της με τα νηπια??? και τα προνηπια τι ειναι? δεν ειναι δουλεια της? Νομιζω οτι πρεπει να της μιλησεις, οχι ελεγκτικα, αλλα για να καταλαβεις γιατι το εκανε. Ειχε εξηγησει νωριτερα τους κανονες και τις συνεπειες τους? και πες της οτι στεναχωρεθηκες. οπως τα λεμε μεταξυ μας, νομιζω καλο θα ηταν να μιλησεις μαζι της. βεβαια, εξω απο τον χορο μπορω να λεω πολλα τραγουδια! τον Γεναρη που θα αρχισουμε παιδικο θα με δω (ηδη εχω ακουσει τοσα αρνητικα :-(((
Σίγουρα για αρχή θα εξηγούσα της δασκάλας ότι εμένα δεν μου αρέσουν αυτού του είδους οι τιμωρίες και θα της ζητούσα να μην ξαναγίνει κάτι παρόμοιο στο μέλλον (για αποφυγή χειρότερων προβλημάτων ανάμεσα σε μένα και την δασκάλα), και να αφήσει επάνω μου τις τιμωρίες ενημερώνοντας με απλά καθημερινά για το νήπιο μου, για να αποδώσει καλύτερα θα έκανα και κάποιο μικρό δώρο για την τάξη της κόρης μου(πχ κάποια περισσευούμενα παιχνίδια από το σπίτι,θα τα πήγαινα στον διευθυντή του νηπιαγωγείου).Σε περίπτωση που δεν θα άλλαζε κάτι θα ενημέρωνα άμεσα σε ένα έκτακτο συμβούλιο τους γονείς και το συμβούλιο του νηπιαγωγείου για την συμπεριφορά της δασκάλας...
bravo bravo gia akoma mia fora apodiknietai to poso zwa borei na einai kapoies daskalitses pou aporw ti to spoudazoun to epaggelma an den boroun na ferthoun kai na didaxoun paidakia!!!! ade na plinete kana piato kai mhn asxoliste me paidagwgika!!!!!! egw proswpika kai tha tsakwnomoun alla kai tha thn eixa anaferei!!!!!
ενταξει κοριτσια! ειμαι νηπιαγωγος (και μητερα) και ξερω οτι οι μαμαδες τα φουσκωνουν! ολοι θεωρουμε οτι τα παιδακια μας ειναι "πριγκηποπουλα" αλλα μερικες το παρακανουν. δεν γνωριζω φυσικα πως ακριβως εγιναν τα πραγματα, ουτε συμφωνω με το να βαζεις τα παιδια στη "γωνια" αλλα καποια παιδια ειναι τοσο κακομαθημενα που χρειαζεται οπωσδηποτε καποιος να τους θεσει ορια για να λειτουργησει σωστα η ταξη. ειναι πολυ δυσκολο να φερεις βολτα δυο τρια παιδια, σκεφτειτε να εχετε 25! ναι, τις πρωτες μερες θελει πολυ υπομονη και κατανοηση για τα "πρωτακια", αλλα το να βαλεις το παιδι για λιγα λεπτα σε μια καρεκλα να σκεφτει τη λανθασμενη συμπεριφορα του που αναστατωνει την ταξη, δε νομιζω οτι κανει μια παιδαγωγο "δασκαλιτσα". μην βιαζεστε να προσβαλετε την τακτικη καποιου χωρις να ξερετε ολες τις λεπτομερειες.
Ειμαι πραγματικά περιεργη, πιστεύετε οτι ενα τριχρονο η τετραχονο παιδακι ειναι σε θεση να διενεργησει τοσο σοβαρες λειτουργίες? Κ μαλιστα στη γωνια μονο του? Κ μαλιστα χωρις βοηθεια ενηλικου? Αραγε τι γνωριζετε απο παιδικη ψυχολογια? Εχετε σκεφτεί ποσο μπορει να ντραπηκε το παιδακι? Κ ποσο άσχημα αισθανθηκε οταν μια ξενη το εβαλε απο τις πρωτες φορες τιμωρία? Καποια που δεν γνωρίζει κ δεν εμπιστευεται μετετρεψε την πρώτη του εμπειρία στο σχολείο σε κατι ασχημο για να κανει την δουλεια της με την ησυχία της!!!
ειμαι κ γω εκπαιδευτικος..δεν αναφερεις ομως γιατι εγινε αυτο..αν υπηρξε ουσιστικος λογος οπως χειροδικια η να μιλησει ασχημα προς αλλο παιδακι-α οκ σεβαστο..αν οχι ηταν λιγο υπερβολικο..τι θα πει στη γωνια...ασ μη καταδικαζουμε ομως ολουσ κ ολα με χαρακτηρισμους τυπου "ζωα" κτλ..εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λεγονται..ας ειμαστε λιγο συγρατημενοι στα λεγομενα μας..ζουμε σε δυσκολους καιρους,ας γινουμε γονεις κ εκπαιδευτικοι συνεργατες κ οχι εχθροι για το καλο των παιδιων μας..μια ηρεμη συζητηση με δασκαλα θα ωφελουσε κ τις 2 πλευρες..χωρις φωνες κ επιθεσεις ηρεμα κ απλα..
Εμεις οι μαμαδες τα "φουσκωνουμε" οπως λετε γιατι δεν ειναι ολες οι δασκαλες σωστες στην δουλεια τους. Απλα διοριστηκαν καπου και κανουν την δουλεια τους. Δεν ειναι ολες οι δασκαλες κακες, αλλα δεν κανουν κι ολες καλα την δουλεια τους. Σιγουρα δεν μπορουμε να βγαζουμε αμεσως συμπερασματα αλλα δεν ειναι δυνατον να βαζεις ενα 4χρονο τιμωρια απο την δευτερη μερα. Οτι κι αν εχει συμβει το χειριζεσαι με πιο λεπτο τροπο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ! Μα αν ειναι δυνατον, δεν χρειαζεται να εισαι παιδαγωγος για να το δεις, μυαλο χρειαζεται που απο οτι φαινεται καποιοι συναδελφοι σας δεν διαθετουν! Απαραδεκτη η δασκαλα, οτι κι αν εκανε το μικρο το χειριστηκε τελειως λαθος! Δηλαδη τι θα εκανε με τα παιδακια που κλαινε συνεχεια τις πρωτες μερες??? Τα πλακωνουμε στο ξυλο μπας και σκασουν???? Ελεος....