Η νέα έρευνα του KasperskySafeKids αποκάλυψε το διαδικτυακό περιεχόμενο για το οποίο ενδιαφέρθηκαν περισσότερο τα παιδιά το φθινόπωρο του 2021. Όσον αφορά τα παιχνίδια, τα παιδιά έψαχναν συχνά για το GenshinImpact και τοPoppyPlaytime. Τα πιο δημοφιλή παιχνίδια μεταξύ των παιδιών φάνηκε να είναι η Barbie και ταLego. Επιπλέον, οι Coldplay έγιναν εξαιρετικά δημοφιλείς στα παιδιά μετά από μια συνεργασία με το K–Popσυγκρότημα BTS.
Ήρθε η ώρα να διαλέξετε δώρα! Για να βρουν το καλύτερο δώρο για τα παιδιά, οι γονείς του σήμερα μπορούν να ερευνήσουν τα ενδιαφέροντα και τα χόμπι τους πιο διεξοδικά από ποτέ. Για να συμβάλει σε αυτή την προσπάθεια, η Kaspersky μελέτησε τα ενδιαφέροντα των παιδιών σε διαφορετικούς τομείς (παιχνίδια, μουσική και ταινίες/κινούμενα σχέδια) προκειμένου να βοηθήσει τους ενήλικες να προσανατολιστούν στις επιλογές δώρων.
Η Kaspersky ανέλυσε ανώνυμα δεδομένα[1] – όπως αναζητήσεις καθώς και τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές Android[2]και κατηγορίες ιστότοπων -τα οποία παρέχονται στο σύνολό τους εθελοντικά από χρήστες του KasperskySafeKids, με σκοπό τη διερεύνηση των βασικών ενδιαφερόντων και των αναγκών των παιδιών μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου 2021.
Παιχνίδια
Το gaming φάνηκε να είναι το πιο δημοφιλές θέμα στο YouTube αυτό το φθινόπωρο, αντιπροσωπεύοντας το 28,4% του συνόλου των αναζητήσεων.
Δύο νέες επιλογέςεισήλθαν στις κορυφαίες αναζητήσεις παιχνιδιών φέτος – το GenshinImpact και το PoppyPlaytime. Το Minecraft ήρθε δεύτερο με 22,4%. Επιπλέον, η σειρά Let’sPlay του Minecraft αποδείχθηκε πιο δημοφιλής από το Roblox, του οποίου το μερίδιο των αναζητήσεων ήταν 5,9%. Παράλληλα, τα κορυφαία κανάλια gaming στο YouTube ήταν τα MrBeast, EdisonPts και Paluten.
Μουσική
Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με τη μουσική κατέλαβαν τη δεύτερη θέση ως προς τον αριθμό των αναζητήσεων στο YouTube με μερίδιο 19,1%. Οι πιο δημοφιλείς μουσικοί ήταν οι BTS, BlackPink, LilNasX, ArianaGrande και Twice. Τα πιο γνωστά τραγούδια ήταν το CKay – LoveNwantiti, και δύο νέα κομμάτια από ένα από τα μέλη τωνBlackPink, τηLISA – «LALISA» και «MONEY».
Είναι ενδιαφέρον ότι η K-Popεξακολούθησε να είναι δημοφιλής στα παιδιά. Χάρη στην κοινή επιτυχία MyUniverseμε το κορεατικό συγκρότημα BTS, οι Coldplay, που δεν είχαν εμφανιστεί στο παρελθόν, ξαφνικά ανέβηκαν στη σφαίρα των ενδιαφερόντων των παιδιών.
Ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές
Το 12,1% του συνόλου των αναζητήσεων αφορούσε ταινίες, κινούμενα σχέδια και τηλεοπτικές εκπομπές. Τα παιδιά αναζητούσαν πιο συχνά κινούμενα σχέδια – το ποσοστό των αναζητήσεων ήταν 56,4%. Τα περισσότερα παιδιά αναζήτησαν τα Peppa Pig και Miraculous: Tales o fLady bu g& Cat Noir. Το ποσοστό των αναζητήσεων για τηλεοπτικές εκπομπές ήταν 35,3%. Κυρίαρχες ήταν η γερμανική εκπομπή Hilfmiristhe! Jung, pleite, verzweifeltκαιBerlintagundnacht, τοκορεατικόδράμαA Beauty of Revenge κα ιο Mr. Bean. Όσον αφορά τις ταινίες, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν κυρίως για το Venom: Let There Be Carnage και το Spider-Man: No Way Home.
Παιχνίδια και δώρα
Όσον αφορά τις αναζητήσεις που σχετίζονται με παιχνίδια και πιθανά δώρα, ταLEGO και η Barbieαναδείχθηκαν κυρίαρχοι. Από την εκπαιδευτική σφαίρα, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για τον κόσμο των ζώων και τα πειράματα στη χημεία και τη φυσική. Αυτές οι αναζητήσεις θα διευκολύνουν τους γονείς να επιλέξουν δώρα με βάση τα ενδιαφέροντα των παιδιών τους.
«Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις παγκόσμιες τάσεις των ενδιαφερόντων των παιδιών, καθώς και με τι ακριβώς είναι παθιασμένο το παιδί σας. Ένα δώρο που βασίζεται σε κάτι εξαιρετικά δημοφιλές αυτήν τη στιγμή –όπως, για παράδειγμα, τα νέα αθλητικά παπούτσια Vans– μπορεί να είναι χρήσιμο και δεν θα γίνει ξεπερασμένο. Εναλλακτικά, οι προτιμήσεις του παιδιού για παιχνίδια, ταινίες ή μουσική παρέχουν καλές ενδείξεις. Αν είναι λάτρεις της μουσικής, δώρα όπως καλά ακουστικά θα είναι μια εξαιρετική επιλογή», σχολιάζει η Anna Larkina, εμπειρογνώμονας ανάλυσης περιεχομένου ιστού στην Kaspersky.
Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ.
Για να διασφαλιστεί ότι τα παιδιά έχουν μια θετική διαδικτυακή εμπειρία, η Kaspersky συνιστά στους γονείς:
[1] Τα δεδομένα επιβεβαιώνουν ότι το YouTube είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή μεταξύ των παιδιών. Για να φτάσετε στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντά τους, αξίζει να δώσετε προσοχή στα βίντεο που αναζητούν συχνότερα τα παιδιά στην πλατφόρμα. Για να το κάνει αυτό, η Kaspersky ανέλυσε τις κορυφαίες 1.000 αναζητήσεις μικρών παιδιών το φθινόπωρο του 2021.
[2] Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, τα παιδιά πέρασαν τον περισσότερο χρόνο στο YouTube αυτό το φθινόπωρο – 31,4% του συνολικού χρόνου που αφιέρωσαν στις 10 κορυφαίες δημοφιλείς εφαρμογές. Στη δεύτερη θέση ήταν το WhatsApp με μερίδιο 19,2%, λιγότερο από 1 ποσοστιαία μονάδα πίσω βρέθηκε το TikTok (18,8%).
Σχετικά με την Kaspersky
Η Kaspersky είναι μια παγκόσμια εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας με έτος ίδρυσης το 1997. Η βαθιά πληροφόρηση απειλών και η τεχνογνωσία στον τομέα της ασφάλειας της Kaspersky μετατρέπονται συνεχώς σε λύσεις και υπηρεσίες ασφάλειας για την προστασία επιχειρήσεων, κρίσιμων υποδομών, κυβερνήσεων και καταναλωτών σε όλον τον κόσμο. Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο ασφάλειας της εταιρείας περιλαμβάνει την προστασία τερματικών σημείων και μια σειρά εξειδικευμένων λύσεων και υπηρεσιών ασφάλειας για την καταπολέμηση εξελιγμένων και εξελισσόμενων ψηφιακών απειλών. Περισσότεροι από 400 εκατομμύρια χρήστες προστατεύονται από τις τεχνολογίες της Kaspersky και βοηθάμε 240.000 εταιρικούς πελάτες να προστατεύουν ό,τι είναι πιο σημαντικό για αυτούς. Μάθετε περισσότερα στο www.kaspersky.com.
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
Κανένα σχόλιο ακόμη
Γράψτε πρώτος ένα σχόλιο