μαμά Αλέκα
Τώρα που τελείωσε η σχολική χρονιά, θέλω κι εγώ να σας πω την ιστορία του γιου μου.
Ο Αλέξης – κοντά 7 χρονών σήμερα- διαγνώστηκε από το προνήπιο σχεδόν με μαθησιακή δυσκολία, διάσπαση προσοχής. Από το νήπιο κιόλας άρχισε εργοθεραπείες! Ευτυχώς τύχαμε μίας εξαιρετικής νηπιαγωγού που τον βοήθησε πολύ και πάλεψε μαζί του. Στο τέλος του νηπίου ζήτησα εγώ προσωπικά να έρθει σχολική σύμβουλος στο σχολείο για να κρίνει αν είναι έτοιμος να πάει δημοτικό ή αν θα χρειαζόταν να επαναλάβει τη χρονιά του νηπίου. Βλέπετε είμαι κι εγώ στο χώρο της εκπαίδευσης και δεν έχω ταμπού μ’ αυτά τα πράγματα! Έχω δει πόσο βασανίζονται παιδιά που τα πιέζουν για να προχωρήσουν ενώ δεν είναι έτοιμα! Και δεν ήθελα κάτι τέτοιο να συμβεί και στο γιο μου!
Και η νηπιαγωγός και η σύμβουλος και η εργοθεραπεύτριά του, συμφώνησαν πως ο Αλέξης έπρεπε να συνεχίσει στο δημοτικό γιατί ήταν οριακή η δυσκολία του πλέον κι εκείνος το πάλευε πολύ!
Κι ήρθε η ώρα να πάμε στην Α δημοτικού! Η πρώτη ατυχία, μας χτύπησε την πόρτα! Πέσαμε σε μια δασκάλα που όχι μόνο είχε άγνοια μαθησιακών δυσκολιών αλλά είχε κι άποψη! Ό,τι πιο επικίνδυνο δηλαδή! Σας παραθέτω τη πρώτη μας συζήτηση στην πρώτη ενημέρωση γονέων:
– Ο Αλέξης τα πάει καλά αλλά δυσκολεύεται λίγο!
– Ναι, το γνωρίζω! Έχει διάσπαση προσοχής και θα ήθελα τη συνεργασία σας!
– Αααα. Και γιατί δεν τον κρατήσατε στο νήπιο τότε;
– Γιατί το λέτε αυτό; Δεν «τραβάει» το παιδί;
– Μωρέ ναι! Αλλά να… με καθυστερεί!
Εκείνη τη στιγμή, ντρέπομαι που το λέω, αλλά έκανα shut down! Διέκοψα κάθε δίοδο επικοινωνίας μ’αυτή τη δασκάλα! Στα 13 χρόνια που εργάζομαι με παιδιά, δεν έχω πει ΠΟΤΕ κάτι τέτοιο σε γονιό! Φτιάχνω διαφορετικά τεστ κάθε φορά, διορθώνω με διαφορετικό τρόπο το γραπτό τους, βάζω διαφορετική ορθογραφία κάθε φορά, εξετάζω διαφορετικά αυτά τα παιδιά! Γι’ αυτό και θυμώνω πολύ με μένα!!! Θυμώνω που δεν γύρισα να της απαντήσω, θυμώνω που δεν την έβαλα στη θέση της, θυμώνω που δεν της είπα: Ε, και;;;;;;;;;;;;;;;;
Άρχισε λοιπόν μία εφιαλτική χρονιά! «Τόνους» ορθογραφίας, απαιτήσεις που απευθύνονταν σε μαθητές Αϊνστάιν και πάνω, αμέτρητες φωτοτυπίες! Κι όλα αυτά με μία δασκάλα η οποία είχε ξεκαθαρίσει πως ήταν υπέρ της δουλειάς στο σπίτι! Αρχές Οκτώβρη -σημείωση, τα μαθήματα είχαν αρχίσει 15 Σεπτεμβρίου!- είχαν ορθογραφία 18 λέξεις! Ξοδέψαμε 3,5 ώρες μέσα σ’ ένα Σαββατοκύριακο για να τις μάθουμε όσο πιο καλά μπορούσαμε!
Τη Δευτέρα το μεσημέρι, βγαίνει ο Αλέξης κλαμμένος από το σχολείο! Όταν τον ρώτησα τι συνέβη, μου έδειξε την ορθογραφία του! Είχε κάνει λάθος σε τρεις και του είχε βάλει Α με 8 ερωτηματικά από δίπλα! Έσκυψα και του είπα πόσο υπερήφανη ήμουν γι’ αυτόν κι ότι για μένα αυτό ήταν άριστα! Και δεν έλεγα ψέμματα.
Αυτό συνεχίστηκε μέχρι τα Χριστούγεννα όταν ζήτησα να μπει ο γιος μου στο τμήμα ένταξης. Για όσες δεν ξέρουν, στα δημοτικά υπάρχει δασκάλα ειδικής αγωγής που τα παίρνει δύο ώρες την εβδομάδα και τους κάνει ειδικό μάθημα! Μέσα σε 15 μέρες, το παιδί μου έμαθε να διαβάζει και να γράφει. Τόσο απλά και συνάμα τόσο δύσκολο για την κανονική του δασκάλα!
Η συμπεριφορά της συνεχίστηκε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς! Όταν δεν είχε την κ. Όλγα, τη δασκάλα ένταξης δηλαδή, είχαμε την ίδια ορθογραφία με τα άλλα παιδιά! Μαντεύαμε να το πω καλύτερα γιατί παρόλο που ήξερε τη δυσκολία του παιδιού, αρνιόταν συστηματικά να τον βοηθήσει να σημειώσει τι είχε για την άλλη φορά! Αλλά ο Αλέξης εκεί! Δυνατός, γεμάτος πείσμα, με τεράστια υπομονή.
Το ξέρω πως δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί ίδιοι! Με στεναχωρεί όμως που αν μιλάμε για καλό εκπαιδευτικό, τότε μιλάμε για τις εξαιρέσεις! Εξαίρεση θα έπρεπε να ήταν η δική μας δασκάλα! Δεν ζήτησα να κάνει χάρη στο παιδί μου, ούτε ζήτησα να του χαριστούν πράγματα! Ζήτησα να πάρει μία αναγνώριση της προσπάθειάς του μ’ένα απλό μπράβο! Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο!
Θέλω λίγο ν’ απευθυνθώ και στις μανούλες που υποψιάζονται πως το παιδί τους μπορεί να έχει μία μαθησιακή δυσκολία. Διαβάζω καθημερινά στη σελίδα τους προβληματισμούς τους και στεναχωριέμαι. Μην αφήσετε κανέναν να σας πείσει πως το παιδί σας είναι ‘χαζό’ ή έχει ‘πρόβλημα’ επειδή μπορεί ν’ αντιμετωπίζει μία δυσκολία! Ο Αλέξης είναι ένα χαρισματικό παιδί απλά όχι τόσο στα μαθήματα. Είναι εξαιρετικός στην κολύμβηση – χτες βγήκε πρώτος στις επιδείξεις!!!- , είναι εξαιρετικά κοινωνικός κι ειλικρινά τόσο μα τόσο καλόκαρδο παιδί! Δεν με νοιάζει που το πιο πιθανό είναι ότι θα μείνει μια ζωή ανορθόγραφος! Δεν με νοιάζει αν δεν γίνει επιστήμονας τρανός και μεγάλος – αν το θέλει βέβαια ποια είμαι εγώ που θα τον εμποδίσω;;;;
Με νοιάζει που είναι μαχητής, με νοιάζει που είναι πονόψυχος!
Και δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι πιο υπερήφανη για εκείνον!!!
ΜΠΡΑΒΟ σου, αγόρι μου!!!
ΥΓ: Για να μη το ξεχάσω, αν υποψιαστείτε μαθησιακή δυσκολία ελέγξτε πρώτα τα μάτια και τα αυτιά!!!
μαμά Αλέκα
Στο "Είμαι Μαμά!" όλοι έχουν λόγο! Θες να μοιραστείς μαζί μας μια εμπειρία σου; Να γράψεις κάποιο κείμενο σχετικό με την ειδικότητά σου; Είδες κάτι ενδιαφέρον που πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιεύσουμε; Επικοινώνησε μαζί μας στο eimaimama@gmail.com
ακριβως το ιδιο συνεβει και στον γιο μου τωρα ειναι τριτη δημοτικου ειναι αστερι μαθηματικα ιστοριαστα υπολοιπα βεβαια μονο προφορικα στα γραπτα τα χανει!!! εχουμε τελειο δασκαλο τον βοηθαει και το παλλικαρακι μου το παλευει στα διαγωνισματα εκτοςμαθηματικα ιστορια γλωσσα δεν του βαζει βαθμουςμονο μπραβο γιτι προσπαθει κανουμε ενταξη δυο φορες την εβδομαδα το προσπαθουμε με το παιδακι μου το παλευει ειναι μαχητης σαν τον δικο σου να τον χαιρεσαι τον γιοκα σου
Μπράβο μαμά έκανε,παντα να είσαι κοντά στο παιδί σου όπως είσαι...!η επιβράβευση ήδη η Αγαπη κάνει θαύματα πιστεύω! Μαργαριτα αν δεν ξεπέρασε θα το πρόβλημα που έχεις εσυ για το αν θα ξαναπάρει νήπιο το παιδί σου,θα δημιούργησεισ πρόβλημα στο ίδιο σου το παιδί.δεν το κανεις για σένα αλλα γιατι το εχει ανάγκη το παιδί σου.και να μην σε νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι...!μιας γνωστής μου το παιδί που ξανά πήγε νήπιο του έκανε πολύ καλό ωριμάσε το παιδι και με κάποια βοήθεια πήγε πιο έτοιμο στο δημοτικο.κοιτα το καλό του παιδιού σου και μη νιώθεις Ασχημα η' μειονεκτηκα.γραψε και αυτούς που δρν καταλαβαίνουν.πηγεντε και σε ειδικούς να δεις τι θα σου πουν.εμενα ο γιος μου ειναι 10,απο την πρώτη δημοτικού έβλεπα οτι κάτι δεν παει καλα.πηγα στο κέντρο ψυχικής υγείας μου είπαν πως ειναι χειριστηκος,να του βάλουμε όρια.πηγαμε να τρελάνουν το παιδι.μετα στην Τρίτη δημοτικού μετα απο πολύ ψυχολογική κουράσει μέσα στην καθημερινότητα για το διαβασμα ,για την συμπεριφορα του.ξανά πήγα σ'ενα παράρτημα του παίδων και μου είπαν πως εχει δεπυ.δεν νιώθω άσχημα γι'αυτο,αλλα αν υπήρχε κάποιος να μου πει κάτι στο νηπιαγωγείο δεν θα βασανίζοταν το παιδι μου.γιατι πραγματικά κουράστηκε πολύ κι εγω τον πίεζα με το διάβασμα γιατι ήξερα πως δεν εχει κάτι.ο άντρας μου δεν (θέλει) να πει στον εαυτό του πως το παιδι εχει κάτι.αλλα έρχεται μαζί μου και προσπαθεί...! Πρέπει να είμαστε δίπλα στα παιδια μας,όχι εμπόδια γι'αυτα.ευχομαι να καταλάβεις και να ήρεμησεις!!!
Μπραβο σου μαμα Αλεκα να τον χαιρεσαι το παλικαρακι σου και πολλα συγχαρητηρια να του δωσεις!!!!!! Kαι σου ευχομαι οτι καλυτερο γα σενα και για τον " μεγαλο " Αλεκο!!!!!
Αλέκα μπράβο σου έχω κι εγω μια κόρη 5 ετών που στην περσινη χρονιά (παιδικο σταθμο ) κόντεψε η δασκάλα της να τη βγαλει προβληματικη και ψυχολογικα ασταθη γιατι ηταν ζωηρη . Φετος πηγαμε για μια δωρεαν εξεταση σε ενα ιδιοτικο κεντρο και μας ειπαν οτι εχει διασπαση προσοχης ...οκ ιεπαμε θα το ψαξουμε ....ο αντρας μου φυσικα αρνηθηκε , οι φιλες μου ...το ιδιο " μωρε τι μας λες μου ελεγαν δεν ειναι χαζο το παιδι σου !!! " τελευταια εγινε καπως επιθετικη με τα κοριτσια του προνηπιου και η διευθυντρια την πειρε στο γραφειο της και της ειπε " οπως στεναχωρησες τη δασκαλα σου θα στεναχωρεθεις κι εσυ " ( μου το ειπε η ιδια η διευθυντρια ετσι ; ) και δεν αφησαν το παιδι να μοιρασει τα προσκλητηρια για το παρτι της . Στη σχολικη γιορτη της ελεγαν μπροστα μου τι θα γινει Δεσποινα θα παιξεις η θα κλαις παλι ; εννοειτε πως δεν το αφησα ετσι τους κατσαδιασα . με εχουν αναγκαση να μην πηγαινω το παιδι καθε μερα για να το βλεπω ηρεμο , ενα παιδι που στο σπιτι ειναι ευγαινικοτατο ναι λιγο ζωηρο χαρουμενο στη γειτονια χορευει για να την χειροκροτουν (την ψωναρα μου χιχι !!), στο σχολειο εχει ξεσπασματα θυμου και σηκωνει χερι ΜΟΝΟ στη δασκαλα. η δασκαλα του νηπιου μας εστειλε σε παιδο/γο του ικα γιατι λεει πως θα πρεπει να κανει εργοθεραπιες για να μην πηγαινει ολη την ταξη πισω (αυτο τωρα ειναι καλο ;) ακομα περιμενω τηλ. για ραντεβου . πειτε με οπισθοδρομικη αλλα δεν θελω να παει 2 φορες νηπιο θελω να τα καταφερει ειναι δυνατο κοριτσι και πανεξυπνο το νιωθω .κλαιω καθε φορα που το σκεφτομαι με εχουν κανει και οι συγγενεις κουρελι οτι ειμαι τρελη και θα τρελανω και το παιδι αμα το παω σε γιατρο . τι να κανω ; ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν είναι όλα τα παιδιά για να πάνε δύο φορές νήπιο, όποια μαθησιακή δυσκολία κι αν έχουν. Το παιδί να το πας σε γιατρό χωρίς να στενοχωριέσαι. Να ξέρεις όμως ότι στα ιδιωτικά κέντρα οι διαγνώσεις είναι μερικές φορές πιο τραβηγμένες για να βγάλουν πελατεία. Αφού, όμως, στο έχουν πει και στο σχολείο ότι κάτι βλέπουν που τους προβληματίζει να πας και στο γιατρό και να μην το αφήσεις. Αλλά πολύ χαλαρά, χωρίς κανένα άγχος. Αν εσύ δεν πιστεύεις ότι το παιδάκι χρειάζεται 2η φορά νήπιο κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα εσύ είσαι η σωστή, γιατί το ξέρεις το παιδί καλύτερα από τις δασκάλες. Και τις δασκάλες σας δεν τις έκοψα και τις καλύτερες του κόσμου. Αν ήταν από εκείνες τις παλιές δασκάλες που ασχολούνταν πολύ με τα παιδιά και δεν τα έβλεπαν σαν μπελά και θα το είχαν λύσει το πρόβλημα στο σχολείο πολύ γρήγορα και δε θα είχαν πει για ένα παιδί ότι καθυστερεί την τάξη. Βολεύει να πετάνε από πάνω τους ευθύνες αποδίδοντας το καθετί σε μαθησιακή δυσκολία. Οι παλιοί-παλιοί δάσκαλοι ήξεραν πολύ καλύτερα πως να αντιμετωπίσουν ξεχωριστά το κάθε παιδί. Δε λέω ότι δεν είναι μαθησιακή δυσκολία (που δεν πιστεύω επακριβώς στον όρο, γιατί αν δεις τι έχουν ονομάσει μαθησιακές δυσκολίες θα δεις ότι είναι απλά διαφορετικά στυλ μάθησης από το στυλ που δέχεται το ελληνικό σχολείο) αλλά ακόμη και να είναι δεν ακούγεται τόσο φοβερό και πολύ εύκολα θα μπορούσαν οι δασκάλες να προσεγγίσουν το παιδί και να κόψει αυτή την επιθετικότητα προς την κυρία του. Αν εσύ δε νιώθεις ότι το παιδί πρέπει να ξαναπάει νήπιο θα το συζητήσεις με πολλούς αρμόδιους και θα υποστηρίξεις μέχρι εσχάτου την άποψη σου. Μπορεί και να σε πείσουν με σοβαρά επιχειρήματα και να αλλάξεις γνώμη, αλλά αν δεν το νιώθεις εσύ μέσα σου ότι το παιδί αυτό χρειάζεται μην το δεχτείς αν κάποιος δε σου εξηγήσει σοβαρά γιατί το πιστεύει αυτό. Όπως υπάρχουν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που τους κάνει καλό η επανάληψη του νηπίου, έτσι υπάρχουν και άλλα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που πρέπει να πιεστούν σε πιο δύσκολες καταστάσεις από αυτές που αντέχουν εκείνη τη στιγμή γιατί αυτό θα τα βοηθήσει στην εξέλιξή τους. Κανένα παιδί δεν είναι ίδιο με το άλλο, ακόμη κι αν βρίσκονται κάτω από την ίδια ταμπέλα μαθησιακής δυσκολίας και κανένας δεν ξέρει ένα παιδί όσο καλά το ξέρει η μαμά του. Kαι όλα αυτά με την προϋποθεση ότι η μαμά είναι σε θέση να ακούσει κάποια πράγματα για το παιδί της και δεν τα απορρίπτει από θέμα ταμπού ή φόβου. Αν δεν φοβάσαι να συζητάς τέτοια θέματα, τότε να είσαι σίγουρη ότι εσύ ξέρεις πολύ καλύτερα από όλους τι πρέπει να κάνεις με το παιδί. Στους συγγενείς και τους φίλους μη συζητάς πράγματα τα οποία δεν καταλαβαίνουν, γιατί μόνο να σε μπερδέψουν μπορούν. Ψάξε ανθρώπους που αντιλαμβάνονται για τι πράγμα μιλάς, όπως για παράδειγμα ένας γιατρός ή η μια μαμά αντίστοιχη με αυτήν που έγραψε το κείμενο.
Μπραβο και στους δυο σας. Ο γιος μου ειναι13χρονων τωρα και οταν ξεκινησε στην πρωτη δημοτικου ειχαμε μια δασκαλα που ουτε καν προσεξε τιποτα αλλα ουτε και να δεσει τα παιδια μεταξυ τους σαν ομαδα, στην β, και γ, δημοτικου ειχαμε την κυρια δεσποινα το μονο που ηξερε να μου λεει ηταν οτι ο νικος εχει διασπαση προσοχης και απο εκει και περα το κενο. Στην δ, δημοτικου ειχαμε την κυρια δημητρα μολις ξεκινησε η χρονια μας εστειλε κατευθειαν στο κεντρο ψυχικης υγειας δεν μπορω να πω μας βοηθησαν ολοι πολυ. Στην ε, δημοτικου ειχαμε την κυρια αννυ που στην ταξη μας ειχε και την κορη της οποτε καταλαβαινετε τι γινοταν. Στην στ, δημοτικου ειχαμε την κυρια ποπη η οποια ηταν η πιο τελεια δασκαλα κοντα της ο νικος εμαθε και να διαβαζει και να γραφει και ολα αυτα στην εκτη δημοτικου που ηταν πλεον αργα για το παιδι. Οσο για την κυρια ποπη δεν εχω λογια για να την ευχαριστησω μεσα απο την καρδια μου και ο θεος να την εχει παντα καλα. Ευτυχωςστο γυμνασιο εχουμε καλους καθηγητες και μας βοηθανε παρα πολυ. Και ναι και το δικο μου παιδι περασε οτι και αλεξης και πολλα αλλα αυτο που χρειαζεται ειναι πολλη υπομονη, τροπο και πολλη αγαπη, συνεχως επιβραβευσεις, πολλα διαλλειματα στο διαβασμα και ολα τα παιδακια μας θα βρουν τον δρομο τους αρκει να ειναι παντα καλα και γερα. Συγνωμη αν σας κουρασα...
Αστέρι!!! Όταν βλέπω και ακούω για τέτοια παιδιά, νοιώθω ρίγος συγκίνησης!!!! Να χαίρεσαι το αγοράκι σου μαμά Αλέκα. Σε λίγα χρόνια θα δώσω μια παρόμοια μάχη για το γιο μου και ξέρω ότι δεν πρόκειται να χαριστώ σε κανέναν!!! Καλή επιτυχία να έχει παντού και πάντα, η θέλησή του είναι το παν!!!
Αγάπη μουυυυυυυυυυ
γεια σας και καλή σχολική χρονιά. Εχω μια κορη που τώρα θα παει β δημοτικου. Επειδή ειναι ανώριμη καναμε κάποια ραντεβου σε ιατροπαιδαγωγικό κεντρο στα εξάρχεια όπου μας ειπανε το παιδι να επαναλάβει την α ταξή. Εμεις δεν έχουμε κανενα προβλημα γιατι το βλεπαμε οτι το παιδι είναι ανώριμο. Η διευθύντρια του σχολείου μας λέει οτι τωρα είναι αργά και δεν μπορει να γίνει κάτι έστω και εχω το χαρτι από το κέντρο. Εχει κάποιος απόψη για το ποια είναι η διαδικασία επαναφοίτησης. Περιτό να πω οτι η περσινη δασκαλα της δεν θεώρησε απαραίτητα να μείνει το παιδι στην ιδια τάξη ή να προτείνει το τμήμα ένταξης.
Δεν ξερω ακριβως την διαδικασια αλλα το μονο που ξερω σιγουρα μετην συνεργασια με το κεδυ και με την πρωτοβαθμια εκπαιδευση θα το πετυχεις. Αλλα θελει να τρεξεις και να τους πιεσεις πολυ. Αλλα ρωτα μηπως την δεχονται σε αλλο εχολειο.
μπραβο μαμα Αλεκα ειναι κουκλος ο γιος σου και εφοσον εχει υπομονη και πεισμα εχει κερδισει το μισο αγωνα της ζωης του,το υπολοιπο ειναι η ΘΕΑ ΤΥΧΗ!!! Μακαρι ολοι να ειχαν τετοια μυαλά και αποψεις σαν και σενα, θα ηταν καλυτερη η κοινωνία μας!! (οσο για την δασκάλα που την ..καθυστερεί..να προσεξει να μην βιαστεί και φαει τα μουτρα της!!! φανταζομαι οτι Η εν λογω εκπαιδευτικος θα εχει και χαρτι ψυχολογιας οπου θα το πηρε με ΑΡΙΣΤΑ!!!)ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ KEEP WALKING!!!
με μια τέτοια υπέροχη μαμά πως να μη βγει μαχητής ο Αλέξης. Συνέχισε να τον υποστηρίζεις και να είσαι δίπλα του και όλα θα είναι υπέροχα στη ζωη του. Μπράβο και στους δυο σας και στη δασκάλα της ένταξης. Μακάρι του χρόνου να έχετε μια καλύτερη δασκάλα
ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΥΤΑΤΟΣ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ.Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 4,5 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΟΡΕΑ ΝΑ ΜΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
το ιδιο ακριβως έπαθα,η κορη μου εχει διασπαση προσοχης και βραχυπροθεσμη μνημη,η δασκαλα λεει οτι ειναι η τελευταια στη ταξη και οτι τα υπολοιπα παιδια ειναι τελεια.πηγαινουμε στην ενταξη και θα αρχισουμε και εργοθεραπεια.μασ βαζει παντως πολλα φυλλαδια μεχρι που με πιανει και μενα απελπισια,απο περυσι τρεχω σε παιδοψυχιατρους και λογοθεραπευτες και σταματησα γιατι κουραστικα ,(δεν εχω κανενα στηριγμα)μονο το κοριτσι μου που χαιρετε οταν καταφερνει κατι σωστα.....καθε φορα που βλεπω τη δασκαλα μου κανει παραπονα,ευχομαι να ημουν αορατη καποιες φορες.ενω η δασκαλα της ενταξης ειναι φοβερηηηηηηη!!!!.με βοηθαει πολυ,,,ΔΑΣΚΑΛΟΣ=λειτουργημα..../
den exw logia apla den iparxeis kopela moy eisai mia apo tis pio kales manoyles p exw gnwrisei agapw esena alla k ton alex mas !!!
μαμα Αλεκα....με συγκινησε η αναρτηση σου...ο γιος μου εχει δυσλεξια...διασπαση προσοχης και δεν μπορει να καταλαβει αυτο που διαβαζει...που σημαινει καποιος πρεπει να τον βοηθαει σε αυτο...Ο Κωνσταντινος ειναι τωρα 16 χρονων...πηγαινε 1 λυκειου...αλλα εμεινε απο απουσιες..θα ξανακανει την ταξη τον σεπτεμβριο!Απο το δημοτικο ειχε προβλημα στο σχολειο...ολοι οι δασκαλοι μας ελεγαν οτι δεν συγκεντρωνεται και οτι ειναι πολυ ζωηρος...απο την τριτη δημοτικου διαβαζε με δασκαλα...εγω δουλευα παρα πολλες ωρες και δεν μπορουσα να τον βοηθαω στο σχολειο!Στην τεταρτη δημοτικου ρωτησα την δασκαλα του μηπως ειναι δυσλεξικος...η απαντηση της ηταν..οχι δεν ειναι εχω κανει ειδικα σεμιναρια και δεν διακρινω δυσλεξια....εμπιστευτηκα την κριση της....το παιδι πηγαινε απο το κακο στο χειροτερο...χαλια μαθητης...ολοι οι δασκαλοι πουτον ειχαν αναλαβει μου ελεγαν τα ιδια...δεν του αρεσει το σχολειο...με επεισαν οτι εχουν δικιο!Πηγαμε 1η γυμνασιου....παρα πολλα προβληματα και εκει...ο Κωνσταντινος ειχε μια αρνηση για το σχολειο..πηγαινε με το ζορι(του ειχαμε εξηγησει οτι θα τελειωσει ολες τις απαραιτητες ταξεις και μετα θα βρισκαμε μια σχολη μηχανικου...αυτο ειναι το ονειρο του...να μαστορευει κινητηρες!)Ενα σοβαρο προβλημα κυφωσης ..επρεπε να φορεσει κηδεμωνα..κατι που δεν μπορουσα να φανταστω οτι θα γινοταν..βλεπεις ο Κωνσταντινος ειναι ενα παιδι υπερκινητικο...πως θα φορουσε αυτο το πραγμα!Ανεβηκαμε Αθηνα .....για να βαλει τον κηδεμωνα...εγω ενοιωσα την επιθυμια να μιλησω με καποιον ψυχολογο...στον οποιο καταληξαμε εγω,ο αντρας μου και ο γιος μας...απο την πρωτη μου επισκεψη...και περιγραφοντας τον γιο μου στον ψυχολογο...με ρωτησε..."εχει δυσλεξια"????εγω του απαντησα...γιατρε ρωτουσα επανελλειμενα εκπαιδευτικους και μου ελεγαν ΟΧΙ!και ομως αγαπητη μου Αλεκα...στην δευτερα γυμνασιου επιβεβαιωθηκε οτι το παιδι ειναι δυσλεξικο!!!!Η λυση αλλα δεν θα διορθωνοταν το προβλημαα ηταν να κανει μαθηματα με καποιον ειδικο...για ενα χρονο...και οτι καλυψει!!!!Δεν καταφεραμε να τον πεισουμε!Και πως θα γινοταν αλλωστε αφου εμεις οι ιδιοι οι γονεις καθε φορα που παιρναμε ελεγχους...του λεγαμε...μα εισαι χαζος και δεν καταλαβαινεις ...που ειναι το μυαλο σου οταν διαβαζεις...και τοσα αλλα!! Ενιωσα αηδια με το συστημα...με τους εκπαιδευτικους που τον ειχαν αναλαβει...με τον εαυτο μου που δεν εκανα τιποτα νωριτερα.....Ενα παιδι χανει τοσα εφοδια απο τις πρωτες ταξεις του δημοτικου και αυτα επειδη υπαρχουν αδιαφοροι εκπαιδευτικοι ...αλλα και γονεις που δεν εδωσαν την απαραιτητη σημασια!! Ο γιος σου σαν φυσιογνωμια μοιαζει στον Κωνσταντινο μου...ευχομαι να συνεχιζεις να τον στηρηζεις...και να βοηθας και τα αλλα παιδια μιας και το επαγγελμα σου ειναι εκπαυδευτικος! Συγνωμη για την μεγαλη μου αναρτηση...ηθελα πολυ καιρο να τα πω σε καποιον! πολλα φιλια οσο για την εκπαιδευτικο που αναφερεις ειναι αναξια να διδασκει παιδια!
Katerina μου, δυστυχώς πολλά μεγάλα πλέον παιδιά είναι στη θέση του γιου σου! Βλέπεις, μερικοί εκπαιδευτικοί το βρίσκουν πιο εύκολο να φορέσουν μία ταμπέλα στο παιδί και να συνεχίσουν! Αρκεί όμως που το καταλάβατε έστω και τώρα... Και μην ανησυχείς...Ο γιος σου θα καταλάβει κάποια στιγμή γιατί δεν τον πιστεύατε... ;)
Αλέξη σου αξίζουν πολλά μπράβο για όσα έχεις καταφέρει ως σήμερα!!! Καλή συνέχεια, έχεις τον καλύτερο βοηθό δίπλα σου, τη μαμά σου!
Χίλια Μπράβο σου δίνω και σε συγχαίρω από καρδιάς. Εχεις πράξει σωστά και το αντιμετωπίζεις πολύ ψύχραιμα. Η συγκεκριμένη πάθηση αν και τα τελευταία χρόνια δείχνει αυξητικές τάσεις, δυστυχώς είναι για πολλούς θέμα ταμπού και από εκπαιδευτικούς αλλά και από γονείς. Θέλει κότσια να αντιμετωπίσεις τέτοιες καταστάσεις κατάμουτρα και πολύ υπομονή. Δεν χάθηκε και ο κόσμος αν τα παιδιά μας δεν βγουνε όλα επιστήμονες. Εχεις θέσει το ζήτημα πολύ ορθά. Ας γίνει καλός άνθρωπος και ας έχει σωστές βάσεις και αξιοπρέπεια στη ζωή του και από ότι αντιλαμβάνομαι με εσένα δίπλα του όλα θα πάνε καλά. Μου έχει τύχει ανάλογη περίπτωση και ξέρω οτι δυστυχώς και οι γονείς δεν γνωρίζουν πολλά επί του θέματος. Οφείλουν όταν βλέπουν οτι κάτι δεν είναι "φυσιολογικό" και κάνει το παιδι να στεναχωριέται να ρωτάνε και να το ψάχνουν λίγο παραπάνω... Οσο για την συγκεκριμένη εκπαιδευτικό, ουδέν σχόλιο...δεν είναι παιδαγωγός και προφανώς δεν αγαπάει τα παιδιά το ίδιο...όταν αγαπάς τα παιδάκια που διδάσκεις, το πρόβλημα το ανακαλύπτεις από μόνη σου, αυτό είναι το μόνο σίγουρο....και ας μην έχεις γνώσεις επ'αυτού... Αλέκα κάνε ως μάνα αυτό που πιστεύεις εσύ οτι είναι καλύτερο και μην ακούς κανέναν. Είσαι πολύ άξια και σίγουρα όλα θα πάνε καλά...
Αλέκα μου γλυκιά σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Ο γιόκας σου είναι μαχητής γιατί είναι και η μανούλα του μαχήτρια. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν όμως και στον γιόκα σου τον όμορφο. Πάντα επιτυχίες να έχει στη ζωή του (αν και είμαι σίγουρη γι' αυτό γιατί θα έχει εσένα δίπλα του). Σας φιλώ πολύ πολύ
Αλεκάκι μου γλυκό συγχαρητήρια για τον Αλέξη και σε σένα που αντέχεις... μερικές φορές αισθάνομαι ηλίθια που το βάζω κάτω σε ασήμαντα πράγματα... σμουτςςςς!!!
Μπραβο και στους δυο σας και μην σταματησετε στιγμη να παλευετε χερι - χερι μαμα και γιος!!!!!! Δωσε του μια αγκαλια απο μενα κι ας μην τον ξερω...εχω γιο και γνωριζω το συναισθημα..... Μπραβο του!!!!!!!!!
Μπράβο μανούλα Αλέκα!!! Έχεις θίξει ένα μεγάλο θέμα! Πως συγχίζομαι... Να σου τύχει τέτοια δασκάλα και να μην μπορείς να κάνεις κάτι. Άραγε που μπορείς να καταγγείλεις τέτοια περιστατικά και αν το κάνεις υπάρχει αποτέλεσμα? Δηλαδή μια χρονιά ολόκληρη ανέχεσαι αυτή τη δασκάλα? Που το παιδί το πάει πίσω, όχι την τάξη... Να χαίρεσαι το παιδάκι σου που σε κάνει περήφανη με τους κόπους του και τις προσπάθειες του!!Και είναι τόσο τυχερό που σας έχει δίπλα του να το στηρίζετε!! μπράβο και πάλι!
Μαμά αλέκα, πραγματικά συγκινήθηκα με όλα αυτά που γράφεις και περισσότερο με το κουράγιο, το πείσμα και φυσικά τις απόψεις σου! Συγχαρητήρια στονξ Αλέξη σου!!!!!!!! Είμαι νηπιαγωγός και ταυτόχρονα μαμά ενός κοριτσιού έξι μηνών. Ειδικά η ΔΕΠ (διάσπαση προσοχής) όπως πρέπει να γνωρίζεις κι εσύ σίγουρα, είναι μια "μαθησιακή δυσκολία" σχεδόν "τεχνητή" (υπάρχουν ολόκληρες προσεγγίσεις στη σχετική βιβλιογραφία). Δεν αναγνωρίζεται από όλους τους ειδικούς ως "πρόβλημα". Θεωρείται σχεδόν "κατασκευασμένη" πια! Βλέπουμε ένα παιδάκι λίγο πιο ζωηρό, που δυσκολεύεται σε κάποιους τομείς (ειδικά στην περίπτωση σας όλα τα παιδάκια θα δυσκολεύονταν με τις απαιτήσεις αυτής της δασκάλας, που μπορεί να μην αφιερώνεται τόσο στις δραστηριότητες, που μπορεί να αποσπάται η προσοχή του λίγο πιο εύκολα από τα άλλα παιδιά και τρέχουμε να το βαφτίσουμε "πρόβλημα" όλο αυτό. Γιατί;;;; Για να το αγήσουμε στην άκρη και να προχωρήσουμε στη γραμμή ακριβώς που εμείς έχουμε θέσει ως σωστή πορεία! Λες κι αν αφιερώσουμε λίγο χρόνο παραπάνω και λίγη προσοχή σε αυτό το παιδί, θα χάσουμε το παιγνίδι! Μην ακούς κανέναν, είσαι εκπαιδευτικός, ξέρεις και πάνω από όλα είσαι η μαμά του!! Συνέχισε να στηρίζεις το παιδί σου και μην αφήνεις κανέναν να του κόβει τα φτερά!! Έχετε καταφέρει πολλά και θα καταφέρετε ακόμη περισσότερα στο μέλλον!
Δυστυχώς ακόμα και στις μέρες μας κάποιοι έχουνε μπερδέψει ή μάλλον δεν έχουν ξεκαθαρίσει στο μυαλό τους τι είναι επάγγελμα και τι λειτούργιμα ,παρότι έχουν πανεπιστημιακούς τίτλους , ότι όταν έχεις 20 άριστους -διάνυες μαθητές δεν σου δίνουν κανένα κίνητρο να παλέψεις όσο το ένα παιδάκι που προσπαθεί . Χαίρομαι για τον γιό σου που έχει την τύχη να έχει μαμά εσένα , και για σένα που έχεις αυτό το παιδάκι !!!! Μην αφήσεις κανέναν να το πληγώσει .
καλη ξεκουραση και καλο καλοκαιρι και στη μαμα και στον μικρουλη της! δεν ειμαι εκπαιδευτικος, ειναι ομως ο συζυγος. εγω επειδη ειμαι και λιγο νευρικη μπορει να της ελεγα της δασκαλας και καμια ασχημη κοουβεντα...δυστυχως καποιοι δεν καταλαβαινουν οτι η δουλεια αυτη ειναι λειτουργημα και οχι επαγγελμα.σας ευχομαι του χρονου να εχετε καλυτερη δασκαλα και μεγαλυτερη αντοχη !!!!!!!!!!!!
Μπραβο στη μαμα, γι τις αποψεις σου και για το γιο σου,να τον χαιρεσαι και να εισαι παντα υπερηφανη για αυτον.Αντιμετωπιζω κι εγω ενα προβλημα με τον γιο μου,στο θεμα λογου ,κανουμε λογοθεραπειες εδω κι ενα χρονο(το καμαρι μου ειναι 4,5 χρ) και βρισκομαι κι εγω στο διλλημα αν θα συνεχισει κανονικα του χρονου για πρωτη ή να επαναλαβει το νηπιο.Αυτο μου ειπαν κι εμενα, θα μαε δει καποιος ειδικος και θα κρινει αν πρεπει να συνεχισει.Αυτο σκεφτομαι να το κανω για να μην ''τρεχει'' το παιδι να προλαβει τα υπολοιπα παιδια της ταξης του και για να μην απογοητευτει βλεποντας οτι προσπαθει και δεν μπορει ν'ανταπεξελθει.Οτι και να γινει ομως,ειμαι πολυ περηφανη για το βλασταρι μου,ειναι ενα πανεξυπνο παιδι,κοινωνικοτατος, δεν του ξεφευγει τιποτα,δεν μπορεις να τον κοροιδεψεις.Αν και αντιμετωπισαμε κι εμεις μια περιεργη συμπεριφορα απο παιδαγωγο μαλιστα ,αλλα ευτυχως δεν ειναι ολοι οι εκπαιδευτικοι ετσι,υπαρχουν και ανθρωποι με κατανοηση και πολλη υπομονη.
μασ συγκινησες! μακαρι να μην το βαλει ποτε κατω ο μικρος σου αλαεξης! αλλα εσυ θα εισαι εκει να του το υπευθυμιζεις!
ΜΠΡΑΒΟ ΑΛΕΞΗ!!!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΛΕΚΑ!!!!! Επιτέλους πρέπει να καταλάβουν οι εκπαιδευτικοί ότι είναι εκπαιδευτές και όχι δημόσιοι υπάλληλοι!!!!
Pragmatika xilia mpravo sou k ston mikro sou! epeidi egw megalwsa me diaspasi prosoxis, disle3ia, disanagnwsi, disarithmisia, disorthografia k i mitera mou pote den itan dipla mou... panta mou elege oti den exw tipota k den me afina oute xarti disle3ias na vgalw (gia na min exw to stigma) k tiraniomouna mexri ta 16 mou. Spoudasa ilektronikos-mixanikos milaw 2 3enes glwsses k exw mia polu omorfi oikogeneia, epeidi mou eipan oti einai klironomiko to paidi mou otan erthei i wra tha to voithisw! Me voithises para polu me auto pou eipes gia tin daskala eidikis agwgis! meine konta sto paidi sou k min to afiseis na aistanthei pote asxima gia tin idiaiterotita tou...
Μπράβο πρώτα στην Μαμα Αλέκα και μπράβο στον Αλέξη! Είναι σπουδαίο παιδι γιατι έχει μια σπουδαία Μαμα!!! Και κουκλος!!!
Με αγγιξες πολυ με το κείμενο σου.. Ήμουν ένα απο τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, τότε που καλα καλα οι γονείς δεν ήξεραν τι είναι αυτο.. Έλεγαν δεν θα μαθω ορθογραφία, δεν έμαθα, κάνω λαθακια κ έχω αμφιβολίες πολλές φορές, ρωτάω ακόμα τη Μαμα μου.. Σπούδασα όμως οικονομικά, μιλάω τρεις ξένες γλώσσες (ενώ έλεγαν πως δεν θα μπορέσω καμία), έχω άδεια διδασκαλίας στις δυο.. Διδάσκω σε παιδιά απο 4 ετών εώς ... Πηγαίνω σε όσα περισσότερα σεμινάρια μπορω για διδασκαλία παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες κ πάντα είμαι διπλα τους.. Στο φροντιστήριο αναλαμβάνω σε ατομικά τμηματα τα παιδιά που έχουν κάποια δυσκολία σε μεγάλο βαθμό.. Κ είμαι διπλα τους.. Θελω να τα καταφέρουν όσο κ εκείνα.. Η δασκάλα σας δεν είναι κακή εκπαιδευτικός απλα.. Δε νοιάζεται για τα "παιδια της".. Για να είσαι δάσκαλος πρέπει να έχεις πάθος να φτιάξεις σπουδαίους ανθρώπους..
μαμα αλεκα σας αξιζει ενα μεγαλο μπραβο και στους δυο,να τον χαιρεσε,εχω 4 κοριτσακια οι δυο ειναι με μαφησιακες δυσκολιες η μεγαλη που θα παει στο λυκειο τωρα με διασπαση προσοχης,και αλλη μου κορη με δυσλεξια και πολλες μαθησιακες δυσκολιες που θα παει στην τεταρτη ταξη φετος,το παιδι δεν μπορει να ακολουθησει τις υποχρεωσεις της ταξης της εχει απογοητευτει,σε σημειο που τα εχει παρατησει,καμια βοηθεια απο τους εκπαιδευτηκους,λεγοντας δεν ειμαι εγω ο ειδικος και ρωτω αν δεν ειναι αυτοι τοτε ποιος ειναι το μπαλακι το ριχνουνε στους γονεις,καναμε λογοθεραπειες για ενα διαστημα αλλα το παιδι χρειαζετε καθημερινη βοηθεια ,και αυτο δεν ειναι ευκολο να γινει,ειναι πολυ καλη στην ενοργανη της αρεσει πολυ και αυτο μου φτανει κανει κατι που της αρεσει πολυ.ευχομαι τα καλυτερα σε αυτα τα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες,να τον χαιρεσε και παλι τον μικρουλη σου παντα επυτιχιες να εχει στην ζωη του.
Χαίρομαι πάρα πολύ που ο μικρός Αλέξης καταφέρνει να ξεπερνάει τον εαυτό του, είναι τόσο υπέροχο. Όμως, ακόμα περισσότερο χαίρομαι και συγκινούμαι με την ίδια τη στάση σου. Είναι τόσο κρίμα που πολλοί γονείς το θεωρούν θέμα ταμπού και αντιμετωπίζουν και οι ίδιοι τα παιδιά τους με κομπλεξικό τρόπο. Η δασκάλα απλά απαράδεκτη! Δεν έχει σημασία αν δεν τελειώσει με άριστα το σχολείο (κι εμείς που το τελειώσαμε τι καταλάβαμε;), σημασία έχει να είναι εκείνος καλά κι ευτυχισμένος. At the end of the day, that's all that matters! Καλή συνέχεια σε μαμά και γιο (που είναι ένα αστέρι απ'ότι βλέπω) και ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου να ξέρεις πως κι εκείνος αλλά και εσύ είστε παραδείγματα προς μίμιση!
Συγχαρητηρια και μπραβο σου που το αντιμετωπησες!! και θα τα καταφερετε! αλλα να ρωτησω ποια σημεια υπαρχουν απο μικρη ηλικα ?
Ελευθερία μου, τα δικά μας συμπτώματα που αναγνώρισε πρώτη η νηπιαγωγός ήταν παντελής έλλειψη συγκέντρωσης (κοιτούσε έξω από το παράθυρο όταν τους μιλούσε η δασκάλα), αδυναμία να σχεδιάσει ή να αντιγράψει έστω και μια απλή γραμμή και υπερκινητικότητα! παρόλα αυτά, πρέπει να τονίσω ότι όλα αυτά ήταν απλές ενδείξεις! θα μπορούσαν να οφείλονται και στο ότι ήταν μόλις 4 στο προνήπιο και δεν είχε πάει παιδικό... Εγώ πήγα απλά για να τον τσεκάρω σε ειδικούς ...
Η κόρη μου φέτος τελείωσε τη β δημοτικού, έχει διάσπαση προσοχής και έκανε εργοθεραπείες απο 18 μηνών μέχρι και τα 7.ευτυχώς είχαμε και τις 2 χρονιές την ίδια δασκάλα, μια καταπληκτική δασκάλα , τα παιδιά τα λάτρευε, τα αγκάλιαζε.Την κόρη μου την βοήθησε πάρα πολύ , πάντα την ορθογραφία δεν την διορθωνε όπως στα άλλα παιδιά, και αυτό την βοήθησε να αποκτήσει περισσότερη αυτοπεποίθηση και σίγουρη για τον εαυτό της, και να πηγαίνει όλο και καλύτερα.Την βοήθησε πολύ και η δασκάλα ειδικής αγωγής .Πάντως η δασκάλα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, σου εύχομαι να πάνε όλα καλά, και του χρόνου να έχετε μια δασκ΄λα σαν την δική μας που δεν θα την καθυστερεί.Εύχομαι τα καλύτερα.
Διαβαζω το "είμαι μαμά" απο τοτε που ξεκινησε.Δεν εγραψα ποτε γιατι δεν ημουν μαμα.Ειμαι εκπαιδευτικος νηπιαγωγος της ειδικης αγωγης και δουλευω σε τμηματα ενταξης και σε ειδικα σχολεια.Παντα λατρευα και λατρευω τα παιδια.Στεναχωριεμαι οταν διαβαζω πως οι εκπαιδευτικοι βιαζονται να περασει η ωρα για να σχολασουν.Δεν θα πω οτι δεν ισχυει αυτο αλλα δεν ειναι για ολους ετσι.Επιτρεψτε μου να πω οτι οι περισσοτεροι εκπαιδευτικοι πραγματικα προσπαθουν!συμφωνω με την Ξανθιππη οτι το εκπαιδευτικο συστημα "μπαζει" αλλα σκεφτειτε οτι και οι εκπαιδευτικοι δεν εχουν απο πουθενα βοηθεια εκτος απο εσας τους γονεις! Χαρηκα για τον Αλεξη σου μαμα Αλεκα και θελω να σου πω οτι ο Αλεξης προχωραει κυριως γιατι πιστευεις εσυ σ΄αυτον!την καλυτερη εκπαιδευτικο να ειχε αν εσυ τον εβλεπες ως "ανικανο" δεν θα υπηρχε εξελιξη.Τα παιδια μενουν 4-5 ωρες στο σχολειο.Την υπολοιπη μερα ειναι με τους γονεις τους.Το μεγαλυτερο βημα για την προοδο των παιδιων με καποια δυσκολια ειναι η αποδοχη απο τους γονεις τους.Ειναι δυσκολο στην αρχη ομως οσο πιο γρηγορα αποδεχτουν την δυσκολια των μικρων τους τοσο πιο περισσοτερο χρονο θα κερδισουν. Παντα στην αρχη της χρονιας λεω στους γονεις οτι δεν μπορω να καταφερω τιποτα χωρις την βοηθεια τους και την συνεργασια τους.Η παρεμβαση πρεπει να συνεχιζεται στο σπιτι.Ειναι δυσκολο αυτο για τους γονεις αλλα οποιοι το κανουν βλεπουν ευχαριστα αποτελεσματα.Δυστυχως λιγοι το κανουν αλλα και αυτοι εχουν τους λογους τους. Σας επριξα λιγο αλλα εχω αδυναμια στην δουλεια μου και στα "παιδια μου".Θελω να σας πω οτι και η ιδια ειμαι ατομο με ειδικες αναγκες οπως και πολλα παιδια μου και μπορω πολυ καλα να καταλαβω την ψυχολογια αυτων των παιδιων. Αυτη τη στιγμη που σας γραφω ειμαι εγκυος στον 3ο μηνα και τωρα νιωθω οτι μπορω να μπω και επισημα στην ομαδα σας!
Λυπάμαι πραγματικά που έπρεπε ο Αλέξης να το περάσει όλο αυτό... λυπάμαι που το εκπαιδευτικό μας σύστημα "μπάζει" από παντού.. λυπάμαι που οι καλοί εκπαιδευτικοί αποτελούν πια, εξαιρέσεις... χαίρομαι όμως που ο Αλέξης δεν το βάζει κάτω και προσπαθεί.. και γι' αυτό και θα τα καταφέρει.. και είμαι σίγουρη γι' αυτό, γιατί από πίσω του υπάρχει μια μανούλα που δεν θα αφήσει κανέναν και τίποτα να τον αποτρέψει από τον στόχο του! Μπράβο μαμά Αλέκα.. μπράβο και στον Αλέξη σου!
σε ευχαριστω πααρα πολυ που δημοσιευεσες αυτη την ιστορια μολις σημερα ο μικρος μου 5μιση ετων διαγνωστικε να το πω ετσι με υπερκινητικοτητα και διασπαση προσοχης εχω μια αδερφη με δυσλεξια και παντα προσεχα να δω αν υπαρχει κανενα δειγμα στο παιδι μολις φετος αν και την εχει 2 χρονια και μαλιστα πριν καμια βδομαδα μας ειπε η δασκαλα οτι ο μικρος ειναι υπερκινητικος και θελει να το δουμε σημερα λοιπον πηγαμε σε μια ειδικη παιδαγωγο οπου μας ειπε οτι ναι εχει υπρκινητικοτητα και διασπαση προσοχης και μας ειπε ενα σωρο ασκησεις να κανουμε σπιτι να τον βοηθησουμε να αυξησει τη μνημη του και την προσοχη του //Φυσικααα και δεν ειναι χαζο και κριμα που υπαρχουν γονεις που αν το παιδι τους εχει καποια μαθησιακη δυσκολια δεν κανουν κατι για αυτο φοβουμενοι τον περιγυρο εμενα ο γιος μου δεν θα παει πρωτη δημοτικου γιατι θα φυγουμε στο εξωτερικο και εκει που παμε η πρωτη ξεκιναει 7 ετων και οχι 6 και ετσι ειναι πολυ καλο για εκεινον να παει πιο ωριμος το σχολειο επισης εκει ειναι υποχρεωτικο ενα παιδι πριν να παει σχολειο να παρει σε ειδικο εκπαιδευτικο και φυσικα θα ξανα παμε και εκει και νομιζω οτι και εμεις θα κανουμε εργασιοθεραπειες..εμενα ειναι και αριστεροχειρας και ενα επιπλεον ειναι αυτο να τον κανει να μπερδευει τα ορια στο χωρο και να μην συντονιζει καλα ματι χερι ποδι...δυστυχως απο την εμπειρια μου με την αδερφη μου που ειναι δυσλεκτικη στο σχολειο δεν υπηρχε βοηθεια και οι περισσοτεροι δακσαλοι και καθηγητες δεν αναγνωριζαν καννν το χαρτι που τους ειχαμε δωσει...το τελευταιο που μου εχει μεινει ειναι οτι στην τριτη γυμνασιου την εκοψαν σε πααααρα πολλα μαθηματα και οταν ζητησα το λογω γιατι η μαμα μου πλεον δεν μπορουσε να ασχοληθει αλλο ειχε στεναχωρεθει παρα πολυ η απαντηση της καθηγητριας ηταν τι θα παει στα αλλα παιδια...για ποιο λογο την περασε??λεω το χαρτι δεν το εχετε διαβασει??μου λεει ναι αλλα τι να εκανα...αυτο ειναι ενα απο τα πολλα και με κανει να ειμαι ευγνωμων που φευγω εξωτερικο και εκει θα εχει μια αλλη αντιμετωπιση γιατι εδω δυστυχως βιαζονται να περασει η ωρα να σχολασουν και οχι να βοηθησουν αυτα τα παιδια...δεν ειναι χαζααα θελουν αλλο τροπο ...
Μπράβο στο αγοράκι σου! λυπάμαι πραγματικά που υπάρχουν γύρω μας τέτοιοι παιδαγωγοί... Μπράβο και σε σένα που είσαι δίπλα του και το στηρίζεις στην προσπάθειά του, όπως άλλωστε όλοι οι γονείς πρέπει να κάνουμε. Καλή συνέχεια και πρόοδο σε ό,τι κι άν κάνει!
μπραβο και στους δυο σας!και μεις αντιμετωπισαμε το ιδιο προβλημα με τον γιο μου αλλα ευτυχως στο καινουργιο σχολειο που θα παει απο σεπτεμβριο υπαρχει τμημα ενταξης και ελπιζω να βοηθηθει.ειμαι πολυ περηφανη για τα μικρα και απλα πραγματα που καταφερνει καθημερινα αν και χρειαζεται υπομονη και επιμονη τοσο απο την πλευρα του οσο και απο μας τους γονεις.
απλά μπράβο σου!!!
Αλεκα μου ευχομαι ο Αλεξακος να σου χαριζει παντα χαρες κ να σε κανει περηφανη οπως κ τωρα ..... :))) Μπραβο και στους δυο !!!!!
Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες είναι μαχητές. Και αυτό που χρειάζονται περισσότερο είναι ένα μπράβο. Αυτό τους δίνει μεγάλη δύναμη για να συνεχίζουν τη προσπάθεια. Συγχαρητήρια στον μικρό Αλέξη για όλα όσα έχει επτύχει έως τώρα.
Αλεκακι μου!! εισαι αξιεπαινη μανα κ ειμαι πολυ χαρουμενη που σε εχω γνωρισει!!!! μπραβο σου για ολα!! μπραβο που στεκεσαι διπλα στον γιο σου!!! συγχαρητησια στον αλεξη!! καλο καλοκαιρι τωρα με πολλες βουτιες!!!!!!!
Γιατι να μη γινει επιστημονας ο Αλεξης?????????? εγω εχω μια μορφη δυσλεξιας (εχει να κανει με την ορθογραφια) δυσκολευτηκα πολυ να βγαλω το δημοτικο, αλλα απο το γυμνασιο και μετα πηρα τα πανω μου! Μεχρι και πανεπιστημιο εξωτερικου εβγαλα (μεσα σε 4χρονια κι οχι 15 οπως εδω) και Μαστερ πηρα σε ελληνικο Πανεπιστημιο! Ολα ειναι θεμα χρονου και υπομονης. οργανωστε μαζι το χρονο διαβασματος του, με τακτα διαλλειματα και δεν εχετε τιποτα να φοβαστε. Στο λεω ως συμβουλη μην αγχωνεσαι, δεν εχω παει ΠΟΤΕ σε ειδικους να με βοηθησουν, μονη μου τα καταφερα......παρεα με τη μανουλα μου φυσικα (δεν ειχαμε τοτε λογοθεραπευτες). Πολλα συγχαρητηρια στο γιοκα σου για τα κατορθωματα του! Καλη σας συνεχεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να χαίρεσαι τον κούκλο σου!
νιωθω την αναγκη να πω συγχαρητηρια στον Αλεξη σου, μα πιο πολλα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε σενα. μπραβο σου κοπελα μου!!!!
Pisteuw oti ka8e paidi exei ton diko tou monadiko tropo na ma8ainei.Den mporoume na ta ßaloume se kaloupia.Dusthxws o tropos didaskalias sthn ta3h e3uphretei ena mikro pososto ma8htwn.Mporoun ola ta paidia na ma8oun ka8ismena sthn karekla ka8e mera epi 5 wres?Kapoia nai,kapoia alla oxi.Mporoun ola ta paidia na apodwsoun to idio katw apo thn piesh xronou?Sunexeia antagwnismos gia to poios apanthse poio grhgora,gia to poios teleiwse to test prwtos,gia to poios kanei ta poio omorfa grammata,poios pros8etei kai afairei poio grhgora ktl.Ola sta grhgora xwris na prolaßoun ma skef8oun kan arkei poios 8a einai prwtos....
Πραγματικά κάτι τέτοιες "δασκάλες" θέλω να τις παρω και να τις βράσω στους 180 βαθμούς!!! Είναι ανεκδιήγητες... Ναι είμαι και εγω ανορθόγραφη έχω δυσλεξία και διάσπαση προσοχής και κουράστηκα πολύ για να καταφερω να ξεπεράσω τα προβλήματα αυτά... Δεν θα ξεχάσω όταν ήμουν πρώτη δημοτικού η δασκάλα μου με είχε βαρέσει και με είχε πει καθυστερημένο και συνέχεια επίτηδες με ντρόπιαζε μπροστά σε όλη την τάξη ( ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΚΟΛΛΗΜΑ ΕΙΧΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ) πρέπει να ήμουν το μοναδικό παιδάκι που είχε Γ στον έλενχο του στην ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!!! Φυσικά καταλαβαίνετε τι ψυχικό τραύμα μου άφησε αυτό... Ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει ... Όταν με το καλό παέι το παιδι μου σχολείο και του τύχει σορρυ για την έκφραση κάνα τέτοιο βλημα εκτός απο ξεγηρησμένη απάντηση θα πάρει και ξεγυρισμένη σφαλιάρα ... εννοείται πως θα παρω την κόρη μου και θα την πάω σε άλλο σχολείο!!!
Μπραβο στον Αλεξη σου και σε σενα Αλεκα μου, που μπορεσες και βοηθησες τοσο το παιδι σου!!!
Αχ πόσο σας καταλαβαίνω....αν και δεν είμαι εκπαιδευτικός..τον τελευταίο χρόνο...ανχώθηκα τρελλά με όλα αυτά που μου έλεγαν για τον γιό μου,τελικά τα παιδιά μας είναι φοβεροί μαχητές της ζωής και διαψεύδουν τους "ειδικούς"!!!!Πολλά μπράβο στον Αλέξη!!!!
An k emena i kori mou einai molis 2 eton...vrazo mesa mou ap ta nevra mou gi afti tin daskala!! k aporo pou kratithikes k den tin voutixes, giati ego pou den fimizomai gia tin psixraimia mou nomizo oti tha eixa antidrasei pio asxima stin thesi sou!... oso gi afto pou les oti tha meinei anorthografos k den tha ginei epistimonas...EEEE KAIIII TI EGINEEE??? tosi alloi pou den exoun mathisiakes diskolies alla einai KAKOI anthropoi??? KALITERA na einai kala to paidaki sou, asteri ston athlitismo k esi panta MIA PERIFANA MANA pou fouskonei san pagoni kathe fora pou o gios tis tin vgazei asproprosopi!!!!! NA TO XAIRESAI to antraki sou k na eiste panta kala kai zamogelastoi kai oi 2!!
μπραβο στον αλεξη !!!!!!!! συγχαρητηρια για το βραβειο κολυμβησης!!!!!