Τον τελευταίο καιρό με προβληματίζει ή μάλλον με στενοχωρεί, μου μαυρίζει την ψυχή η στάση του μικρού μου, το οποίο
Σημερα η μανουλα μου μπηκε στο νοσοκομειο για να κανει προεγχειρητικο ελεγχο, ωστε αυριο πρωτα ο Θεος να κανει μια
Θα ηθελα σας παρακαλω πολυ να μου πειτε την γνωμη σας για κατι που εγινε για να δω και εγω
Αποφάσισα να γράψω ζητώντας την βοήθεια σας. Έχω μια κόρη 4 ετών και ένα γιο 2 ετών. Το πρόβλημά μας
Καλημερα! Θελω να σας γραψω για ενα προβλημα που εχω και ισως σας φανει ασημαντο ή χαζο, αλλα εγω έχω