Καλησπέρα Μανούλες! Διαβάζοντας τις ιστορίες σας, αποφάσισα να σας διηγηθώ και εγώ την δικιά μου. Είμαι μια νέα σχετικά μανούλα,
Αποφάσισα να βάλω και εγώ τις φωτογραφίες από την βάφτιση των υιών μου, Χαράλαμπου και Νικόλα, που έγινε στις 3 Ιουνίου 2012,
Eιμαι μαμα 4 αγοριων (ναι, ειναι ολα αγορια :P) Ο μεγαλος μου ειναι σχεδον 5 χρονων, ο δευτερος ειναι 2
ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΜΑΜΑ (ψιλοχοντρο-αργά…) της Μανίνας Ζουμπουλάκη Βλέπουμε ένα “Toy Story”: στην σκηνή που η μαμά του (18χρονου πλέον) Αντυ μπαίνει
Άτυχη στην τύχη μου μαμά Γιάννα Γεια σας και απο μενα! Ειπα και εγω να σας διηγηθω την δικη μου