γράφει ο Χρήστος Ελευθερίου Η Βασιλική, η ανιψιά μου, γεννήθηκε στο σπίτι μας. Τουλάχιστον εκεί ήρθε από το μαιευτήριο, προτού
Χθες παρέλαβα τον γιο μου (σχεδον 4 ετών) από το δημόσιο παιδικό σταθμό με ένα πελώριο χτύπημα στο μάγουλό του. Σαν
Eιμαι μανουλα με 2 κορουλες και θελω τρελα να κανω κι αλλο ενα μωρο. Σκεφτομαι ομως την κατασταση και φοβαμαι
Το άλλο με τον Τοτό… το ξέρουμε; γράφει η Νανά Παλαιτσάκη Κορίτσια, είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί γράφοντας στο eimaimama.gr, μου δόθηκε
γράφει ο Νίκος Μαστοράκης Όταν είσαι πατέρας… Να εχεις γερους ωμους. Σηκωνεις τεραστιο βαρος ευθυνης και αγαπης. Να εισπνεεις