γράφει η Γεωργία Λεμπέση, ψυχολόγος μέλος της πρωινής ομάδας έγκαιρης παρέμβασης σε παιδιά με κώφωση ή βαρηκοΐα του κέντρου «Λόγου Άνθησις»
Ρώτησαν κάποιος ενήλικες πώς φαντάζονται το μέλλον του κόσμου. Στη συνέχεια τους έβαλαν να ακούσουν τις απαντήσεις των παιδιών τους
Λυπάμαι για όλους εκείνους που δεν άρπαξαν την -μοναδική ίσως- ευκαιρία να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι, όταν έγιναν γονείς. Για όλους
Ανάμεσα στα μικρά και μεγάλα που θα κληροδοτήσω ως μαμά στα κορίτσια μου, και με δόση χιούμορ όπως θα καταλάβετε, θα ήθελα
Έχω ένα κοριτσάκι 2 ετών, δεν πάει παιδικό ακόμα (του χρόνου θα πάμε) αλλά προσπαθώ κάθε μέρα να την περνάμε