Εχω μια κόρη 2 χρονων και ενώ πριν ένα μήνα κοιμόταν μια χαρά, μεσημερι και βράδυ, τελευταια έχει αρχίσει και
Απανταχου γονεις, θελω την συμβουλη σας. Εχω ενα «μπεμπαρο»‘ 17 μηνων σημερα. Απο οταν γεννηθηκε το μικρακι μου η παιδιατρος
Η κόρη μου από την αρχή της χρονιας πηγαινει σε έναν παιδικο σταθμό με λίγα παιδακια, σε ένα ομορφο σπιτακι,
Έχω μια κόρη που πριν ενάμιση μήνα έκλεισε τα 3. Από την πρώτη βραδιά που βγήκαμε από την κλινική και
Είμαι μαμά ενός αγοριού 16 μηνών. Το παιδί το μεγαλώνουμε μόνοι μας με τον συζυγό μου χωρίς γιαγιάδες και παππούδες