Με αφορμή κάποια άρθρα που διάβασα για τα παιδιά που πρέπει να τα αφήνουμε ελεύθερα να γίνουν ότι θέλουν και
Μια πρόταση ουτοπία ή ένεση στην αισιοδοξία; Διάβασα χθές το κείμενο του Μάνου & συμφωνώ, ναι πρέπει εμείς να
Εσείς οι μανάδες (δεν είστε πάντοτε ΜΟΝΟ μανούλες) πρέπει να αντισταθείτε. Παρακάλεσα την Ολίβια να γράψω ένα post στο eimaimama.gr.
«Η μαμά μου με αγαπάει πολύ. Όταν αρρωσταίνω ξενυχτάει δίπλα στο κρεβάτι μου για να δει μήπως ανεβάσω πυρετό«
Δεν θα σας γράψω ΤΙΠΟΤΑ για αυτό το βιβλίο. Θα σας προτείνω μόνο να το διαβάσετε, εφόσον είστε άνθρωποι που