Η Βίκυ ζητάει την άποψή μας για το πώς να χειριστεί αυτό που βιώνει εδώ και 2 μήνες. Είμαι σίγουρη
Αν είχα γεννηθεί κορίτσι θα με λέγανε σήμερα Μαριεύα! Ο πατέρας μου ήταν σίγουρος ότι θα είμαι κορίτσι και είχε
Πιάστηκα χθες αργά και χάζευα στο youtube βίντεο στα οποία οι μέλλοντες γονείς ανακοινώνουν την εγκυμοσύνη στους γονείς τους (μελλοντικούς
Μόλις συνήλθα από την τσατίλα που τράβηξα πριν λίγη ώρα. Η Αθηνά σήμερα αρνούταν πεισματικά να φάει (φακές κιόλας, από
Θα προσπαθησω να κρατηθω και να μη γεμισω το πληκτρολογιο δακρια, γιατι οσος καιρος και να περασει παντα θα ποναει…