γράφει η Νανά Παλαιτσάκη Αυτό που ξεκίνησα θα μπορούσε να γίνει τριλογία… Γελάτε; Φυσικά! Σας γράφω και ταυτόχρονα σκέφτομαι ότι
Τα παιδια που φοιτουν στο 23ο νηπιαγωγειο Ηλιουπολης παραμενουν αναγκαστικα στο σπιτι απο τις 8 Ιανουαριου 2014, αφου δεν αναπληρωνεται
Καμιά φορά χρειάζεστε τον υπνάκο σας. Ειδικά όταν η εβδομάδα ήταν δύσκολη και έρχεται το σαββατοκύριακο. Έλα όμως που τα
Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν μαμάδες που να έχουν μόνο ένα υπνοδωμάτιο στο σπίτι τους, πόσο δύσκολο είναι να
γράφει η Νανά Παλαιτσάκη Το γράφω το κείμενο γιατί βαριέμαι ν’ ακούω ανοησίες. Δικαίωμα στην ανοησία έχουμε όλοι. Προσωπικά αν