Η ιστορία της Δήμητρας (Η Δήμητρα γέννησε με καισαρική και επισκληρίδιο) Ήθελα να γεννήσω φυσιολογικά χωρίς επισκληρίδιο, αλλά η κορούλα
Ειχα μια πολυ καλη εγκυμοσυνη, αν βγαλουμε το πρωτο τριμηνο. Kαποια στιγμη λιγο αιμα που ειχα, αλλα δεν ηταν τιποτα.
Η ιστορία της Alex (Η Αlex γέννησε με καισαρική και επισκληρίδιο) «Είστε έγκυος!« Ακόμα θυμάμαι αυτήν την φωνή της μικροβιολόγου
Η ιστορίες της Λίτσας (Η Λίτσα γέννησε με καισαρική και ολική νάρκωση) Γειά σου Ολίβια! Πλησιάζουν τα δεύτερα γενέθλια του
Το ονομα μου ειναι Ειρηνη και με αφορμη τη διηγηση της ιστοριας της δικης σου γεννησης απο τη μαμα σου,