Με πήρε ένας φίλος από το σπίτι της μαμάς του και μου είπε «με πιάνει απελπισία». Και κατάλαβα ακριβώς τι εννοεί. Την
Ήταν βράδυ Παρασκευής νομίζω του 2008. Είχα βγει με ένα φιλαράκι για ποτό. Οδηγούσα και μηχανάκι, οπότε θα τον γυρνούσα
Αηδιάζω, θυμώνω, απογοητεύομαι. Ενημερώνομαι για τα καμώματα των πολιτικών μας και για την επικαιρότητα και θλίβομαι. Ακούω το «συνταξιούχο» κ.
Ειμαι η Αναστασια. Το προβλημα μου ισως να το εχουν πολλες μανουλες, ισως και οχι… Η πεθερα μου δεν ειναι
H Stephanie Smith, μητέρα ενός 6χρονου κοριτσιού, έγραψε στον πλαστικό χειρουργό Dr Joe Niamtu σε κατάσταση πανικού. Η κόρη της η