Η Σχολή Χατζήβεη διοργανώνει το πρώτο Γονέων Café της φετινής σχολικής χρονιάς. Τα Γονέων Café είναι μια ανοικτή δράση, που
Μήν θεωρείτε τίποτα δεδομένο… Η ζωή τα έχει όλα, όμως δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω. Οτιδήποτε μας συμβαίνει οφείλουμε
Ο λογος που σας γραφω ειναι γιατι χρειαζομαι καπου να πω καποια πραγματα… Δεν θελω ουτε να κριθω, ουτε να
Από τότε που έγινα μαμά (πριν από 7 χρόνια), κατάλαβα πολλά. Πάρα πολλά. Ναι μεν αγαπούσα τα παιδάκια πάντοτε, τα
Είμαι μανούλα πέντε μήνες τωρα! Δεν ξέρω γιατι θελω να σας πω την ιστορία μας… ειναι όμως ωραίο να μοιράζεσαι….