Καλό φθινόπωρο, καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο σε όλους τους μαθητές. Επειδή εδώ και μέρες είμαι στα πρόθυρα τρέλας,
Μανούλες καλησπέρα. Σας γράφω σήμερα για ένα θέμα που προέκυψε στο νηπιαγωγείο που το μικρό μου κοριτσάκι κληρώθηκε, μιας και
Έχω φίλους και φίλες, γονείς κι ελεύθερους από κάθε γωνιά της γης και πρόσφατα ένας πατέρας από Ιρλανδία έγραψε ένα
Η κορούλα της μαμάς Σταυρούλας πήγε για πρώτη φορά σχολείο. Η μαμά της βρέθηκε προ δυσάρεστης εκπλήξεως, όταν η δασκάλα
Μια δασκάλα μοιράζεται μαζί μας την τραγική κατάσταση της Ελληνικής Παιδείας το 2011… Σας παρακαλούμε να γράψετε και εσείς όλα