Αποφάσισα κι εγώ να μοιραστώ την εμπειρία μου, γιατί υπάρχουν σίγουρα πολλά παιδάκια που έχουν το ίδιο θέμα και πολλοί
Η εγκυμοσύνη της δεύτερης κορουλας μου ήταν εύκολη, χωρίς αποκολλησεις, εμετους ή αιμορραγιες. Όλα καλα! Στις 2 Γενάρη γέννησα μέσα σε
Eίμαι η μαμά ενός αγοριού 12 μηνών. Γέννησα πέρσι τέτοιο καιρό. Είχα μια πολύ καλή εγκυμοσύνη και επίσης καλή γέννα.
Η προηγουμενη εβδομαδα εληξε μαλλον αδοξα μιας και -για αλλλη μια Παρασκευη- δεν πληρωθηκε ο συζυγος… Αναμενομενο βεβαια, μιας και
Καλησπέρα Μανούλες! Διαβάζοντας τις ιστορίες σας, αποφάσισα να σας διηγηθώ και εγώ την δικιά μου. Είμαι μια νέα σχετικά μανούλα,