Δεν εχει σημασια το πως με λενε, ουτε βεβαια ξερω γιατι θελω να σας αφηγηθω την ιστορια μου… Ειμαι σχεδον
Από παιδί ήμουν κολλημένη στη γιαγιά μου. Τις πιο πολλές ώρες της ημέρας ήμουν μαζί της, γιατί η μητέρα μου
Θέλω να γράψω αυτό το κείμενο για τη μαμά μου γιατί της το χρωστάω, για αυτή τη γυναίκα που πάλευε
Μερικές φορές κλείνω τα μάτια μου και είμαι σίγουρη πως μυρίζω τα άρωμα του – ένα μείγμα «μπαμπακίλας» και κολόνιας
Γεννήθηκα το 1973. 40 χρόνια πριν και ακριβώς 17 χρόνια από την γέννηση της μαμάς μου. Ήμουν το δώρο της