Η ιστορία της Ειρήνης (Η Ειρήνη γέννησε με καισαρική και επισκληρίδιο) Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να διηγηθώ κ εγώ
Η ιστορία της Τίμης (Η Τίμη γέννησε με καισαρική και επισκληρίδιο) Καλημερα Ολιβια, με λενε Πολυτιμη, για τους φιλους Τιμη
Είμαι η Μαρία, έχω τα δίδυμα κοριτσάκια Χριστίνα-Νεκταρία και Δήμητρα. Θα ήθελα να μοιραστώ την ημέρα της γέννησής τους μιάς
Για περίπου ένα μήνα έτρεχε μία ψηφοφορία εδώ στο «Είμαι μαμά» σχετικά με τον τρόπο που γέννησαν οι μαμάδες. Δεν
Πολλές έγκυες φρικάρουν και μόνο στο άκουσμα της καισαρικής. Μία από αυτές ήμουν και εγώ. Δεν μπορούσα να χωνέψω την